تحصیل رشته پرستاری در انگلستان

تحصیل رشته پرستاری در انگلستان از جمله بهترین فرصت های پیش روی علاقمندان به این رشته تحصیلی می باشد که می تواند مزایا و شرایط بسیار مناسب و ایده آلی را پیش روی آنان قرار دهد.

انگلستان با داشتن دانشگاه ها و مراکز آموزشی بسیار مدرن و با سابقه در آموزش و ارائه این رشته تحصیلی می تواند یکی از بهترین مقاصد برای اخذ مدرک و کسب علم در این حوزه شناخته شود.

تحصیل در رشته پرستاری در انگلستان بیش ترین سابقه در بین تمامی دانشگاه های جهان را به خود اختصاص می دهد که این امر نشان از اعتبار بالای این حوزه تحصیلی دارد.

تحصیل رشته پرستاری در انگلستان

تحصیل رشته پرستاری در انگلستان از دوره کارشناسی آغاز شده و تا دکترا ادامه می یابد که پذیرش در هر مقطع نیاز به ارائه مدرک دوره قبل خود دارد.

فهرست مطالب

همچنین این کشور از لحاظ تجهیزات پزشکی و امکانات آموزش این رشته و آزمایشگاه های مرتبط و لازم آن یکی از بهترین و باکیفیت ترین کشورهای جهان می باشد و به حوزه پرستاری چه در بعد آموزش و چه بعد کاری اهمیت بسیار بالایی داده می شود.

جهت اپلای پرستاری انگلستان باید از شرایط و اطلاعات لازم دانشگاه های این کشور اطلاعات دقیق و به روزی به دست آورید که در ادامه این مقاله تیم مشاورین آی مهاجرتی تمامی شرایط تحصیل رشته پرستاری در انگلستان را شرح خواهند داد. 

ضمنا عنوان تحصیل رشته پزشکی در انگلستان را نیز مطالعه نمایید تا شرایط ورود به گروه رشته های پزشکی این کشور را کاملا بشناسید.

شرایط تحصیل پرستاری در انگلستان

شرایط تحصیل پرستاری در انگلستان بدین صورت بوده که تحصیل این رشته در دوره کارشناسی 3 تا 4 سال، دوره کارشناسی ارشد 2 تا 3 سال و دوره دکترا نیز 3 سال به طول می انجامد و ارائه مدارک زبان انگلیسی معتبر از جمله الزامات جهات پذیرش این رشته می باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
تحصیل رشته پرستاری در انگلستان

مدارک زبان انگلیسی نظیر آیلتس 6 تا 7، تافل 79 تا 110 و یا PTE 55 تا 75 معمولا مورد قبول اکثر مراکز قرار می گیرد. ضمنا باید حتما مدرک دیپلم خود را اخذ نموده در دروس پایه نظیر شیمی، زیست شناسی و فیزیک نیز نمرات بالایی به دست آورده و معدلتان نیز بالا باشد.

ضمنا دانشجویان خارجی نظیر ایرانیان نیز به دلیل عدم معادل سازی دقیق مدرک دیپلم، باید حتما در دوره های فاندیشن و یا A-Level شرکت کرده و در آزمون نهایی آن نیز سطح بالایی به دست آورند. دقت داشته باشید که نوع مدرک زبان و همچنین دوره های پیش نیاز باتوجه به دانشگاه مقصد متفاوت می باشد.

پس از گذراندن دوره های فاندیشن و یا A-Level متقاضیان کاملا آماده شرکت در آزمون های ورودی این رشته نیز می شوند و باید در آزمون دانشگاه مدنظر خود شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی و لازم جهت پذیرش و تحصیل رشته پرستاری در انگلستان شوند.

ضمنا مقاله اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان جزئیات، مراحل، قوانین و شرایط ورود به دانشگاه های این کشور را دقیق به شما ارائه می نماید، مطالعه آن را از دست ندهید.

تحصیل رایگان پرستاری کشور انگلستان

تحصیل رایگان پرستاری کشور انگلستان

قطعا می دانید که تحصیل رشته پرستاری در انگلستان زیر شاخه ای از علم پزشکی و مراقبت های بهداشتی در نظر گرفته می شود و نه تنها در انگلستان بلکه در اکثر کشورهای جهان هزینه تحصیل رشته های پزشکی گران ترین رشته در میان تمامی رشته های تحصیلی شناخته می شود.

اما بسیاری با این سوال روبه رو هستند که آیا تحصیل رایگان پرستاری کشور انگلستان امکان پذیر می باشد یا خیر؟! باید بگوییم که به طور کل سیستم آموزش عالی کشور انگلیس به مانند کشورهایی نظیر آلمان یا فرانسه رایگان نبوده و دانشجویان باید همواره شهریه تحصیلی خود را به دانشگاه محل تحصیلشان پرداخت نمایند.

البته باتوجه به شرایط مختلف میزان شهریه برای هر دانشجو می تواند متفاوت باشد، اما باید حتما پرداخت شود. ولی در صورتی که فردی بتواند به بورسیه تحصیلی در این رشته دست پیدا کند که شهریه تحصیلی دانشگاه وی را پوشش دهد، امکان تجربه رایگان این رشته نیز وجود خواهد داشت.

البته دستیابی به بورسیه تحصیلی بسیار سخت و رقابتی می باشد و نیاز به یک رزومه و سوابق تحصیلی بسیار ممتاز دارد. البته هنوز هزینه های اقامتی و زندگی در این کشور وجود خواهند داشت، که البته بازهم با بورسیه های فول فاند می توان آن ها را نیز پوشش داد.

انجام کار دانشجویی بهترین روش برای کمک در میزان هزینه ها می باشد، مقاله درآمد کار دانشجویی در انگلستان تمامی اطلاعات لازم در این باره را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

وبینار تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی

کشور انگلستان تنها یکی از مقصدهای ایده آل در قاره اروپا است و شما عزیزان می توانید با تماشای این وبینار به سایر مقصدهای مناسب نیز دسترسی داشته باشید.

این وبینار را تا انتها تماشا نموده و جهت دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

ارشد پرستاری در انگلستان

تحصیل رشته پرستاری در انگلستان برای دانشجویانی که موفق به دریافت مدرک کارشناسی رشته پرستاری یا رشته های مرتبط با این حوزه شده اند را نیز فراهم آورده است که قطعا اصلی ترین شرط آن همین ارائه مدرک کارشناسی از مراکزی معتبر می باشد. 

متقاضیان ارشد پرستاری در انگلستان باید مدارک ثبت نام به عنوان پرستار ثبت نام شده، اثبات تجربه، توصیه نامه، انگیزه نامه، بیانیه هدف و مدرک زبان را به دانشگاه مدنظر خود ارائه دهند.

دقت داشته باشید که دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته پرستاری از انگلستان می تواند شانس شما را برای یافتن شغل بسیار بالاتر برده و همچنین شما را اگر مشغول به کار باشید، با افزایش حقوق و اگر به دنبال کار باشید، با فرصت های کاری پر درآمد تری مواجه سازد.

در تحصیل رشته پرستاری در انگلستان در دوره کارشناسی ارشد یک مطالعه دقیق مبتنی بر علومی مانند انکولوژی، مراقبت از کودک، سلامت زنان و غیره همچنین کار در شرایط بحرانی است و در تمام زمینه های مرتبط با مراقبت های بهداشتی و مدیریت در پرستاری دانشجویان را آموزش می دهد.

ضمنا تحصیل این مقطع باتوجه دانشگاه می تواند 2 تا 3 سال به طول بیانجامد و زمینه ادامه تحصیل در دوره دکترا را فراهم آورد. 

ضمنا به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما عنوان موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 را در سایت آی مهاجرتی مطالعه نموده تا تفاوت میان موسسات اعزام دانشجو با موسسات مهاجرتی و ویژگی های هریک را کاملا دقیق بشناسید.

بهترین دانشگاه های پرستاری انگلستان

همانطور که گفتیم تحصیل رشته پرستاری در انگلستان بسیار معتبر بوده و اساتید و افراد بسیار معتبر و سرشناسی در این حوزه به آموزش دانشجویان مشغول هستند. البته نباید فراموش کنیم که رشته پرستاری به استعداد و علاقه شخصی نیز نیاز دارد و این شما هستید که باید علاقمند به یادگیری این حوزه و اشتغال در آن باشید.

همچنین باید بدانید که دانشگاه های انگلستان در ارائه و آموزش این رشته جز برترین و معتبرترین مراکز شناخته می شوند. 

به نحوی شما در هریک از این مراکز بتوانید پذیرفته شده و تحصیل کنید، می توانید از داشتن مدرکی معتبر و همچنین سطح آموزشی بالا مطمئن باشید.

ولی بازهم این مراکز در زمینه های مختلفی نظیر کیفیت آموزش، اساتید، هزینه و شهریه، رتبه و اعتبار و بسیاری جهات دیگر با یکدیگر دارای تفاوت هستند. 

قطعا هرچه در مرکزی معتبرتر تحصیل کنید، می توانید آینده مالی و شغلی بهتری را هم برای خود متصور باشید. پس حتما در انتخاب دانشگاه خود با تیم مشاورین آی مهاجرتی مشورت نمایید.

در جدول اسامی بهترین دانشگاه های پرستاری انگلستان را مشاهده خواهید کرد:

نام دانشگاه رتبه جهانی رشته پرستاری
کینگز کالج لندن 2
دانشگاه ساوت همپتون 6
دانشگاه منچستر 7
دانشگاه ادینبورگ 28
دانشگاه ناتینگهام 31
دانشگاه لیدز 37
دانشگاه کاردیف 100 – 51
دانشگاه اکستر 100 – 51
دانشگاه شفیلد 100 – 51

هر یک از کشورهای زیر نیز می توانند مقصدهایی ایده آل در تحصیل رشته پرستاری باشند که توصیه می کنیم مطالعه آنها را از دست ندهید:

The cost of studying nursing in England

هزینه تحصیل پرستاری در کشور انگلستان

یکی از پارامترهای مهمی که در حین بررسی و معرفی تحصیل رشته پرستاری در انگلستان باید حتما به آن پرداخت، اطلاع از جزئیات هزینه تحصیل پرستاری در کشور انگلستان است. این مبحث به دو بخش شهریه تحصیل و هزینه های اقامتی و زندگی تقسیم می شود که در مقاله هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران تمامی اطلاعات و مبالغ مرتبط با این بخش را برای شما گردآوری کرده ایم.

اما در رابطه با شهریه های تحصیلی باید بدانید که کشور انگلیس یکی از گران ترین مقاصد تحصیلی در جهان می باشد و فقط در صورت دریافت بورسیه تحصیلی می توان از میزان این شهریه و مخارج کاست. به همین خاطر باید حتما از شهریه دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید مطلع باشید.

ضمن اینکه همواره شهریه های دانشگاه های خصوصی گران تر از مراکز دولتی می باشد. به طور کلی شهریه تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری انگلستان می تواند از 10 هزار تا 40 هزار پوند متغیر باشد. 

شهریه دکترا نیز می تواند مبلغی از 15 هزار تا 40 هزار پوند را دربرگیرد.

در ادامه شهریه تحصیل رشته پرستاری در انگلستان در برخی دانشگاه های مطرح را مشاهده می نمایید:

دانشگاه شهریه سالانه
دانشگاه لیدز 27500 پوند
دانشگاه ادینبورگ 30400 پوند
کالج کینگز لندن 25500 پوند
دانشگاه منچستر 25000 پوند

مزایا و معایب تحصیل پرستاری در انگلستان

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که تحصیل رشته پرستاری در انگلستان چه تفاوتی با دیگر کشورها دارد؟ یا اینکه تحصیل رشته پرستاری در انگلستان چه امتیازات و مزایای برای یک دانشجویی خارجی می تواند به همراه داشته باشد؟!

این سوال یکی از بهترین سوالاتی که در راستای انتخاب این هدف می توانید داشته باشید. زیرا شما را بسیار سریع می تواند به نتیجه رسانده و انتظاراتی که می توانید از این عمل داشته را باشید را جلوی شما بگذارد. کشور انگلستان یکی از پر متقاضی ترین مقاصد تحصیلی جهان است و دستیابی به آن به تنهایی یک موفقیت بزرگ شناخته می شود.

برخورداری از یک سیستم آموزشی نوین و برتر که خود الگوی بسیاری از کشورهای دیگر در جهان می باشد و حتی بسیاری از شهروندان اروپایی نیز تحصیل در دانشگاه های آن را برای خود یک رویا می بینند. 

مزایا و معایب تحصیل پرستاری در انگلستان

می توان گفت که مزایای تحصیل رشته پرستاری در انگلستان بسیار هستند، یافتن معایب آن سخت است . اما برای شناخت بهتر این هدف در ادامه مهم ترین مزایا و معایب تحصیل پرستاری در انگلستان را برای شما شرح خواهیم داد. ضمنا مقاله 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را نیز مطالعه کنید، با شرایط و چگونگی مهاجرت و نقل مکان به این کشور آشنا شوید، این مقاله اطلاعات بسیار مهمی را به شما ارائه می کند.

Advantages

  • دسترسی به یکی از معتبرترین و برترین نظام های آموزشی جهان
  • تحصیل در دانشگاه های بسیار سرشناس با رتبه های بالا
  • تعلیم توسط اساتید خبره و سرشناس این رشته
  • امکانات و تجهیزات کافی و مدرن برای تحصیل
  • ابزار کار فراهم و با کیفیت برای تحصیل این رشته
  • امکان دسترسی به بورسیه های تحصیلی
  • بازار کار فراهم و متنوع در این کشور
  • درآمد مناسب و قابل قبول متخصصین این حوزه در انگلستان
  • امکان اشتغال پاره وقت در حین تحصیل
  • امکان زندگی در انگلستان و اخذ اقامت دائم این کشور

معایب

اگر بگوییم که تحصیل رشته پرستاری در انگلستان بدون عیب می باشد، اغراق کرده ایم زیرا حتی باتوجه به شرایط شخصی و متفاوت هر فردی می تواند برای هر شخص یک عیب یا سختی برای تحصیل این رشته وجود داشته باشد. اما این معایب معمولا از طریقی قابل حذف و یا کاهش اثر می باشند. برخی از معایب این امر بدین شرح هستند:

  • شهریه های نسبتا گران دانشگاه های این کشور
  • نیاز به ارائه مدرک معتبر زبان
  • پذیرش رقابتی در دانشگاه های انگلستان

در این مقاله تلاش کردیم شرایط تحصیل رشته پرستاری در انگلستان را خلاصه و مفید به شما ارائه کنیم. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این حوزه تیم مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و همچنین دفتر شیراز به صورت حضوری و تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

سوالات پر تکرار شرایط تحصیل پرستاری در انگلستان

ضمن مطالعه سوالات پرتکرار در پایان می توانید با درج پرسش خود در بخش دیدگاه در کوتاه ترین زمان ممکن به پاسخ برسید.

باید بدانید که مدت زمان تحصیل رشته پرستاری در انگلستان باتئجه به مقطع متفاوت است، کارشناسی این رشته 3 تا 4 سال، کارشناسی ارشد 2 تا 3 سال و دوره دکترا نیز 3 سال به طول می انجامد.

باید دقت داشته باشید که مدرک زبان موردنیاز جهت تحصیل رشته پرستاری در انگلستان باتوجه به دانشگاه های مختلف ممکن است بایکدیگر تفاوت داشته باشد، اما معمولا مدارک زبان انگلیسی نظیر آیلتس 6 تا 7، تافل 79 تا 110 و یا PTE 55 تا 75 مورد قبول واقع می شوند.

خیر، نه تنها رشته پرستاری بلکه به طور کل تحصیل در دانشگاه های کشور انگلستان رایگان نمی باشند.

بله، جهت تحصیل رشته پرستاری در انگلستان تمامی دانشگاه های این کشور مدرک زبان معتبر در سطوح مدنظر خود را از متقاضیان درواست می نمایند.

باید بدانید که هزینه تحصیل رشته پرستاری در انگلستان باتوجه به مقطع متفاوت خواهد بود. شهریه تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می تواند از 10 هزار تا 40 هزار پوند و شهریه دکترا نیز می تواند مبلغی از 15 هزار تا 40 هزار پوند را در بر بگیرد.

ما در آی مهاجرتی همواره اعتبار خود را از طریق پرونده های موفق کلاینت هایمان ثابت می کنیم:

نمایش ویدیو درباره فرزاد رادنیا
نمایش ویدیو درباره حمیدرضا گراوندی
نمایش ویدیو درباره ایلیا ابوئی
نمایش ویدیو درباره میلاد مهدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه