دوره های A-Level در انگلستان

دوره های A-Level در انگلستان از جمله مواردی است که دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های انگلستان باید از آن به خوبی مطلع باشند.

در ابتدا باید بگوییم که اهمیت این دوره برای ورود به دانشگاه های انگلستان بسیار ضروری بوده و اگر قصد ارسال درخواست جهت تحصیل در مقطع لیسانس را دارید باید حتما با این دوره آشنایی داشته باشید.

با گذراندن و قبولی در دوره های A-Level در انگلستان می توانید به بهترین رشته ها و دانشگاه های این کشور و جهان دسترسی داشته و آینده تحصیلی و شغلی خود را تضمین نمایید.

دوره های A-Level در انگلستان

دوره های A-Level در انگلستان به عنوان پیش نیاز ورود به دانشگاه های این کشور شناخته می شود که در اغلب کشورهای جهان نیز مورد تایید می باشد.

فهرست مطالب

این دوره شرایط و قوانین به خصوصی داشته که با تمامی دوره های تحصیلی دیگر متفاوت می باشد و می تواند بر رشته تحصیلی آینده شما تاثیر مستقیمی بذارد.

در این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شده تا با تمامی جزئیات این دوره آشنا و سپس به راحتی در آن ها شرکت کرده و به آینده تحصیلی درخشان دست یابید. به یاد داشته باشید که در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. 

مقاله اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان را برای آشنایی دقیق با این روش مهاجرتی مطالعه کرده و سپس به صورت مطمئن تصمیم خود را بگیرید.

دوره A-Level در انگلستان چیست؟

اکنون می خواهیم به این امر بپردازیم که دوره A-Level در انگلستان چیست؟ همان طور که می دانید کشور انگلستان دارای یکی از بهترین مراکز و سیستم آموزشی در جهان بوده که باعث شده داوطلبان بسیاری را از سراسر دنیا داشته باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
دوره های A-Level در انگلستان

از دلایلی که باعث شده سیستم آموزشی انگلستان بسیار مورد تحسین قرار بگیرد، انتقال منحصر به فرد بین دبیرستان و دانشگاه می باشد. دانش آموزان برای این که بتوانند شایستگی خود را برای تحصیل در تخصصی ترین رشته ها و بهترین دانشگاه ها ثابت نمایند باید در این دوره ها شرکت کرده و سپس نمره قبولی را در آزمون آن کسب نمایند.

این سطح پیشرفته مدرکی بوده که توسط موسسات آموزشی انگلستان ارائه شده و مجموعه بسیار وسیع را از دوره های حرفه ای ارائه می دهد دوره های A-Level در انگلستان یکی از رایج ترین روش هایی است که دانشگاه های بریتانیا برای تعیین شایستگی متقاضیان خود به کار می گیرند. برای آشنایی دقیق تر با دانشگاه ها می توانید مقاله دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر را مطالعه کرده و بهترین آن را انتخاب نمایید.

شرایط پذیرش در دوره ای لول انگلستان

با وجود این که دوره های A-Level در انگلستان به عنوان یکی از شرایط ورود به دانشگاه های این کشور شناخته می شود، اما برای ورود به این دوره نیز باید شرایطی را دارا بود تا بتوان در این دوره ها ثبت نام کرده و به تحصیل مشغول شد. این دوره فقط برای رشته های بسیار ممهم مانند پزشکی، مهندسی، پرستاری و غیره برگزار می شود.

دوره های مخصوص هر رشته با دیگری متفاوت است، در نتیجه شرایط و تحصیل در هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت بوده که شما باید با توجه به خواسته خود آن را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید. ممکن است که ورود به این دوره ها بسیار سخت و پیچیده به نظر آید اما با تماس با مشاورین آی مهاجرتی می توانید بهترین راهنمایی را در این زمینه دریافت کرده و به راحتی اقدام نمایید.

شرایط پذیرش در هر رشته با دیگری تفاوت داشته و برخی از مراکز آموزشی ممکن است که موارد متفاوت و متفاوتی را تعیین نمایند. اما شرایط پذیرش در دوره ای لول انگلستان که به طور کلی بین همه آن ها مشترک است در جدول زیر قرار داده شده است:

شرایط توضیحات
داشتن سن مناسب 16 الی 19 سال
مدرک زبان مدرک آزمون های آیلتس و تافل
مدرک دوره دبیرستان به خصوص برای دو سال آخر
تحصیل دوره دبیرستان در رشته مورد نظر باید رشته تحصیلی شما مشابه با دوره ای لول باشد.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در دوره ای لول

برای این که بتوانید در در دوره های در انگلستان ثبت نام نمایید با درخواست خود را در زمان مشخص شده ارسال نمایید، برای این که مراکز آموزشی صلاحیت شما را تشخیص دهند باید تمامی مدارک مشخص شده را به صورت دقیق و به درستی ارسال نمایید.

توجه داشته باشید که ارائه این مدارک یک امر بسیار حساس بوده و کوچکترین اشتباهات نیز می توانند باعث رد شدن درخواست شما بشود. پیشنهاد می کنیم مقاله هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران را برای آشنایی دقیق تر مطالعه نمایید.

تمامی مدارک باید به صورت دقیق و ترجمه شده به زبان ملی این کشور یعنی انگلیسی باشند. برای جلوگیری از هر گونه اشتباهات بهتر است که با کمک کارشناسان آی مهاجرتی که در این زمینه دارای تجربیات بسیاری هستند اقدام نمایید.

لیست زیر شامل مدارک مورد نیاز برای پذیرش در دوره ای لول می باشد. برای شرکت در برخی از دوره ها ممکن است که مدارک بیشتر و به خصوصی از شما درخواست بشود، به همین دلیل شما باید به طور دقیق رشته و مقصد مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید.

  • فرم تکمیل شده: با مراجعه به سایت مرکز آموزشی مورد نظر می توانید فرم را پر کنید.
  • مدارک شخصی: مانند شناسنامه، پاسپورت، آزمایش و غیره
  • مدرک پرداخت هزینه دوره
  • دریافت مجوز ورود از دولت

Suitable A-Level universities in England

دانشگاه های مناسب ای لول در انگلستان

همان طور که اشاره کردیم شرکت در دوره های A-Level در انگلستان می تواند منجر به قبولی در بسیاری از دانشگاه های مناسب شود. اکنون این سوال ایجاد می شود که کدام یک از دانشگاه ها مدرک ای لول را می پذیرند؟

خوشبختانه دانشگاه های بسیار زیادی هستند که این مدرک را به عنوان معیار برای خود قرار می دهند و افراد داوطلب می توانند گزینه های زیادی را برای انتخاب خود داشته باشند.

برخی از دانشگاه های مناسب ای لول در انگلستان شامل این موارد می شود:

  • دانشگاه بریستول
  • دانشگاه وارویک
  • دانشگاه بیرمنگام
  • دانشگاه ساوتهمپتون
  • دانشگاه شفیلد
  • دانشگاه لنکستر
  • دانشگاه کوئین مری لندن
  • دانشگاه لیدز
دوره های ای لول در انگلستان

دوره های ای لول در انگلستان

دوره های ای لول در انگلستان شامل حدود 80 موضوع مختلف می شوند که دانش آموز باید موضوع های مورد نظر خود را از میان آن ها انتخاب نماید. از نظر آکادمیک مقدار دوره های A-Level در انگلستان بیشتر از دبیرستان بوده و برای شروع باید حدود سه موضوع مختلف را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که رقابت برای پذیرش در دانشگاه های انگلستان بسیار زیاد بوده و انتخاب درست این رشته ها می تواند تاثیر بسیار مهمی را بر پذیرش شما بگذارد.

برای این که بتوانید به تحصیل رشته مورد نظر در دانشگاه ها بپردازید باید مدرک دریافتی شما شامل دروس مربوط به رشته بوده و نمرات مناسبی را در آن ها دریافت کرده باشید. برای انتخاب درست خود می توانید با معلمین و مشاوران مشورت کرده و بهترین دروس و دوره ها را برای خود انتخاب نمایید.

همچنین می توانید با تماس و یا مراجعه به سایت دانشگاه مورد نظر خود درس های مروبطه با رشته خود را سوال نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی مقاله موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 را مطالعه کنید.

لیست زیر شامل برخی از دروس درسی ارائه شده در دوره های A-Level در انگلستان می باشد:

  • هنر
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • فرانسوی
  • ریاضیات
  • اقتصاد
  • زیست شناسی
  • فیزیک
  • علم شیمی
  • تاریخ
  • جغرافیا
  • روانشناسی

وبینار نگاهی بر تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی

انتخاب مقصد تحصیلی همواره یک چالش اصلی به شمار می رود که دانشجویان باید از همان ابتدا با درنظر گرفتن تمامی فاکتورهای موردنظر خود به بهترین انتخاب ممکن برسند.

در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما ضمن نگاهی بر بهترین مقصدهای ممکن در اروپا شما را در انتخاب بهترین مقصد به خوبی راهنمایی نموده است.

پیشنهاد می کنیم این عنوان را تا انتها تماشا نموده و در صورتی که سوالی در رابطه با هر یک از کشورهای این قاره سبز دارید با مشاورین آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

سخت ترین موضوعات دوره های ای لول کدام اند؟

برخی از افراد داوطلب این سوال را دارند که سخت ترین موضوعات دروه های ای لول کدام اند؟ به طور کلی این دوره بسیار چالش بر انگیز است و رقابت زیادی میان دانش آموزان وجود داشته و شما باید بهترین خود را ارائه دهید. معمولا موضوعاتی که رشته دانشگاهی مربوط به آن ها نیز سخت باشد کمی دشوار هستند، اما به این معنا نیست که امکان قبولی و کسب نمره مناسب در آن ها وجود ندارد، بلکه رقابت های زیادی در آن وجود داشته و بسیار حساس است.

تمامی نتایج پیش رو به سخت کوشی شما بازگشته و با تلاش می توان با تلاش به پذیرش دانشگاه در رشته مورد نظر دست یافت. موضوعاتی که در دوره های A-Level در انگلستان دارای رقابت بسیاری بوده و به آن ها موضوعات تسهیل کننده نیز می گویند شامل موارد زیر می شود:

  • ریاضیات
  • انگلیسی
  • زیست شناسی
  • فیزیک
  • علم شیمی
  • تاریخ
  • جغرافیا

با مطالعه عناوین زیر می توانید رشته های دانشگاهی ایده آل در انگلستان پس از سپری کردن دوره A-Level را بشناسید:

مزایای دوره های ای لول در انگلستان

جالب است بدانید که دوره های A-Level در انگلستان فقط برای ورود به دانشگاه ها کاربرد نداشته و می تواند مزایای بسیاری را برای افراد ایجاد نماید، به خصوص برای افراد نوجوان که به تازگی به این کشور مهاجرت کرده اند و قصد پیشرفت را در آن دارند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را مطالعه نمایید.

برای این که با اهمیت و تاثیرات مثبت این دوره ها آشنا شوید، در لیست زیر به شرح مزایای دوره های ای لول در انگلستان پرداخته ایم:

مزایای دوره های ای لول در انگلستان
  • بالا رفتن کیفیت تحصیلی: داشتن قبولی در این دوره به شما کمک می کند که بتوانید به دانشگاه های بسیار خوب انگلستان و یا در بخش های دیگر جهان درخواست داده و پذیرش خود را دریافت کنید.
  • آشنایی با سیستم آموزشی: گذراندن دوره های A-Level در انگلستان به شما فرصت آشنایی کامل با سیستم آموزشی این کشور را می دهد تا برای تحصیل در دانشگاه ها دچار هیچگونه مشکل نشوید.
  • بهبود زبان انگلیسی: برای افراد که زبان مادری آن ها انگلیسی نبوده و ان را به عنوان زبانی دوم فرا گرفته اند، این دوره ها می تواند برای آن ها بسیار مفید بوده و مهارت های آن ها را بسیار بهبود بخشد.
  • آمادگی برای تجربه تحصیل در دانشگاه ها: با شرکت در این دره ها می توان تکنیک های مطالعه، مدیریت زمان، تفکر انتقادی و مهارت های تحقیق را فرا گرفته و قبولی در دروس دانشگاه را به راحتی کسب کرد.

ورود به دانشگاه های انگلیس بدون مدرک ای لول

بیشترین سوالی که برای داوطلبان ایجاد می شود این است که آیا امکان ورود به دانشگاه های انگلیس بدون مدرک ای لول وجود دارد یا خیر؟ پاسخ این سوال بله است، بدون داشتن مدرک دوره های A-Level در انگلستان نیز می توان وارد دانشگاه های این کشور شد.

اما باید توجه داشته باشید که این عامل کاملا بستگی به دانشگاه مورد نظر شما داشته و هر کدام از آن ها شرایط مختلفی را درخواست می نمایند، به همین دلیل شما باید حتما شرایط دانشگاه مورد نظر را بررسی کنید.

ممکن است که برخی از دانشگاه ها داشتن این مدرک را ضروری ندانند، اما فرد داوطلب باید حتما مدرکی معادل آن را به دانشگاه ارائه نماید تا بتواند پذیرش خود را دریافت نماید. 

دوره و مدارک بسیاری وجود دارد که می توان با دریافت آن ها به پذیرش دانشگاه مورد نظر دست یافت، اما مدرک ای لول بسیار معتبرتر بوده و می تواند طیف دانشگاه هایی که می توان از آن ها پذیرش را دریافت کرد بسیار گسترده تر است که دانشگاه های برتر در آن نیز قرار دارند.

 

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به شرح کامل دوره های A-Level در انگلستان پرداخته و آن را در دسترس شما قرار داده اند. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید. همچنین مقاله اطلاعات شهرهای کشور انگلستان برای مهاجرت را برای آشنایی بیشتر با این کشور مطالعه نمایید.

سوالات پر تکرار دوره های A-Level در انگلستان

ضمن مطالعه سوالات پرتکرار در پایان در صورتی که تمایل به دریافت جزئیات بیشتری دارید و یا می خواهید سوالی ذهن شما را مشغول نموده از طریق بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید ، مشاورین ما در کوتاه ترین زمان ممکن صحیح ترین اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند.

سن مشخص شده برای شرکت در این دوره ها 16 الی 19 سال می باشد.

بله، اما باید یک مدرک که اعتبار آن معادل این دوره باشد را ارائه کرد.

حدود 80 موضوع برای تحصیل در این دروه ها وجود دارد که فرد دانش آموز می تواند از بین آن ها انتخاب نماید.

دانشگاه های لیدز، برمینگام و برستیول برخی از دانشگاه هایی هستند که مدرک ای لول را تایید می کنند.

بله، برای این که بتوانید پذیرش را در این دوره ها دریافت نمایید باید مدرک زبان را با سطح مشخص شده ارائه نمایید.

کلاینت های ما از تجربه شیرین خود در دریافت ویزای تحصیلی کشورهای مختلف جهان می گویند:

نمایش ویدیو درباره علیرضا عبداللهی
نمایش ویدیو درباره شهاب نعمت اللهی
نمایش ویدیو درباره کیوان کوروش نژاد
نمایش ویدیو درباره کامیاب مختاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه