شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل

شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل شاید در نگاه اول بی اهمیت جلوه کرده و افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند به این مورد توجهی نداشته باشند، در صورتی که اگر بدون بررسی انتخاب خود را انجام دهند دچار خطاهای احتمالی خواهند شد. خوشبختانه تمامی مناطق این کشور برای زندگی و تحصیل بسیار مناسب بوده و فقط کافی است بر اساس سبک زندگی خود یکی از آن ها را برگزید.

معیارهای مختلف و زیادی را باید هنگام بررسی در نظر داشت، مانند هزینه های زندگی، اعتبار دانشگاه، بازار کار و غیره. برای این که این بررسی به طور درست انجام شود باید به روز ترین و دقیق ترین اطلاعات را به دست آوردف زیرا کوچکترین موارد نیز می توانند تغییر بسیاری در زندگی ایجاد نمایند.

شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل

شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل به شما کمک می کند تا بتوانید سایر جنبه های زندگی دانشجویی در این کشور مانند هزینه ها را نیز به خوبی مدیریت نمایید.

فهرست مطالب

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به بررسی و شرح تمامی موارد مورد نیاز برای شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل پرداخته اند پس آن را از دست ندهید.

سبک زندگی در هر با دیگری متفاوت بوده و فرد متقاضی باید حتما با توجه به سبک زندگی و شرایط خود این زمینه را مورد بررسی قرار داده و یا از مشاورین این زمینه کمک بگیرد. پیشنهاد می کنیم مقاله اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان را مطالعه کرده تا با شرایط تحصیلی این کشور بیشتر آشنا شوید.

لندن بهترین شهر در انگلستان برای تحصیل

شهر لندن بهترین شهر در انگلستان در تمامی زمینه ها بوده که بخش تحصیلی نیز از این قائده مستثنی نمی باشد. این شهر در رتبه بندی های جهانی در سال گذشته بالاترین مقام را داشته و دارای بیش از 15 موسسه معتبر آموزشی می باشد که تمامی آن ها در رتبه های QS، گاردین و تایمز رتبه های عالی را دارند.

این شهر با داشتن بیش از 400 هزار دانش آموز و دانشجوی بین المللی تبدیل به محبوب ترین شهر انگلیس شده است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل

فقط وجود دانشگاه های معروف در لندن آن را تبدیل به یکی از مهم ترین شهرهای دانشجویی انگلیس نمی کند بلکه محیط چند فرهنگی با وجود بیش از 300 زبان باعث شده که تمام مهاجران بتوانند در یک شهر جدید نیز احساس راحتی داشته باشند. این شهر علاوه بر این که مهم ترین بخش از شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل می باشد، در رتبه دوم قعالت کارفرمایان نیز قرار دارد. برخی از برترین موسسه های آموزشی این شهر عبارت اند از:

  • امپریال کالج لندن
  • دانشگاه کالج لندن (UCL)
  • کینگز کالج لندن
  • مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE)

هزینه های مورد نیاز برای برخوردار شدن از بهترین امکانات تحصیلی و زندگی در کل کشور انگلیس بسیار به صرفه بوده و بورسیه های تحصیلی مختلفی برای استفاده دانشجویان بین المللی در دسترس هستند. همچنین به علت این که لندن پایتخت کشور است به عنوان مرکز اقتصادی نیز شناخته شده و فرصت های شغلی بسیاری برای دانشجویان وجود دارد.

ادینبورگ با رتبه های چشمگیر در انگلستان

ادینبورگ با رتبه های چشمگیر در انگلستان

دومین نام که در لیست شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل قرار می گیرد، شهر ادینبورگ بوده با نام دندین و شهر تپه ها نیز شناخته می شود، ویژگی بزرگی که این شهر را به عنوان یکی از بهترین شهرهای دانشجویی انگلستان قرار داده این است که مقرون به صرفه ترین مکان در این کشور بوده و با هزینه های کم می توان به مشهورترین دانشگاه های جهان دسترسی داشت.

ادینبورگ با رتبه های چشمگیر در انگلستان شناخته می شود، رتبه دهم بهترین شهر دانشجویی در QS و همچنین بالاترین رتبه در بریتانیا و رتبه دوازدهم در امتیازات برتر برای تجربه زندگی دانشجویی فقط بخشی از آن است. وجود فستیوال های محلی، جاذبه های تاریخی و فرهنگی و جشنواره ها زندگی روزانه دانشجویان را همواره سرشار از سرگرمی و انگیزه نگه می دارد که هیچ دانشجویی آن را فراموش نخواهد کرد.

اما فقط وجود معماری و محیط زیبا نیست که زندگی را در ادینبورگ عالی می کند، بلکه فرصت های شغلی، فرهنگ مدرن و هزینه های کم نیز باعث می شوند که سالانه تعداد زیادی از دانشجویان به این شهر نقل مکان نمایند. در صورتی که قصد نقل مکان به روش دیگری را دارید مقاله 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را از دست ندهید. برترین مراکز آموزشی ادینبورگ در لیست زیر قرار داده شده است:

  • دانشگاه ادینبورگ
  • دانشگاه هریوت وات
  • دانشگاه ناپیر ادینبورگ
  • دانشگاه ملکه مارگارت

وبینار نگاهی بر فرصت تحصیل بدون مدرک زبان

قطعا انتخاب یک مقصد خارجی برای تحصیل با پالش های زیادی همراه است که یکی از آنها تسلط و آشنایی با زبان کشور موردنظر می باشد.

مشاور ارشد مهاجرتی ما در این وبینار نگاهی بر فرصت تحصیل بدون مدرک زبان داشته و دقیق ترین اطلاعات در این باره را برای شما عزیزان بیان می کند.

تا انتهای این وبینار را تماشا نموده و جهت هرگونه مشاوره و راهنمایی با دفاتر آی مهاجرتی  در تهران و شیراز تماس حاصل نمایید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل بدون مدرک زبان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

منچستر مقصد تحصیلات عالیه و پیشرفت شغلی در انگلستان

منچستر مقصد تحصیلات عالی و پیشرفت شغلی در انگلستان بهترین گزینه در این کشور بوده و به همین دلیل به عنوان دومی شهر در اقتصاد و زندگی شناخته می شود. این شه در رتبه بندی بهترین شهرهای دانشجویی جهان QS در رتبه 25 قرار داشته و یکی از بزرگترین جمعیت دانشجویی در اروپا را دارد. حتی مقدار مهاجران در هر سال رو به افزایش بوده و همین امر باعث ایجاد محیطی چند فرهنگی شده است.

بدون شک اگر قصد تحصیل در بهترین شهرهای انگلستان را داشته باشید، منچستر بهترین گزینه می باشد که تمامی مواردی را که برای داشتن یک زندگی دانشجویی ایده آل نیاز است را فراهم می نماید. از معتبرترین دانشگاه ها گرفته تا هزینه زندگی به صرفه و مناسب، شهر منچستر تمامی آن ها را دارد. وجود هنر خیابانی پر جنب و جوش، زندگی شبانه هیجان انگیز و سازه های دوران ویکتوریا بر جذابیت اقامت در این مکان می افزاید.

منچستر که به‌خاطر صنایع برجسته و گروه‌های مشهور جهانی مانند Oasis و The Smiths شناخته می‌شود، نه تنها فرصت‌های آموزشی، بلکه تجربیات فرهنگی و حضور قوی ورزشی، به‌ویژه در فوتبال را ارائه می‌دهد. برای شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل بهترین دانشگاه های آن را برای شما نام برده ایم:

  • دانشگاه منچستر
  • دانشگاه متروپولیتن منچستر
  • دانشگاه سالفورد
  • دانشگاه بولتون
  • کالج موسیقی سلطنتی شمالی

گلاسکو با استانداردهای بین المللی در انگلستان

گلاسکو با استانداردهای بین المللی در انگلستان به عنوان مکانی بسیار مناسب برای دانشجویان بین المللی شناخته می شود، زیرا دیگر هیچ مشکلی با تغییر سیستم آموزشی نداشته و به راحتی می توانند با محیط جدید خود پس از مهاجرت آشنا شوند. 

این شهر مانند منچستر در رتبه بندی QS در رتبه 25 بهترین شهرهای دانشجویی در جهان بوده و به همین دلیل به عنوان یک مقصد عالی شناخته می شود.

گلاسکو دارای دو دانشگاه بوده که هر دوی آن ها در بین 300 دانشگا برتر در جهان قرار دارند. 

دانشگاه های این شهر عبارت اند از دانشگاه گلاکو با رتبه 65 و دانشگاه Strathclyde با رتبه 277 .برای شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل باید اشاره کنیم که این رتبه های برتر فقط متعلق به دانشگاه ها نبوده و این شهر به تنهایی دارای رتبه 57 در کارفرمایی و 89 در مقرون به صرفه بودن می باشد.

گلاسکو با استانداردهای بین المللی در انگلستان

گلاسکو به عنوان یکی از دوست داشتنی تری و بهترین شهرهای دانشجویی انگلستان شناخته شده که برای دوستداران موسیقی و زیبایی طبیعت مکانی عالی است. بزرگترین شاخص که باعث هجوم مهاجران به این شهر شده است مقدار هزینه ها به صرفه در کنار بازار کار و فرصت های شغلی بسیار خوب است، برای این که با جزئیات این امر بیشتر آشنا شوید مقاله هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران را مطالعه کنید .

یکی از دست کم گرفته شده ترین شهرهای انگلستان، کاونتری می باشد که می تواند بسیاری از افراد را با حضور خود در لیست مهم‌ترین شهرهای دانشجویی انگلیس متعجب سازد. 

حقیقت این است که این شهر میان دانشجویان بین المللی بسیار محبوب بوده و بیش از 40% دانشجویان را مهاجران تشکیل می دهند. خدمات تحصیل در این مکان به قدری بالا بوده که توانسته است رتبه پنجم بهترین شهر برای تحصیل در بریتانیا و رتبه 40 را در جهان به دست آورد.

ین مکان میزبان فرهنگ ها و تفریحات مختلف است، از موسیقی گرفته تا ادبیات، تمامی آن ها در این شهر یافت شده و کاونتری زندگی دانشجویی پر جنب و جوش در انگلستان را برای همه فراهم می نمایند. 

علاوه بر این موارد، مقدار مقرون به صرفه و ایمن بودن آن در نزدیکی لندن باعث شده که از موارد ضروری در شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل قرار بگیرد. برترین دانشگاه های این شهر عبارت اند از:

  • دانشگاه کاونتری
  • کالج کاونتری
  • دانشگاه وارویک
  • دانشگاه آردن
  • نیوکاسل

برای آشنایی دقیق تر با این شهر و شرایط زندگی در آن مقاله اطلاعات شهرهای کشور انگلستان برای مهاجرت را مطالعه کنید. همچنین برای ابن که بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از شهرهای نام برده شده می تواند با شرایط شما متناب باشد با مشاورین آی مهاجرتی که در این زمینه دارای تجربه بسیاری هستند تماس بگیرید.

کاونتری زندگی دانشجویی پر جنب و جوش در انگلستان

چنانچه شهر محل تحصیل از اولویت های اصلی برای شما عزیزان است ، بررسی دیگر شهرهای مطرح اروپا را از دست ندهید:

نیوکاسل یکی از بهترین شهرهای دانشجویی انگلستان

گاهی اوقات در شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل برخی از شهرهای کوچک می توانند به اندازه شهرهای بزرگ ئ مرکزی جذاب بوده و رفاه زندگی بسیار خوبی را فراهم گنند، شهر نیوکاسل یکی از این شهرها بوده که با وجود اندازه کوچک خود دارای رتبه 42 بهترین شهرهای دانشجویی در جهان می باشد.

بدون شک نیوکاسل یکی از بهترین شهرهای دانشجویی انگلستان بوده که می تواند تمام مواردی را که یک دانشجو برای یک تجربه لذت بخش نیاز دارد فراهم شود. 

از وجود بهترین کلوپ ها گرفته تا نوع سیستم آموزشی در دانشگاه ها. با سکونت در این شهر متوجه خواهید شد که می توانید انتظار برخورداری از بهترین کیفیت های زندگی و تحصیلی را داشته باشید.

نیوکاسل یکی از بهترین شهرهای دانشجویی انگلستان

با جمعیت زیاد دانشجو که اکثر آن ها را مهاجران تشکیل می دهند، تنوع زیادی در فرهنگ مشاهده می شود که باید خود را برای آن آماده نمایید. می توانید در وقت های آزاد خود به تئاتر، گالری ها و جشنواره های فرهنگی رفته و از اقامت خود لذت ببرید. برای این که بتوانید اقدام کرده و شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل را کامل نمایید، بهترین مراکز آموزشی آن را برای شما در لیست زیر قرار داده ایم:

  • دانشگاه نیوکاسل
  • دانشگاه دورهام
  • دانشگاه کیل

بیرمنگام محبوب ترین مکان برای دانشجویان در انگلستان

شهر بیرمنگام محبوب ترین مکان برای دانشجویان در انگلستان است که سالانه به اندازه هزاران نفر به جمعیت دانشجوی خود اضافه می نماید . ترکیب مدرنیته و فرهنگ بریتانیا باعث به وجود آمدم فضایی شده که با تمامی مواردی که تا کنون به معرفی آن ها پرداختیم تفاوت داشته و بسیار جذاب تر از آن ها می باشد. برای شناخت دقیق تر برترین دانشگاه ها مقاله دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر را مطالعه نمایید.

این شهر موفق شده است رتبه 45 را در میان برترین شهرهای دانشجویی در دنیا به دست آورده و توجه بسیاری از دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور خود را دارند به سمت خود جذب نماید. 

با وجود فضایی آرام و غنی از نظر فرهنگی به عنوان یکی از شهرهای دوستدار دانشجو در جهان شناخته می شود.

وجود رستوران های عالی در کنار مراکز خرید با قیمت های بسیار به صرفه که با داشتن شغل های ساده نیز می توان آن ها را پوشش داد باعث شده که دانشجویان به هیچ عنوان قصد ترک این شهر را نداشته باشند. 

برای شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل لیست دانشگاه هایی را که می توانید برای ثبت نام در آن ها اقدام کنید را قرار داده ایم:

  • دانشگاه استون
  • دانشگاه شهر بیرمنگام
  • دانشگاه نیومن

بریستول با محیط تحصیلی عالی در انگلستان

شهر بریستول با محیط تحصیلی عالی در انگلستان دارای رتبه های بسیار چشمگیر در زمینه های بهترین شهر دانشجویی و همچنین مقرون به صرفه بودن بوده و به همین دلیل می تواند یکی از مناسب ترین موارد برای شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل باشد. بریستول از شهرهایی بوده که دارای تاریخ و فرهنگ بسیار غنی است و از دانشجویان خود استقبال فراوانی می کند.

این شهر دارای دو دانشگاه در سطح جهانی بوده که نام آن ها دانشگاه بریستول و دانشگاه غرب انگلستان بوده و سالانه دانشجویان را از 150 کشور مختلف به سمت خود جذب می کند. 

در جدول نام بهترین شهرهای دانشجویی انگلستان به همراه رتبه جهانی آن ها ذکر شده است.

در صورتی که تمایل به مهاجرت تحصیلی داشته اما نمی دانید به کجا مراجعه نمایید مقاله موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 را مطالعه نمایید.

نام شهر رتبه در بریتانیا در QS
لندن 1
ادینبورگ 16
منچستر 30
نیوکاسل 39
بریستول 44
برمینگام 49

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به شرح تمامی موارد مورد نیاز برای شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل نیاز است پرداخته اند. در صورت نیاز به راهنمایی با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل کرده و یا به وسیله بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل

با جمع آوری سوالات پرتکرار تلاش نموده ایم تا اطلاعات مفید را نیز به صورت خلاصه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و در صورتی که پرسشی دارید با درج آن در بخش دیدگاه پاسخ خود را از مشاورین ما دریافت نمایید.

در قدم اول باید به دنبال شناخت شهرهای انگلستان برای مهاجرت بود و سپس مواردی مانند اعتبار دانشگاه ها، هزینه های زندگی و بازار کار را بررسی کرد.

با شناخت شهرهای انگلستان برای تحصیل متوجه خواهید شد که تمامی شهرهای این کشور بسیار مناسب هستند و بهترین آن ها لندن، منچستر، برمینگام و غیره می شوند.

بله، بدون شناخت این شهرها نمی توان تصمیم گیری درستی را برای مهاجرت تحصیلی خود داشت.

دانشگاه نیوکاسل، دورهام و کیل سه دانشگاه برتر این شهر هستند.

شهرهایی مانند لندن، ادینبورگ، منچستر و گلاسکو دارای بازار کار بسیار پر رونق هستند.

تجربه رسیدن به ویزای کشور مختلف جهان در آی مهاجرتی را کلاینت های ما برایتان می گویند:

نمایش ویدیو درباره اسماعیل و ابراهیم قربانی
نمایش ویدیو درباره آبتین شهسواری
نمایش ویدیو درباره فرزاد رادنیا
نمایش ویدیو درباره میلاد مهدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه