مشاغل مورد نیاز کشور روسیه

مشاغل مورد نیاز کشور روسیه در سال 2023 معمولا شامل مشاغل تخصصی می شود که برای رسیدن به آن ها نیاز به داشتن مدرک دانشگاهی و دانشی بالا بوده و یا باید دارای تجربه و تخصصی فنی مناسب و درخور باشید. همچنین شغل های مورد نیاز روسیه روز به روز بیشتر به سمت دنیای تکنولوژی و کامپیوتر کشیده می شود که البته این امر مختص به اکثر کشورهای جهان می باشد و طی دو دهه آینده اکثر مشاغل موردنیاز مربوط به این حوزه ها خواهد بود.

اطلاع از مشاغل مورد نیاز کشور روسیه و همچنین لیست مشاغل پردرآمد در روسیه می تواند مبنای بسیار خوبی برای یافتن شغل در این کشور برای متقاضیان خارجی قرار بگیرد.

مشاغل مورد نیاز کشور روسیه

فهرست مشاغل موردنیاز روسیه برای افرادی که به دنبال کار در این کشور هستند ، بسیار راهگشا است که سالانه آپدیت می شود.

فهرست مطالب

شما با درنظر گرفتن این موارد و همچنین زمینه تخصص یا تحصیلات خود و یا همچنین علاقه تان برای کسب این موارد، می توانید سریع تر و بهتر مشاغلی را در این کشور بیابید که دارای درآمدهای مناسب و قابل قبولی نیز هستند.

به همین خاطر تیم مشاورین آی مهاجرتی در این مطلب و همچنین عنوان قوانین مهاجرت از طریق کار در روسیه تمامی اطلاعات لازم جهت یافتن شغل در این کشور و چگونگی استخدام و مهاجرت کاری را طبق آخرین تغییرات و اطلاعات در اختیار شما عزیزان قرار داده اند.

پس حتما پیش از هر اقدامی جهت مهاجرت کاری، شرایط کارهای مورد نیاز در روسیه را ابتدا مورد بررسی قرار دهید تا از میزان درآمدها و همچنین زمینه های مورد استقبال در این کشور مطلع شوید و با مشکلی در روند مهاجرتتان مواجه نشوید.

لیست مشاغل مورد نیاز روسیه 2023

مشاغل مورد نیاز کشور روسیه همواره ثابت و یکسان نیستند و باوجه به شرایط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بسیاری عوامل دیگر تغییر خواهند نمود. اما بازه تغییرات طوری نیست که بسیار سریع اتفاق افتاده همواره گردشی تند در حال انجام باشد. همچنین باتوجه به اقتصاد بزرگی که این کشور دارد، همواره در تمامی مشاغل فرصت های کاری حال کم یا زیاد وجود خواهد داشت.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مشاغل مورد نیاز کشور روسیه

اما در حال حاضر و طبق آخرین لیست مشاغل مورد نیاز روسیه 2023، اکثر مشاغل نیاز به تحصیلات دانشگاهی دارند و این کشور چندان نیازی به نیروی کار بدون دانش یا حداقل بدون تخصص و متبحر در حرفه ای خاص ندارد. به نوعی معمولا کارگر ساده چندان شغل پر نیازی در روسیه نیست و همواره متقاضی برای پر کردن این فرصت های کاری وجود دارد.

اگر بخواهیم شغل های مورد نیاز روسیه را در انتهای سال 2023 و سال 2024 در نظر بگیریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

تحصیلات موردنیاز مشاغل
تحصیلات دانشگاهی پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک، مهندس آی تی، مهندس نرم افزار و کامپیوتر، داروساز، مهندس، مکانیک، پرستار، مهندس الکترونیک، مهندس عمران، حسابدار تخصصی، متخصص تبلیغات و بازاریابی، وکیل، مدیر آی تی، تحلیلگر تجاری و سازمانی  
تحصیلات دیپلم به پائین راننده ماشین آلات ساخت و ساز، راننده ماشین آلات سنگین، آشپز حرفه ای، کشاورز، باغدار، مکانیک خودرو، نقاش ساختمان و اتومبیل، مکانیک ماشین صنعتی، مکانیک ابزار و ماشین آلات کشاورزی، نجار، لوله کش، نانوا، اپراتور جرثقیل سیار، اپراتور ماشین حفاری

10 شغل برتر و پر درآمد در روسیه

در این بخش قصد داریم تا شما را با 10 شغل برتر و پر درآمد در روسیه آشنا ساخته و شرایط و چگونگی دستیابی به این مشاغل و میزان درآمدی که از هریک از این مشاغل می توان در روسیه به دست آورد را بررسی کنیم . باید بگوییم که در دنیای امروز اکثر مشاغل پر درآمد در کشورهای دنیا شبیه به یکدیگر هستند که این از میزان نیاز بالای مردم به این متخصصان نشات می گیرد.

البته برخی از مشاغل مورد نیاز کشور روسیه را نیز در این لیست مشاهده خواهید کرد؛ که این کاملا نشان می دهد که هنوز هم می توان به راحتی با کسب تخصص و دانش در برخی زمینه ها به درآمدهای بالایی در روسیه رسید و مشاغل پر درآمد این کشور هنوز به طور کامل اشباع نشده است . پیش از ادامه پیشنهاد می کنیم که عنوان شرایط اقتصاد کشور روسیه را نیز مطالعه کنید تا شرایط شغل‌ های پر درآمد در روسیه را بهتر بشناسید.

البته باتوجه به شرایط سرمایه گذاری در روسیه شما می توانید به جای کار برای کارفرما خودتان نسبت به تاسیس شرکت نیز اقدام کنید؛ که در مقاله مربوطه تمام توضیحات لازم را گرد آوری کرده ایم.

در ادامه میزان درآمد 10 شغل برتر و پر درآمد در روسیه را به همراه توضیحاتی از شرایط این مشاغل به شما ارائه خواهیم کرد.

میزان درآمد مشاغل با مزد بالا در روسیه

  • پزشکان و جراحان با درآمد ماهانه 201 هزار روبل تا 677 هزار روبل
  • قضات با در آمد ماهانه 142 هزار روبل تا 452 هزار روبل
  • وکلا با در آمد ماهانه 152 هزار روبل تا 426 هزار روبل
  • مدیر بانک با درآمد ماهانه 116 هزار روبل تا 359 هزار روبل
  • مدیران عامل با درآمد ماهانه 115 هزار روبل تا 351 هزار روبل
  • مدیران ارشد مالی با درآمد ماهانه 104 هزار روبل تا 315 هزار روبل
  • اورتودنتیست ها و دندانپزشکان با درآمد ماهانه 96 هزار روبل تا 310 هزار روبل
  • اساتید دانشگاه با درآمد ماهانه 95 هزار روبل تا 304 هزار روبل
  • خلبانی با درآمد ماهانه 81 هزار روبل تا 274 هزار روبل
  • مدیران بازاریابی با درآمد ماهانه 70 هزار روبل تا 232 هزار روبل

جراحان و پزشکان ناجی جان انسان ها در روسیه

جراحان و پزشکان ناجی جان انسان ها در روسیه هستند و از بالاترین درآمدها در روسیه برخوردار می باشند و این را می توان مانند اکثر دیگر کشورهای جهان در نظر گرفت؛ چون معمولا پزشکان و به خصوص جراحان در تمامی نقاط جهان از بالاترین درآمدها برخوردار هستند. البته اگر سختی، استرس و مسئولیت بالای آنان را در کنار علم و دانش بسیار خاص آن ها قرار دهیم؛ می بینیم که آن ها کاملا لایق این درآمد بالا هستند.

البته از الزامات شغلی آن ها داشتن تحصیلات و تجربه کاری است و میزان این دو بر روی درآمد آن ها بسیار تاثیر گذار می باشد. بدین صورت که اکثر پزشکان پس از 10 سال تجربه کاری جهش مناسب درآمدی را در روسیه مشاهده می کنند. اما در حال حاضر و در سال 2023 درآمد جراحان و پزشکان به طور متوسط 386 هزار روبل در سال تخمین زده می شود. ضمنا شغل پزشکی همواره از مشاغل مورد نیاز کشور روسیه بوده است.

همچنین در خلال این مطلب باید بگوییم که مقاله مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه را نیز مطالعه نمایید، این مقاله تمامی روش های قانونی ممکن برای مهاجرت را به شما معرفی نموده و از جزئیات، ویژگی ها و مزایا، معایب و مدارک موردنیاز هر روش آخرین اطلاعات را در اختیارتان می گذارد.

قضات نماینده سلامت سیستم قضایی روسیه

قضات نماینده سلامت سیستم قضایی روسیه

قضات همواره در لیست 10 شغل برتر و پر درآمد در روسیه قرار داشته اند. قضات باتوجه به مسئولیت بسیار سنگین و وظیفه بسیار خطیری که بر دوش دارند و مسئول تصمیم گیری در رابطه با آینده و سرنوشت بسیاری از انسان ها را در دست دارند؛ باید از دانش و تجربه بسیار بالایی بهره ببرند و این کار هر کسی نمی باشد. قضات نماینده سلامت سیستم قضایی روسیه نیز هستند.

فساد پذیری آن ها کل سیستم را فساد پذیر می کند. به همین خاطر است که قضات به دلیل این انجام وظیفه بزرگی که انجام می دهند و به نوعی مسئول عدالت و گسترش حق در کشور روسیه هستند از درآمدهای بالایی از سوی دولت برخوردار می شوند. البته یکی دیگر از دلایل این درآمد بالا، عدم فساد پذیری قضات به دلیل نیاز مالی است. در حال حاضر قضات سالانه 324 هزار روبل درآمد کسب می کنند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

وکلا افرادی پراعتبار در روسیه

وکلا افرادی پراعتبار در روسیه هستند؛ چون نقش بسیار مهم وحیاتی را در سیستم قضایی و عدالت روسیه بر دوش می کشند. هر زمان که مشکل حقوقی داشته باشیم یا با کار سختی مواجه می شویم که یک وکیل خوب پیدا کرده و مشکل خود را حل می کنیم.

در روسیه، این یک چالش نیست و پزشکی و حقوق از سخت ترین مقاطع تحصیلی برای پذیرش هستند. معیارهای بالای پذیرش و این واقعیت که دوره ها بسیار چالش برانگیز هستند، آن ها را بسیار ارزشمند می کند. وکلا به دلیل تلاش برای فارغ التحصیلی و اهمیتی که در جامعه دارند، دستمزد خوبی نیز دریافت می کنند.

همچنین وکلا به دلیل مسئولیت های عظیم مرتبط با شغلشان حقوق بالایی دریافت می کنند. رقم زدن سرنوشت مردم آسان نیست و دستمزد بالا کاملا موجه است. در حال حاضر میانگین حقوق سالانه یک وکیل در روسیه 262 هزار روبل است.

تحت کنترل داشتن صدها میلیون روبل دارایی و سرمایه گذاری، همراه با تمام خطرات ناشی از آن، مدیریت یک بانک را به شغل بسیار مهمی تبدیل می کند که مستحق دستمزد بالایی است. این شغل از تمامی مشاغل پر درآمد ریسک بالاتری را دارد.

مسئولیت صدها میلیون وجوه و سرمایه گذاری اشخاص و سازمان ها با تمام خطرات مرتبط با آن که در کنار هم قرار می گیرد؛ باعث می شود مدیریت یک بانک به یک کار بسیار مهم و تخصصی تبدیل شود که نیاز به دانشی بالا دارد. مدیران بانک افرادی متخصص در روسیه هستند که جای هیچ گونه خطا یا کم کاری ندارند وگرنه خسارات وارده به وسیله آنان جبران ناپذیر است.

چنین مسئولیتی باعث شده که قدر زحمات آنان را نیز با دستمزد خوب جبران نمایند، این مدیران می توانند سالانه 247 هزار روبل درآمد به دست آورند.

مدیران بانک افرادی متخصص در روسیه

مدیران عامل تصمیم های بزرگ در روسیه

مدیران عامل مسئول بردها و شکست های بزرگ در روسیه و سازمان های منظم و عظیم هستند. دستمزد بالای آنان به دلیل دامنه وسیع تأثیر و همچنین خطرات موجود می باشد و شما در روسیه به عنوان یک مدیر عامل باید تمام گزارشات، پیشنهادات، انتقادات، پیشرفت ها، خطاها و هرچیزی که در شرکت در حال وقوع باشد را دیده ، بررسی کرده و در نهایت تصمیم قطعی را بگیرید و مسئولیت تمامی آن ها را به دوش بکشید.

مدیران عامل تصمیم گیری های بزرگ در روسیه را به عهده دارند که همین تصمیم می تواند آینده آنان را زیر و رو کند، آن ها را موفق نماید و یا تمام زحمات آنان را خراب و نیست کند. حال چنین شغلی با چنین مسئولیت پذیری سنگین و خطیری قطعا باید جبران مالی خوب و مزد بالایی را هم ببیند. آن ها سالانه به طور متوسط 232 هزار روبل درآمد دارند.

مدیران عامل تصمیم های بزرگ در روسیه

یکی از مواردی که می تواند شما را در انتخاب شغل در روسیه راهنمایی کند، اطلاع از هزینه های زندگی در کشور روسیه می باشد، که در مقاله مشخصه کاملا شرح داده شده است. شما باید بدانید که برای زندگی در این کشور به چه مقدار درآمدی نیاز دارید.

توصیه می کنیم تا با درنظر گرفتن مهارت های خودکشورهای زیر را نیز برای کار مورد بررسی قرار دهید:

مدیران مالی حافظ سود شرکت ها در روسیه

مدیران مالی حافظ سود شرکت ها در روسیه هستند، بدین صورت که آن ها در هر وضعیتی می توانند میزان درآمدها و مخارج را نوعی مدیریت و طرح ریزی کنند که شرکت وارد ضرردهی نشود. چنین تخصصی نیاز به علم و تبهر بالایی دارد که قطعا باید با مزد خوبی نیز از آن قدردانی شود.

هر حرفه ای که شامل مدیریت ثروت و اموال باشد بلافاصله پردرآمد تلقی می شود. بودجه، مخارج، هزینه ها و درآمدها همگی توسط مدیران مالی شرکت ها و حرفه ها مدیریت می شوند و تأثیر مستقیمی بر عملیات سازمان دارند.

در اقتصاد بزرگ امروز روسیه نیاز بالایی به افراد دارای تخصص در این زمینه می باشد. این افراد می توانند درآمدی به طور متوسط در حدود 216 هزار روبل را به دست آورند. باید بدانید که تجربه و سابقه و کارنامه کاری در این حرفه تاثیر زیادی بر درآمد دارد.

دندانپزشکان ضامن سلامت دهان در روسیه هستند. دندانپزشکان متخصصان ارزشمندی در روسیه می باشند و سلامت به عنوان یکی از مهمترین عوامل داشتن رفاه بالا در این کشورتلقی می شود. به همین دلیل، این حرفه یکی از بالاترین مدرک تحصیلی در روسیه شناخته می شوند.

علاوه بر این به دلیل ماهیت حیاتی کارشان، معمولا پزشکان در فهرست مشاغل پردرآمد قرار دارند. طیف وسیعی از پزشکان ریسک بالایی را درگیر می کنند و به دانش گسترده ای در حوزه پزشکی نیاز دارند، و این ها اجزای حیاتی برای یک حرفه پردرآمد هستند.

از یک دندانپزشک و اورتودنتیست در روسیه انتظار می رود که بالاترین میزان درآمد را از هر کسی که مدرک تحصیلی دیگری دارد؛ به دست آورد. طبق آخرین آمار متوسط دستمزد سالانه اورتودنتیست ها معادل 208 هزار روبل یورو است.

دندانپزشکان مسئول سلامت دهان در روسیه

اساتید دانشگاه سازندگان متخصصان آینده در روسیه

اساتید دانشگاه سازندگان متخصصان آینده در روسیه می باشند که یکی از مهم ترین مشاغل و تاثیرگذارترین وظایف را در روسیه بر عهده دارند. آنان مسئول آموزش، تعلیم و تربیت دانشجویان حال حاضر و تبدیل آنان به متخصصین و اندیشمندان آینده در رشته ها، زمینه ها و تخصص های مختلفی هستند که وظیف رشد و ترقی زندگی مردم این کشور را بر عهده خواهند داشت.

همچنین این افراد از جایگاه اجتماعی و احترام بسیار بالایی در جامعه روسی برخوردار می باشند. لازم به ذکر است که اساتید دانشگاه با توجه به میزان دانش و مدرک خود و همچنین سوابق تحقیقاتی و پژوهشی خود دارای درآمد های متفاوت خواهند بود. طبق آخرین آمار اساتید دانشگاه سالانه به طور متوسط 185 هزار روبل درآمد کسب می کنند. اما این درآمد می تواند حتی تا 345 هزار روبل نیز برسد.

اساتید دانشگاه سازندگان متخصصان آینده در روسیه

خلبانان عقابان آسمان در روسیه

جالب است بدانید که خلبانان عقابان آسمان در روسیه لقب داده شده اند. همچنین روسیه یکی از کشورهای برتر دنیا در علم هوا فضا و هوانوردی می باشد و سالانه خلبانان متخصص بسیاری در این کشور پرورش می یابند. آن ها معمولا با پروازهای مسافت کوتاه شروع می کنند، اما بسیاری از آنان تصمیم می گیرند به پروازهای طولانی مدت با شرکت های بین المللی ادامه دهند.

در همه موارد، این شغلی است که به شما امکان می دهد به دور دنیا سفر کنید، البته فقط پس از آموزش قابل توجه و درک پیچیدگی ها و تمرکز مورد نیاز در این شغل بسیار هیجان انگیز. علی رغم این واقعیت که خلبانان برنامه های آموزشی دشواری را پشت سر می گذارند و هر روز مسئولیت ایمنی هزاران نفر را بر عهده دارند، آن ها شاید تنها شغل موجود در لیست هستند که نوعی هیجان بالایی را شامل می شود. درآمد این افراد سالانه چیزی به طور متوسط 154 هزار روبل می باشد.

مدیران بازاریابی اساتید سخنوری در روسیه شناخته می شوند که قادر هستند هر کالا یا خدماتی را به هر نوع مشتری بفروشند. این افراد مسئول افزایش درآمد سازمان خود هستند، آن ها مستقیما مسئول ایجاد تجارت بوده و به همین دلیل دستمزد خوبی دریافت می کنند. به نوعی باید گفت بزرگی و شهرت یک شرکت بستگی به قدرت مدیران بازاریابی آن دارد که تا چه میزان می توانند کالا یا خدمات تولیدی خود را به فروش رسانده و مشتریانی که نیازمند آن هستند را پیدا کنند.

یک مدیر بازاریابی خوب می تواند زمینه نیاز به کالای خود را برای شما بسازد و شما را وادار به خرید و تهیه محصولش نماید. این کار شغل بسیار هنرمندانه ای است که نیاز به یک تخصص، دانش و روانشناسی بسیار بالایی دارد که از عهده هر شخصی بر نمی آید. مدیر بازاریابی شغلی زیرکانه است که در نگاه اول راحت و اما در طول مسیر طاقت فرسا است. مدیران بازاریابی در روسیه به طور متوسط سالانه 139 هزار روبل درآمد دارند.

مدیران بازاریابی اساتید سخنوری در روسیه

وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

مهاجرت به هر یک از کشورهای جهان با هر یک از روش ها می تواند چالش های مخصوص به خود را به همراه داشته باشد که در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما به آن پرداخته است.

توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و جهت هرگونه سوال با مشاورین ما در آی مهاجرتی در ارتباط باشید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

در این مطلب کارشناسان متخصص آی مهاجرتی به نحوی خلاصه مشاغل مورد نیاز کشور روسیه را به شما ارائه کردند. برای کسب اطلاعات بیش تر و شناخت سایر مشاغل در روسیه می توانید با مشاورین خبره ما در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا همچنین دفتر شیراز تماس حاصل نمایید.

سوالات پر تکرار مشاغل موردنیاز کشور روسیه

برخی از سوالات متداولی که در این زمینه وجود دارد را مشاورین ما برای شما جمع آوری نموده اند که مطالعه آنها اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار می دهد . در صورتی که سوالی برایتان وجود دارد با ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

اگر بخواهیم مهم ترین مشاغل مورد نیاز کشور روسیه را نام ببریم باید از مشاغلی نظیر: پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک، مهندس آی تی، مهندس نرم افزار و کامپیوتر، داروساز، مهندس، مکانیک، پرستار، مهندس الکترونیک، مهندس عمران، حسابدار تخصصی، متخصص تبلیغات و بازاریابی، وکیل، مدیر آی تی، تحلیلگر تجاری و سازمانی نام ببریم.

میزان درآمد وکلا در این کشور به طور متوسط سالانه 262 هزار روبل در نظر گرفته می شود.

در حال حاضر مشاغل پزشکی و جراحی از پر درآمدترین مشاغل روسیه شناخته می شود.

پردرآمدترین مشاغل روسیه در حال حاضر مشاغلی نظیر پزشکان و جراحان، قضات، وکلا، مدیران بانک، مدیران عامل، مدیران ارشد مالی، اورتودنتیست ها و دندانپزشکان، اساتید دانشگاه، خلبانان و مدیران بازاریابی هستند.

بله، این کشور یکی ازز بزرگ ترین اقتصادهای جهان را دارد که فرصت برای کار و همچنین کسب درآمد بالا را بسیار به وجود می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه