معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر

معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر به عنوان یکی از محبوب ترین مقصدهای تحصیلی در این عنوان توسط کارشناسان آی مهاجرتی بررسی شده است تا بتوانید با بهترین گزینه های در دسترس و مورد نظر خود آشنا شده و به بهترین انتخاب برسید . در دانشگاه های این کشور شما از بهترین امکانات تحصیلی برخوردار شده و تجربه فوق العاده ای را تجربه خواهید نمود.

بهترین دانشگاه های روسیه در سطح جهانی نیز مشهور بوده و سالانه تعداد داوطلبان بسیاری را به سمت خود جذب می کنند، شناخت آن ها نیز به شما فرصتی داده تا شانس خود را برای ورود به آن ها امتحان نمایید.

معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر

معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر به شما کمک می کند تا بتوانید علاوه بر رنکینگ دانشگاه فاکتورهای مهم در زمینه زندگی دانشجویی تان را مدنظر داشته باشید.

فهرست مطالب

معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر از آن جایی اهمیت داشته که شرایط در هر کدام از آن ها با دیگری تفاوت بسیاری دارد که باید هر کدام را به طور جداگانه مورد بررسی قرار داد.

ممکن است که دانشگاه برای تحصیل مقطع و یا رشته خاصی بهترین باشد که دیگری دارای آن امتیاز نباشد و یا شرایط راحت تری را داشته باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که شناخت رتبه بندی دانشگاه های روسیه را در اولویت خود قرار دهید. برای اطلاع از وضعیت کلی تحصیلی نیز می توانید مقاله راهنمای تحصیل در روسیه را مطالعه نمایید.

معرفی دانشگاه های روسیه در مسکو

اگر بخواهیم به معرفی دانشگاه های روسیه در مسکو بپردازیم با لیستی طولانی مواجه خواهیم شد، زیرا مسکو پایتخت کشور روسیه و مرکز اقتصادی آن بیش از 250 موسسه آموزشی عالی را در خود جای داده است. کیفیت آموزشی در تمامی قسمت های این شهر بسیار بالا بوده و فرصت تحصیل و زندگی در مکانی عالی را برای همه افراد متقاضی فراهم می کند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر

به همین دلیل بسیاری از دانشجویان این شهر را اولین مقصد خود برای تحصیل و مهاجرت قرار می دهند و تمایل دارند تا پذیرش دانشگاه های این شهر را دریافت نمایند. دانشگاه های این شهر از اولین نام ها در لیست معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر قرار دارند تا شما در ابتدا با بهترین موارد آشنا شوید.

به دلیل وجود تعداد زیاد داوطلبان برای تحصیل در این شهر رقابت زیادی میان آن ها ایجاد شده شرایط پذیرش را کمی دشوار می کند اما نقل مکان به آن غیر ممکن نیست.مسکو نه تنها برای تحصیل بلکه برای کار و زندگی پس از آن نیز یکی از بهترین مقصدهای ممکن می باشد. برخی از بهترین دانشگاه های روسیه برای تحصیل در این شهر شامل موارد زیر است:

  • موسسه فیزیک مهندسی مسکو (MEPI)
  • دانشگاه دولتی مسکو
  • دانشگاه دولتی آموزشی مسکو
  • دانشگاه آموزشی اوربا مسکو
  • دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو

دانشگاه دولتی مسکو موسسه ای سنتی در روسیه

دانشگاه دولتی مسکو موسسه ای سنتی در روسیه بوده که در تمامی شاخه های علمی آموزش را ارائه می دهد و حتی به عنوان قدیمی ترین دانشگاه این کشور نیز شناخته می شود. این دانشگاه در ابتدای ساخت خود به نخبه گرایی مشهور بوده و سیستم آموزشی آن هیچ شباهتی با اکنون نداشت.

در صورتی که در حال حاضر هدف آن این است که دانشجویان را صرف نظر از بیشینه آن ها پذیرفته تا بتوانند با فارغ التحصیلی در رشته مورد نظر تبدیل به آینده کشورشان بشوند.

دانشگاه دولتی مسکو به این علت در اولین نام از لیست معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر قرار دارد که از گذشته دارای سابقه علمی بسیار غنی بوده و همچنان آن را حفظ کرده است و تعهد آن شامل ارائه آموزش، بورس تحصیلی و تحقیقات برجسته می باشد.

آموزش در این دانشگاه تمامی طیف های علوم مدرن و علوم انسانی را در بر گرفته و تمامی 40 هزار دانشجویی که در حال تحصیل در این مکان هستند می توانند یکی از 128 مدرک تحصیلی معتبر را با انتخاب دانشکده خود دریافت نمایند.

اکنون این مرکز یکی از برترین دانشگاه های روسیه بوده که تاکید آن بر پیشرفت در زمینه علم کاربردی بوده که شامل موارد زیر می شوند:

 

  • مواد جدید
  • ژنتیک
  • زیست پزشکی
  • داروسازی
  • علوم شناختی
دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو چهره مهندسی روسیه

دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو چهره مهندسی روسیه

دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو چهره مهندسی روسیه را به خود اختصاص داده و یکی از اولین نام ها در لیست معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر می باشد ، زیرا از زمان تاسیس خود تاکنون بیش از 20 هزار متخصص را با موفقیت آموزش داده است. برخی از افتخارات این دانشگاه شامل موارد زیر می شوند:

  • نام فارغ التحصیلان آن در میان سازندگان کل زرادخانه و تجهیزات نظامی دارای جایگاهی افتخاری می باشد.
  • اولین کامپیوتر شوروی در این دانشگاه ساخته شد.
  • فارغ التحصیلان آن به دانشمندان و دانشگاهیان برجسته ای تبدیل شدند.

امروزه نیز این دانشگاه یکی از سه دانشگاه پیشرو روسیه در زمینه ملی تحقیقاتی مهندسی و فناوری بوده و در بین دانشگاه های دیگر آن رتبه اول را به خود اختصاص داده است. طبق نظر سنجی انجام شده میان کارفرمایان کشور، افراد تحصیل کرده در این دانشگاه دارای تقاضای کار بسیار بالایی در بازار کار هستند.

در رتبه بندی دانشگاه های روسیه در فهرست اسالتی این دانشگاه به عنوان یکی از با ارزش ترین دارایی های میراث فرهنگی روسیه به شمار می رود که از سال 1830 تا کنون در حال فعالیت بوده و دانشجویان زیادی برای این که بخشی از دانشجویان این دانشگاه باشند درخواست می دهند و رقابتی سر سخت را ایجاد کرده اند.

ویدیو پذیرش های کشور روسیه در آی مهاجرتی

در طول سال های متمادی توانسته ایم با دریافت ویزای کشورهای مختلف جهان در شادی رسیدن به رویاهایتان با شما عزیزان سهیم باشیم.

در این ویدیو نیز تلاش نموده ایم تا بخش کوچکی از کارنامه درخشان خود را در زمینه دریافت ویزای کشور روسیه به نمایش بگذاریم .

پس از تماشای این ویدیو تنها کافی است تا از طریق شماره های تماس با مشاورین ما شما نیز یکی از این افراد باشید.

نمایش ویدیو درباره کاور پذیرش روسیه آی مهاجرتی
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

موسسه دولتی روابط بین الملل مسکو در روسیه

موسسه دولتی روابط بین الملل مسکو در روسیه یکی از معتبرترین موسسه های آموزشی روسیه بوده که طیف بسیار گسترده ای از تخصص ها را پوشش میدهد. علت شهرت این موسسه داشتن رتبه های بالای علمی و شلکه ای بزرگ از مخاطبین بین المللی بوده و همچنان به دنبال توسعه ارتباطات خود می باشد.

این موسسه آکادمیک بوده و توسط وزارت امور خارجه روسیه اداره می شود. این دانشگاه نه تنها در کشور خود بلکه در میان دانشگاه های اروپایی و مرکزی و شرقی نیز به عنوان یکی از نخبه ترین مکان ها و یک اتاق فکر در نظر گرفته می شود، زیرا نقش مهمی را در کار تیمی و برنامه استراتژیک را دارد.

هنری کیسینجر این دانشگاه را هاروارد روسیه نامید زیرا بسیاری از نخبگان سیاسی، اقتصادی و فکری را آموزش می دهد و اکنون در لیست معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر به عنوان یکی از کمترین مقدار پذیرش هاست و بالاترین نمره ها را در میان آزمون های سایر دانشگاه ها دارد. 

بر اساس گزارش فوربس این دانشگاه یکی از بزرگترین اعضای فربس روسیه و نخبگان سیاسی آن است.

در صورتی که قصد دارید از روش دیگری مهاجرت نمایید مقاله مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه را مطالعه نمایید.

معرفی دانشگاه های روسیه در سن پترزبورگ

دومین شهر روسیه، یعنی سنت پترزبورگ دارای بیش از 100 دانشگاه بوده و گزینه های زیادی را برای انتخاب پیش روی فرد قرار می دهد.

اگر به عنوان یک دانشجو به این شهر وارد می شود می توانید تمامی خواسته و نیازهای خود را به راحتی برآورده نمایید.

نه تنها از یک آموزش با کیفیت برخوردار خواهید شد بلکه از کاوش مکان های دیدنی نیز لذت خواهید برد.

این شهر بارها و بارها خود را با حضور در رنکینگ دانشگاه های روسیه ثابت کرده است. در ادامه به معرفی دانشگاه های روسیه در سن پترزبورگ پرداخته ایم.

معرفی دانشگاه های روسیه در سن پترزبورگ

دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ پیشرو در علم در روسیه اکتشافات و دستاوردهای زیادی را از سوی اساتید و فارع التحصیلان خود داشته است که باعث افتخار در تاریخ علم و فناوری کشور خود شده است و به همین علت هر ساله بیش از 3000 دانشجوی بین المللی را از 100 کشور مختلف از سراسر جهان به این دانشگاه درخواست ارسال کرده وثبت نام می نمایند.

به دانشجویانی که از کشورهای خارجی به این دانشگاهی می آیند بیش از 49 برنامه لیسانس و حدود 24 برنامه کارشناسی ارشد به زبان های غیر روسی مانند انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و غیره اعطا شده تا به راحتی به تحصیل مقاطع تکمیلی بپردازند. تحصیل در همه مقاطع و همه رشته های مورد نظر در این موسسه آموزشی به زبان روسی ممکن است.

اگر بخواهیم به معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر و افتخارات بزرگ آن بپردازیم دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ یکی از آن ها خواهد بود. این دانشگاه دارای کارنامه ای درخشان با 9 برنده نوبل در زمینه های فیزیولوژی، پزشکی، شیمی، فیزیک، اقتصاد و ادبیات و چندین مدال دیگر که در سطح جهان دارای اعتبار بسیاری هستند بوده و دانشمندان آن نیز همچنان در همه زمینه های علمی به فعالی خود ادامه داده تا بر این افتخارات بیفزایند.

دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ پیشرو در علم در روسیه

دانشگاه پلی تکنیک پتر کبیر سن پترزبورگ در روسیه

دانشگاه پلی تکنیک پتر کبیر سن پترزبورگ در روسیه یکی از بهترین گزینه ها برای زمانی بوده که به دنبال فرصتی برای بهتره مندی بیشتر از مطالاعات آینده نگر بوده و می خواهی در کنار آن یک تجربه عالی تحصیلی را نیز داشته باشید. از ویژگی های این دانشگاه این بوده که تمامی مقاطع را که شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می شوند را به زبان انگلیسی ارائه کرده و برای دانشجویان بین المللی مقصدی عالی می باشد.

این دانشگاه در لیست معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر به عنوان همگامی با روندهای جهانی شناخته شده و از دانشجوان برای تحصیل در رشته های مهندسی، علوم طبیعی، اقتصاد و مدیریت، فناوری اطلاعات، طراحی و علوم انسانی در سطح مختلف دعوت شده و از متقاضیان آن استقبال زیادی می شود ، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا فرصت خود را از دست نداده و اقدام نمایید.

دانشگاه پلی تکنیک پتر کبیر سن پترزبورگ در روسیه

موسسه عالی دانشگاه ITMO در روسیه که در سال 1900 تاسیس شد از ابتدا تا کنون در زمینه علم بسیار پیشرو بوده و آموزش را در زمینه های علوم پیشرفته، فناوری اطلاعات، مهندسی و علوم انسانی ارائه می دهد. اکنون با توجه به شرایط کشور و جهان الویت های این دانشگاه تفات داشته و تمرکز آن بر IT، فوتونیک، رباتیک، فناوری های هوشمند، هنر علمی و مطالعات شهری است که به دنبال ایجاد مزایا برای جذب دانشجو در این رشته ها می باشد.

این دانشگاه از بهترین دانشگاه های روسیه بوده که برنامه های خود را به دو زبان انگلیسی و روسی ارائه کرده و راه را برای دانشجویان بین المللی هموار کرده است. دانشگاه ITMO دارای کارنامه بسیار درخشانی بوده و تا کنون در پروژه های زیاد علمی نقش داشته و همچنان به انجام آن ها ادامه می دهد، این پروژه ها با چشم اندازی به سال 2030 در حال انجام هستند.

مرکز آموزشی تا کنون ثابت کرده است که از ایجاد زمینه های جدید و پذیرش چالش های بزرگ هیچ هراسی نداشته و به همین دلیل است که میان تمامی مراکز آموزشی این شهر در لیست معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر توسط کارشناسان آی مهاجرتی قرار گرفته است. این مرکز توانسته هفت بار برنده مسابقه بین الملیی برنامه نویسی دانشگاهی شود.

موسسه عالی دانشگاه ITMO در روسیه

با مطالعه مقالات زیر به عنوان یک دانشجو آگاه به کشور روسیه قدم بگذارید:

معرفی دانشگاه های روسیه در کازان

زمانی که به معرفی دانشگاههای روسیه بر اساس شهر می پردازیم، نباید شهر کازان را فراموش کنیم ، زیرا که مکان قرار گیری دانشگاه های قدیمی و با کیفیت آموزشی بسیار بالایی بوده که آشنایی با همه آن ها ضروری است. با تحصیل و سکونت در این شهر می توان ترکیبی از کییت بالای تحصیل و زندی را تجربه کرد که آرزوی هر دانشجویی می باشد.

لیست زیر شامل معرفی دانشگاه های روسیه در کازان بوده که در ادامه به توضیح کامل آن ها نیز پرداخته ایم:

  • دانشگاه فدرال کازان
  • دانشگاه پزشکی دولتی کازان – KSMU
  • دانشگاه فنی تحقیقات ملی کازان
معرفی دانشگاه های روسیه در کازان

دانشگاه فدرال کازان دومین دانشگاه قدیمی روسیه

دانشگاه فدرال کازان دومین دانشگاه قدیمی روسیه بوده که به عنوان دانشگاه برتر شناخته می شود و به شکل های مختلفی در حال انجام همکاری بین المللی است. برخی از برنامه هایی که در این مرکز ارائه می شوند به زبان انگلیسی بوده و راه را برای دانشجویان هموار می کند. در حال حاضر حدود 10 هزار دانشجوی بین المللی که از جدود 100 کشور به این مرکز آموزشی آمده اند در حال تحصیل در دانشگاه فدرال کازان هستند.

نه تنها وضعیت کنونی این دانشگاه عالی بوده، بلکه چشم انداز و برنامه های آن برای آینده نیز بسیار چشمگیر بوده در حال تحقق بخشیدن به آن ها می باشد. دانشجویان می توانند در برنامه های تحقیقاتی دو جانبه با بیش از 370 شریک در 70 کشور شرکت نمایند. به علت روابط این مرکز با سایر کشورها به آن لقب پلی بین شرق و غرب را داده اند.

با ورود به این دانشگاه می توانید با دنیایی بزرگ از ایده های متنوع مواجه شده و وجود آن را میان فرهنگ های مختلف نیز مشاهده نمایید و یک تجربه فراموش نشدنی را برای خود بسازید. شما شانس این را خواهید یافت که در یکی از بهترین دانشگاه های روسیه برای تحصیل آموزش دیده، رشد کرده و تمامی هدف های خود را محقق نمایید.

معرفی دانشگاه های روسیه در نواسیبریسک

معرفی دانشگاه های روسیه در نواسیبریسک

چه دانشگاه هایی در نواسیبریسک قرار دارند و برترین آن ها کدام است؟ این سوالی بوده که برای بسیاری از داوطلبان ایجاد می شود چرا که نام استان نواسیبریسک را حتما در میان رتبه بندی دانشگاه های روسیه شنیده اند.

در ادامه ما نیز به معرفی دانشگاه های روسیه در نواسیبریک پرداخته ایم تا به طور دقیق تر با مزایا و امتیازات آن آشنا شوید.

دانشگاه دولتی نووسیبیریسک در آکادمگورودوک روسیه

دانشگاه دولتی نواسیبریسک در آکادمگورودوک روسیه واقع شده که یک محیط منحصر به فرد را با تمرکزی بالا بر علم، آموزش و تجارت ایجاد نموده و از سال 1959 تا کنون به فعالیت خود با موفقیت ادامه داده است. این دانشگاه دارای عظمت بسیار بزرگی بوده و شامل یک دبیرستان شبانه روزی، یک دانشکده عالی انفورماتیک، 9 گروه شامل تحصیلات آکادمکی و غیره می باشد.

این دانشگاه از زمان ساخت خود تربیت متخصصان برجسته برای علم، آموزش و صنعت علم بوده و به دنبال یکپارچه سازی همه سیستم ها به عنوان یک عامل کلیدی بده و تا کنون این همکاری ها با موفقیت به نتیجه رسیده اند. نام این داشگاه به این دلیل در لیست معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر قرار داشته که یکی از پیشروان صنعت در سراسر جهان در زمینه زمینه IT و سایر زمینه ها، مانند Intel، HP، Parallels و غیره است.

در حال حاضر ازمایشگاه های تحقیقاتی آن در حال تحقیق بر دانشی هستند ک می تواند سبک زندگی انسان را به طور کلی تغییر داده و مرزهای دانش های بشر را جا به جا نماید. علاوه بر برخورداری از بهرین سیستم های آموزشی، با تحصیل در این مرکز می توانید از شهری با اقامت فوق العاده نیز لذت ببرید. برای اطلاع دقیق تر از این شهر مقاله شهرهای کشور روسیه را بشناسید را مطالعه نمایید.

معرفی دانشگاه های روسیه در سایر شهرها

لیست معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر فقط محدود به شهرهای بزرگ و معروف نشده و دانشگاه های برتر زیادی را می توان در سایر شهرها نیز پیدا کرد زیرا که این کشور بسیار وسیع بوده و عمه شهرهای آن پیشرفته هستند و به جایگاه علم اهمیت زیادی می دهند. درادامه به معرفی دانشگاه های روسیه در سایر شهرها پرداخته ایم.

دانشگاه ایالتی سامارا با سریع ترین رشد در روسیه

دانشگاه ایالتی سامارا با سریعترین رشد در روسیه در فهرست 29 دانشگاه ملی تحقیقاتی روسیه قرار گرفته است و از سال 2013 نیز در برنامه بهبود رقابت دانشگاه های روسیه در بین مراکز برتر علمی و آموزشی جهان می باشد، هدف از این امر افزایش پتانسیل علمی و آموزشی و رساندن آن به یکی از بهترین دانشگاه های روسیه بوده و تا کنون موفقیت های زیادی را به دست آورده است.

فناوری های علمی و آموزشی این مرکز شامل فن‌آوری‌های هوافضا، موتورسازی و روش‌های نوین پردازش اطلاعات و همچنین علوم پایه فنی و طبیعی و علوم انسانی است که از سال 1957 تا کنون به تحقیقات خود ر این زمینه ادامه می دهد. دانشگاه ایالتی سامارا یک مجتمع تحقیقاتی و آموزشی منحصر به فرد در سطج جهانی بوده و به همین سبب توانسته دانشجویان زیا3دی را از سراسر جهان به سمت خود جذب نماید.

اگر بخواهیم به معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر بپردازیم باید آن را یه طورکامل و با جزئیات شرح دهیم . لیست زیاد شمل مواردی است که در آزمایشگاه فضایی این دانشگاه دیده می شود:

  • یک گروه فضاپیمای کوچک مداری
  • یک مجتمع تولید و آزمایش را برای تولید و توسعه فناوری سنجش از دور زمین
  • مجموعه کنترل زمینی گروه بندی
  • توسعه جامع سیستم‌های نانوماهواره استاندارد

دانشگاه دولتی لوباچفسکی نیژنی نووگورود در روسیه به عنوان یکی از دانشگاه های مردمی روسیه شوروری تاسی شد و اولین موسسه آموزشی عالی در نیژنی نووگورود بود. این دانشگاه در سال 1945 برای اولین بار در روسیه دانشکده رادیوفیزیک را تاسیس کرد و به همین دلیل آن را به نلم ریاضیدان بزرگ که در این طرح نقشی حیاتی را داشت نام گذاری کردند.

از افتخارات این دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با آن وضعیت معتبر یک دانشگاه تحقیقاتی ملی اعطا شد.
  • یک موسسه تحقیقاتی بین رشته ای پیچیده به نام موسسه سیستم های زنده را ایجاد کرد.
  • توسط دولت به عنوان شرکت کننده در پروژه های مختلف انتخاب شد.
  • در سال 2014 دانشگاه ابر یارانه قدرتمند خود را راه اندازی کرد.
  • در سال 2017 مرکزی برای توسعه نوآوری مهندی ابزار پزشکی ایجاد کرد.

در حال حاضر این دانشگاه میزبانی 11 پروژه را داشته که نحن نظر دانمشندان برجسته صورت می گیرند. دریافت پذیرش در این دانشگاه افتخار هر دانشجویی بوده و داوطلبان بسیاری را دارد. اگر بخواهیم یک گزینه عالی را از میان لیست معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر انتخاب نماییم یکی از آن ها یقینا این دانشگاه خواهد بود شما در حین تحصیل برای پوشش هزینه های خود باید به کار مشغول شده که تمامی قوانین آن در مقاله واقعیت های کار دانشجویی در روسیه آورده شده است.

دانشگاه دولتی لوباچفسکی نیژنی نووگورود در روسیه

Ranking of Russian universities

رنکینگ دانشگاه های روسیه

اطلاع از رنکینگ دانشگاه های روسیه می تواند برای شما مفید باشد، زیرا که این دانشگاه ها از همه نظر به طور تخصصی مورد بررسی قرار گرفته با سایر دانشگاه های جهان نیز مقایسه شده تا بتوانید بهترین مقصد را برای خود انتخاب نمایید. 

در جدول زیر نام معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر که تا کنون به آن ها پرداخته ایم با رتبه آن ها در معتبرترین منبع قرار داده شده است:

البته خوب است دقت داشته باشید که این رنکینگ ها به صورت کلی هستند و هر دانشگاه در رشته ای خاص دارای رتبه ای متفاوت است.

از این رو در هنگام انتخاب دانشگاه باید رشته و مقطع دلخواه خود را نیز مدنظر داشته باشید و دریافت مشاوره از کارشناسان ما را نیز فراموش نکنید.

نام دانشگاه رتبه در QS
دانشگاه دولتی مسکو 87
دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو 319
موسسه دولتی روابط بین الملل مسکو 526
دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ 315
دانشگاه پلی تکنیک پتر کبیر سن پترزبورگ 534
موسسه عالی دانشگاه ITMO 542
دانشگاه فدرال کازان 396
دانشگاه ایالتی سامارا 901
دانشگاه دولتی نووسیبیریسک 421
دانشگاه دولتی لوباچفسکی نیژنی نووگورود 1001
 

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر پرداخته و آن را در دسترس شما قرار داده اند. مطالعه مقاله هزینه های زندگی در کشور روسیه نیز می تواند برای شما مفید باشد زیرا که یک بخش حیاتی از تحصیل در این مکان می باشد. در صورت نیاز به راهنمایی با مشاورین با تجربه ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید.

سوالات پر تکرار معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر

در این عنوان از آی مهاجرتی تلاش نموده ایم تا برخی از مهم ترین سوالات پرتکرار در رابطه با معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر را برای شما عزیزان جمع آوری نماییم و در صورتی که به دنبال جزئیات بیشتر هستید از طریق بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

بله، هنگامی که بخواهیم به معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر بپردازیم شهر مسکو بیشترنین تعداد را با بالا ترین کیفیت دارا است.

رشته هایی مانند موارد جدید، زنتیک و زیست پزشکی از اولویت های این دانشگاه برتر قرار دارد.

در لیست معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر با برنامه هایی به زبان انگلیسی دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ و دانشگاه پلی تکنیک پتر کبیر قرار دارند.

خیر، دانشگاهایی مانند دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ وجود دارد که دارای برنامه هایی به زبان های دیگر است.

خیر، روسیه دارای وسعت بزرگی بوده و علم در فرهنگ مردمانش جایگاه بسیار مهمی دارد و در نتیجه دانشگاه های بزرگ و معتبر زیادی را می توان در سراسر آن یافت.

کلاینت های ما از دریافت ویزای خود در آی مهاجرتی در پایان برای شما می گویند:

نمایش ویدیو درباره امیر امیری
نمایش ویدیو درباره حدیث فرحزاد
نمایش ویدیو درباره پویا اکبری
نمایش ویدیو درباره ایلیا ابوئی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه