موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه

موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه در کشور کاملا در دسترس هستند و به راحتی افراد را برای رسیدن به هدف شان راهنمایی می کنند . اما خوب است که قبل از تصمیم گیری باید از آن آگاهی کامل داشته باشید تا به درستی تصمیم گرفته و اقدام نمایید. در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به معرفی کامل موسسات اعزام دانشجو به روسیه برای آگاهی هر چه بیشتر شما عزیزان پرداخته اند تا بتوانید به درستی برای آینده خود اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که اعزام دانشجو به این کشور دارای محدودیت و قوانین سخت گیرانه ای است که برای همه درنظر گرفته می شود و امکان تغییر آن ها وجود ندارد. مهم ترین و بزرگ ترین محدودیت تعیین شده، تعداد مراکز آموزشی مجاز برای اقدام موسسه اعزام دانشجو به روسیه هستند که فقط از سوی وزارت علوم و وزارت بهداشت تعیین می شوند و نمی توان به تحصیل در سایر مراکز پرداخت.

موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه

موسسات اعزام دانشجو به روسیه گرچه می توانند پذیرش شما در برخی از دانشگاه های روسیه را رقم بزنند اما در تمامی مراحل مهاجرت همراهتان نخواهند بود.

فهرست مطالب

محدودیت های پیش رو فقط شامل این مورد نشده و عوامل دیگری نیز وجود دارد ، به همین دلیل پیشنهاد میکنیم که پس از اشنایی با آن ها این سوال را از خود بپرسید که آیا مراجعه به موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه با اهداف شما متناسب است یا خیر؟ مقاله شرایط ویزای تحصیلی روسیه را نیز فراموش نکنید زیرا که دریافت آن مهم ترین بخش از تحصیل در این کشور است.

تفاوت مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو به روسیه

بسیاری از افراد این تصور اشتباه را دارند که موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه در حقیقت اقدام به انجام مهاجرت تحصیلی دانشجویان می کنند در صورتی که این تصور اشتباه بوده و این دو امر دارای تفاوت بسیار زیادی در همه زمینه های پیش رو هستند که باید با توجه به هدف خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

تفاوت مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو به روسیه این می باشد که اگر شما علاوه بر تحصیل قصد ادامه زندگی و کار را در این کشور دارید نمی توانید از طریق اعزام دانشجو اقدام نمایید، زیرا این امر فقط برای افرادی مناسب است که قصد دریافت مدرکی معتبر از کشوری خارجی را داشته و پس از آن می خواهند به ایران بازگردند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه

همان طور که در ابتدا گفتیم برای اعزام دانشجو شما فقط چند مکان تعیین شده را برای انتخاب خود دارید، در صورتی که برای مهاجرت تحصیلی می توانید هر دانشگاهی را طبق علاقه خود انتخاب کرده و اقدام نمایید. برای آشنایی دقیق تر با مزایای مهاجرت تحصیلی به این کشور مقاله مهاجرت تحصیلی به روسیه را مطالعه نمایید.

همچنین با مهاجرت تحصیلی به این کشور می توان از مزایایی مانند بورسیه برخوردار شده و با کار هزینه های خود را پوشش داد، اما در صورت اعزام دانشجو فرد باید از سوی دولت این کشور کمک هزینه های خود را دریافت نماید. مقاله راهنمای تحصیل در روسیه را مطالعه کرده تا برای طی کردن راه تحصیلی خود دچار هیچ گونه مشکل نشوید.

موسسه اعزام دانشجو به روسیه

موسسه اعزام دانشجو به روسیه

در حال حاضر تعداد موسسه اعزام دانشجو به روسیه بسیاری هستند که در داخل کشور دارای مجوز رسمی بوذه و تمامی فعالیت های مورد نیاز را انجام می دهند. اما از طرفی دیگر موسساتی وجود داشته که دارای مجوز نبوده و این امر را به صورت غیر قانونی انجام می دهند و با تبلیغات بسیار تمام حقایق را نشان نداده و داوطلبان زیادی را به سمت خود جذب می کنند . این افرد با دریافت مبلغ بسیار زیاد در نهایت کلاهبرداری کرده و یا نتیجه خوبی را برای مراجعه کننده رقم نمی زنند.

به همین دلایل باید در انتخاب میان موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه دقت بسیار زیادی را به کارد برد تا از هرگونه خطای احتمالی جلوگیری شود. به یاد داشته باشید که این موسسات حتی اگر دارای مجوز رسمی باشند دارای توانایی و ارتباط بسیار محدودی با کشورهای خارجی هستند.

این ارتباطات شامل مراکز و دانشگاه های بسیار ضعیفی هستند که اصلا مناسب نمی باشند، اما برای پایدار نگه داشتن کسب و کار خود و جذب داوطلبان، رزومه آن ها را ضعیف جلوه داده و با وجود تبلیغات فراوان فرد را در دانشگاهی بسیار ضعیف و بدون اعتبار ثبت نام می نمایند. همچنین مشاوره این مراکز بسیار ضعیف بوده و فرد ممکن است که دچار سردگمی شده و تصمیمات اشتباهی را برای خود بگیرید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تفاوت موسسات اعزام دانشجو به روسیه با موسسات مهاجرتی

در صورتی که بخواهید برای تحصیل به کشور روسیه بروید باید به تفاوت موسسات اعزام دانشجو به روسیه با موسسات مهاجرتی توجه داشته باشید زیرا که هر کدام از آن ها دارای فعالیت های متفاوتی هستند. در حال حاضر موسسات مهاجرت مانند آی مهاجرتی نیازی به دریافت مجوز از سوی وزارت ندارد و هچ کدام از محدودیت های اعزام دانشجو برای آن ها وجود ندارد.

موسسات مهاجرتی با داشتن بهترین مشاوره و تجربه های خود در زمینه های مختلف مهاجرتی می توانند شما را به بهترین شکل برای دست یابی به هدف هایتان هدایت نمایند. این موسسات دارای هیچ محدودیتی در انتخاب کشور مورد نظر به عنوان مقصد نبوده و می توانند بای هر کشور و با هر روش قانونی اقدام نمایند و به شما در دریافت اقامت آن کمک کنند.

موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه دارای محدودیت بسیاری برای تحصیل هستند و نمی توانند خواسته اکثر داوطلبان خود را بر آورده کنند. 

اما مشاورین با تخصصی مانند آی مهاجرتی در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده و شما می توانید با خیالی آسوده برای هر کدام از دانشگاه ها در سراسر جهان اقدام نمایید. 

موسسه مهاجرتی نه تنها در انتخاب و پذیرش دانشگاه، بلکه در همه مراحل مهاجرتی مانند ویزا، یافتن مسکن و کار و غیره می توانند به شما کمک نمایند تا بتوانید زندگی رویایی خود را در کشور مورد نظر بسازید.

اعتماد به دانشجویان در روسیه برای پذیرش

برخی از داوطلبان برای سرعت بخشیدن به کارهای خود و یا کاهش هزینه ها خودشان اقدام به دریافت پذیرش از سوی دانشگاه ها و سفارت می کنند در صورتی که از چالش های چیش روی خود هیچ اطلاع و آمادگی ندارند. این افراد بدون اطلاع درست از مراحل به طور اشتباه اقدام کرده و زمانی متوجه آن می شوند که دیگر از زمان تعیین شده گذشته است.

روند دریافت پذیرش از سوی دانشگاه و یا دولت بسیار حساس و پیچیده بوده که بدون دریافت مشاوره و یا کمک از کارشناسان آن زمینه نمی توان به درستی آن را طی کرد و به موفقیت رساند. 

فرد ممکن است که در این راه مجبور به چرداخت هزینه های زیاد و بیهوده ای شده و یا با موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه آشنا بشود که با دریافت هزینه های کمتر اقدامات لازم را انجام می دهند در صورتی که دارای هیچ تجربه ای نبوده و قابل اعتماد نیستند.

اعتماد به دانشجویان در روسیه برای پذیرش

برای دولت نیز اعتماد به دانشجویان در روسیه برای پذیرش کمی سخت بوده اما با اقدام از سوی کارشناس دولت بیشتر به فرد اعتماد می نماید. به همی دلیل پیشنها می کنیم که با مطالعه مقاله مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه راه مناسب را انتخاب کرده و به کمک کارشناسان این زمینه اقدام نمایید.

مطالعه مقالات زیر اطلاعات به روز و مفیدی را جهت شناخت هرچه بیشتر کشور روسیه در اختیارتان قرار می دهد:

وکیل مهاجرتی در موسسه اعزام دانشجو به روسیه

حتما تا کنون نام وکیل مهاجرت در موسسه اعزام دانشجو به روسیه را شنیده و یا برخی از آن ها شخصا خود را به شما با عنوان این مقام معرفی کرده اند. باید به اطلاع شما برسانیم که رشته حقوق در سیستم آموزشی کشور ایران دارای هیچ زیر شاخه ای به نام مهاجرت نبوده و حتی در تمامی کشورهای جهان نیز این رشته تایید شده نمی باشد. مقاله واقعیت های کار دانشجویی در روسیه را مطالعه کرده تا با شرایط تحصیلی این کشور دقیق تر آشنا شوید.

تنها کشورهایی که دارای این رشته هستند استرالیا و کانادا بوده که فعالیت خود را فقط محدود به کشور خود انجام می دهند و هیچ ارتباطی با سایر کشورها ندارند. پس هر گونه ادعا به داشتن این نام در سایر کشورها غیر قانونی و غیر مجاز می باشد زیرا که چنین حرفه ای وجود ندارد.

مهم ترین نکته که در این زمینه وجود داشته و باید بر آن تاکید کرد این است که موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه برای انجام امور مهاجرتی مجاز نبوده و دارای هیچ تجربه ای در این زمینه نمی باشند و ممکن است که آینده شما را کاملا به خطر انداخته و شما را از اهداف مهاجرتی خود دور نمایند. در صورتی که این موسسات اقدامات مهاجرتی را انجام دهند در حال انجام اقدامی غیر قانونی بوده و موقعیت شما را نیز به خطر خواهند انداخت.

هزینه های اعزام دانشجو به روسیه

مهم ترین بخش برا هر فرد در امور مهاجرتی مقدار هزینه های آن بوده و برای همه افراد دارای اهمیت زیادی است. به شما پیشنهاد می کنیم که با بررسی فراوان و یا کمک از مشاورین آی مهاجرتی تصمیمی درست را با توجه به سرمایه خود بگیرید تا دچار هیچ گونه کمبود و یا ضرر مالی نشوید.

هزینه های اعزام دانشجو به روسیه به طور دقیق از سوی وزارت علوم تعیین می شود اما از آن جای که فعالیت موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه به طور غیر قانونی فعالیت می نمایند مبلغ بیشتری را از افراد درخواست می کنند. 

به طور کلی اعزام دانشجو به این کشور نیاز به دو مرحله پرداخت هزینه دارد. مرحله اول شامل مخارج لازم برای دریافت اقامت و نقل مکان بوده و مرحله دوم شامل هزینه های اقامتی در روسیه می باشد.

هزینه های اعزام دانشجو به روسیه

مقدار هزینه های پیش رو می تواند با توجه به عوامل زیادی مانند سبک زندگی و محل اقامتی و تحصیلی متغیر باشد و نمی توان مقدار دقیقی را برای همه آن ها تعیین کرد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم مقاله هزینه های زندگی در کشور روسیه را مطالعه کرده و مقدار دقیق هزینه های پیش روی خود اطلاع یابید و با توجه به شرایط خود تصمیم گیری درستی را داشته باشید.

ویدیو دریافت برخی از ویزاهای کشور روسیه در آی مهاجرتی

دریافت ویزای کشورهای مختلف جهان در آی مهاجرتی مهم ترین افتخار ما طی سال ها تلاش در حوزه مهاجرت است که در این ویدیو نیز تلاش نموده ایم تا برخی از آنها را در رابطه با کشور روسیه برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم.

برای رسیدن به ویزای کشور دلخواه  خود تنها کافی است با ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور پذیرش روسیه آی مهاجرتی

بورسیه ها در اعزام دانشجو به روسیه

بسیاری از داوطلبان برای کاهش هزینه های پیش روی خود به دنبال دریافت یکی از بورسیه ها در اعزام دانشجو به روسیه هستند. شما باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که دریافت این بورسیه نیازمند داشتن شرایط بسیار ویژه و سطح بالایی از تحصیل است. برای این که بتوانید این امتیاز را دریافت کنید باید دارای رزومه و کارنامه تحصیلی درخشانی باشید.

شما باید از قبل تمامی مراکز علمی اعطا کننده بورسیه را شناخته و شرایط هر یک را به طور چداگانه مورد بررسی قرار دهید زیرا که شرایط هر کدام با دیگری تفاوت داشته و هر سال به روز می شوند.

بخش بزرگی از این بورسیه ها برای جذب دانشجو در مقاطع تکمیلی اختصاص داده شده است تا مقدار هزینه زیاد آن را پوشش دهد. برای اطلاع دقیق تر از قوانین این امتیاز مقاله شرایط بورسیه های تحصیلی روسیه را مطالعه کرده تا از به روز ترین اخبار آن مطلع شوید.

 

Scholarships for sending students to Russia

هدف این مقاله که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه گشته آگاهی کامل شما از موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه بوده تا تصمیمی درست را گرفته و به راحتی اقدام نمایید. در صورت نیاز به مشاوره دقیق تر با مشاورین با تجربه ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه

مطالعه سوالات پرتکرار در رابطه با موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه می تواند برخی از ابهامات شما را برطرف سازد و در صورتی که پرسشی در این زمینه دارید ، از طریق بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

خیر، به علت روادید محدود این موسسات فقط می توانند برای برخی از دانشگاه ها اقدام کرده و پذیرش را دریافت نمایند.

خیر، فرد طبق تعهدی که به دولت داده است باید پس از اتمام تحصیل خود به کشور ایران بازگردد.

مقامی به این نام در کشور ایران وجود ندارد زیرا که رشته تحصیلی آن فقط محدد به کشورهای خاص می باشد.

برای این که بعد از اتمام تحصیل خود اجازه اقامت را داشته باشید باید اقدام به مهاجرت تحصیلی نمایید.

خیر، بسیاری از آن ها دارای تجربه لازم نبوده و به علت محدودیت های خود پذیرش فرد را در مکان های آموزشی بسیار ضعیف به دست می آورند.

دریافت ویزای کشورهای مختلف جهان در آی مهاجرتی را از زبان برخی از کلاینت های اخیر ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره یاسمن ثقفی
نمایش ویدیو درباره محمد الوندی
نمایش ویدیو درباره آیدا و آیلین هاشمی
نمایش ویدیو درباره اسماعیل و ابراهیم قربانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه