شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه از مواردی بوده که همه داوطلبان و متقاضیان تحصیل در این کشور به دنبال دریافت اطلاعات در رابطه با آن هستند ، زیرا دارای مزایای بسیار خوبی می باشد.

امکان تحصیل به زبان انگلیسی در هر کشوری باعث جذب بیشتر دانشجویان بین المللی به سمت خود می شود و نه تنها شرایط تحصیلی بسیار مناسبی دارد ، بلکه مدرک تحصیلی دریافتی به این زبان بسیار معتبر بوده و برای آینده شغلی فرد مفید است.

با توجه به شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه احتمالا در ابتدا این تصور را داشته باشید که برای دست یابی به آن باید در مراکز خصوصی و یا دانشگاه های خاص ثبت نام کرد و در صورتی که رشته و مقاطعی در دانشگاه های دولتی این کشور وجود دارند که به زبان انگلیسی برگزار می شوند.

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه در رشته های مختلف امکان پذیر بوده و می توان در تحصیلات تکمیلی به راحتی به آن دست یافت.

فهرست مطالب

با مطالعه این مقاله که توسط کارشناسان با تجربه آی مهاجرتی تهیه شده است می توانید از تمامی جزئیات این زمینه مطلع شده و اقدام نمایید.

به علت درخواست زیاد در رابطه با تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه باید تمامی مدارک و شرایط تعیین شده را داشته باشید تا بتوانید به پذیرش برسید . برای این که در این راه دچار خطا نشده و از تمامی شرایط مورد نیاز آگاهی یابید مقاله راهنمای تحصیل در روسیه را مطالعه نمایید.

مقطع لیسانس به زبان انگلیسی در روسیه

بسیاری از افراد به دنبال تحصیل در مقطع لیسانس به زبان انگلیسی در روسیه می باشند، زیرا دارای مزایای زیادی بوده و می تواند راه مهاجرت را برای فرد نیز هموارتر نماید. 

اما همان طور که اطلاع دارید زبان ملی این کشور روسی بوده و مقطع لیسانس نیز به علت ورود افرادی که به تازگی به دانشگاه وارد می شوند به زبان روسی برگزار می شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه+ پادکست

چنانچه به دنبال تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه هستید ، این ویدیو از مونا را تماشا کنید تا اطلاعاتی دقیق و مفید به دست آورید.

دقت داشته باشید که مشاورین آی مهاجرتی راهنمای شما در کلیمه امرو مرتبط با مهاجرت تحصیلی به تمامی کشورهای جهان هستند. 

نمایش ویدیو درباره شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه
شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

اما این امر شامل تمامی رشته های تحصیلی نبوده و دولت برای جذب دانشجویان در برخی از رشته های تحصیلی آن ها به زبان انگلیسی نیز برگزار میکند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. همچنین تحصیل به زبان انگلیسی در دوره لیسانس روسیه در رشته مورد علاقه شما در دانشگاه های دولتی در دسترس نبوده می توانید در دانشگاه های خصوصی که دارای دوره های زبان انگلیسی هستند، ثبت نام نمایید.

تحصیل مقطع کارشناسی در روسیه به زبان انگلیسی به دلیل محدود بودن آن دارای شرایط بسیار سخت تری برای پذیرش نسبت به مقاطع پس از آن می باشد، به همین دلیل شما باید دارای مهارت و تسلط بسیار زیادی بر این زبان باشید تا بتوانید در رقابت با دیگران شانس خود را افزایش دهید. این مدرک نه تنها از شرایط پذیرش از سوی دانشگاه ها، بلکه از قوانین ضروری دریافت ویزای نیز می باشد، برای اطلاع دقیق تر از این زمینه مقاله شرایط ویزای تحصیلی روسیه را مطالعه نمایید.

مقطع دبیرستان به زبان انگلیسی در روسیه

بسیاری از والدین به دنبال ثبت نام فرزند خود در دبیرستان های روسیه بوده تا آن ها بهتر با این کشور آشنا شده و برای ورود به دانشگاه دارای هیچ مشکل احتمالی با شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه نباشند. باید اطلاع داشته باشید که در مدارس دولتی این کشور تمامی دروس به زبان روسی آموزش داده می شوند و امکان تحصیل به زبان انگلیسی در این مراکز وجود ندارد.

اما اگر همچنان به دنبال تحصیل در مقطع دبیرستان به زبان انگلیسی در روسیه هستید ، می توانید در مدارس خصوصی و یا بین المللی ثبت نام نمایید. این مراکز تنها مکان هایی هستند که این مقطع را به این زبان ارائه می دهند، به همین دلیل شما باید مقداری هزینه شهریه را پرداخت نمایید، برای اطلاع دقیق از مقدار مخارج این راه مقاله هزینه های زندگی در کشور روسیه را مطالعه نمایید.

کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در روسیه

کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در روسیه

به علت سطح بالاتر علمی مقطع کارشناسی ارشد، شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه در این مقطع نیز با تحصیل در مقطع کارشناسی تفاوت داشته و نمی توان قوانین یکسانی را برای هر دو در نظر گرفت. از آن جایی که دولت به دنبال جذب دانشجو در این مقطع می باشد شرایط آن بسیار راحت تر بوده و دانشجویان می توانند به طیف بزرگتری از رشته و دانشگاه ها به زبان انگلیسی دست یابند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در روسیه با وجود این که بسیار رات تر بوده اما همچنان در هر دانشگاه و هر رشته با دیگری تفاوت داشته و شما باید هر کدام را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهید. به یاد داشته باشید که برای تحصیل در این رشته باید مدرک زبان با سطح بسیار بالاتری نسبت به مدرک زبان کارشناسی را داشته باشید، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که از اکنون برای تقویت مهارت های زبانی خود اقدام نمایید.

سیستم آموزشی این کشور مزایا تحصیل در این مقطع را فقط به زبان تدریسی آن حدود نکرده و مزایا بسیار دیگری نیز وجود دارند. به همین دلیل تعداد متقاضیان برای تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی در کارشناسی ارشد باید به درستی تمامی مدارک خود را به دانشگاه ارائه دهید. در صورتی که در این زمینه نیاز به راهنمایی و کمک داشته اما نمی دانید که به چه کسانی مراجعه نمایید مقاله موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه را مطالعه نمایید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تحصیل دکترا به زبان انگلیسی در روسیه

همان طور که می دانید دکترا بالاترین مقطع آموزش عالی به شمار آمده و همه دانشگاه ها به دنبال جذب دانشجویان برای رسیدن به این سطح علمی هستند تا به افتخارات خود افزوده و آینده شغلی فرد را نیز تضمین نمایند. به همین دلیل است که تحصیل دکترا به زبان انگلیسی در روسیه نسبت به مقاطع قبلی خود بسیار آسان تر بوده و حتی می توان گفت که هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد.

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه به هر دو زبان انگلیسی و روسی ارائه شده و انتخاب آن به فرد متقاضی بستگی دارد. جالب است بدانید که زبان اصلی این مقطع در اکثر کشورها مانند روسیه زبان انگلیسی بوده و حتی اگر بخواهید این دوره را به زبان روسی طی کنید، باید به زبان انگلیسی نیز تسلط داشته باشید.

برای اطلاع دقیق تر از موارد ضروری پیش از اقدام خود مقاله تحصیل مقطع دکترا در روسیه را حتما مطالعه کنید.

به علت نقش پر رنگ زبان انگلیسی در مقطع دکترا، تمامی دانشگاه ها داشتن مدرک زبان معتبر و نمره ای بالا را از همه افراد درخواست کرده و آن را به عنوان یکی از اصلی ترین شرط های خود قرار داده اند. 

سطح مدرک زبان مورد نظر می تواند با توجه به زبان انتخابی شما و رشته مورد نظر متغیر باشد، به همین دلیل بهتر است که از قبل تحقیقات لازم را انجام داده و یا مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل کرده و اطلاعات دقیق مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

مدارک مورد نیاز تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

برای این که بتوانید پذیرش را برای تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه به دست آورید باید مدرک معتبری را ارائه کرده که ثابت نماید شما مهارت و تسلط کامل را بر این زبان داشته و هیچ مشکلی برای تحصیل نخواهید داشت. اما موردی که بسیار قابل بحث و حساس بوده این است که شرایط تعیین شده می تواند با توجه به سه مورد یعنی قوانین دانشگاه، رشته و مقطع متغیر باشد.

به همین دلیل بهتر است که تمامی این موارد را مورد بررسی قرار داده و سپس برای دریافت مدرک خود اقدام نمایید تا دچار هیچگونه مشکل نشوید.

هر چقدر که مقطع تحصیلی شما بالاتر و رشته مورد نظر تخصصی تر باشد نیاز به مدرکی با سطح بالاتر خواهد بود.

دو مدرک زبان که با شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه مطابقت دارند می توان به آیلتس و تافل اشاره کرد. 

در صورتی که دارای مدرک زبان نباشید دانشگاه برای شما دوره هایی را تشکیل داده تا بتوانید مدرک مورد نظر را دریافت نمایید، برای اطلاعات دقیق تر مقاله تحصیل در دوره های زبان روسیه را مطالعه نمایید.

در جدول زیر مدارک مورد نیاز تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه برای شما قرار داده شده است:

نام دانشگاه مقطع سطح آیلتس مورد نیاز
دانشگاه دولتی معدن مسکو کارشناسی ارشد 6.5
دانشگاه ملی تحقیقات هسته ای MEPhI کارشناسی و کارشناسی ارشد 7
دانشگاه فدرال اورال کارشناسی ارشد 6.5
دانشگاه دوستی مردم روسیه کارشناسی 6
دانشگاه دوستی مردم روسیه کارشناسی ارشد 6.5
دانشگاه سامارا کارشناسی ارشد 6.5

چنانچه زبان انگلیسی از اولویت های مهم شما می باشد ، کشورهای زیر را نیز به دقت بررسی نمایید:

دانشگاه های انگلیسی زبان در روسیه

اکنون این سوال برای افراد داوطلب ایجاد می شود که کدام یک از دانشگاه های روسیه دوره های درسی به زبان انگلیسی را ارائه می دهند و ایا شرایط دریافت پذیرش از سوی آن ها سخت است یا خیر؟ دانشگاه های بسیاری در این کشور وجود دارند که دوره های درسی خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند.

اما همان طور که اشاره کردیم شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه در هر دانشگاه با دیگری متفاوت می باشد و برخی از دانشگاه ها ممکن است که برخی از رشته و مقاطع را به این زبان ارائه نکنند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا در ابتدا به سایت دانشگاه مراجعه کرده تا از در دسترس بودن دوره مورد نظر اطمینان یابید .

لیست زیر شامل اسامی برخی از دانشگاه های انگلیسی زبان در روسیه می باشد:

  • دانشگاه دولتی تومسک (TSU)
  • دانشکده عالی اقتصاد دانشگاه (دانشگاه HSE)
  • دانشگاه پلی تکنیک پتر کبیر سن پترزبورگ
  • دانشگاه دوستی مردم روسیه (دانشگاه RUDN)
  • دانشگاه فدرال اورال (UrFU)

این کشور یکی از مقصدهای محبوب میان دانشجویان بوده و به همین یافتن دوره ها به زبان انگلیسی بسیار راحت می باشد، در صورتی که قصد نقل مکان و اقامت در یک شهر مشخص را دارید می توانید مقاله معرفی دانشگاه های روسیه بر اساس شهر را مطالعه کرده و از دانشگاه های موجود در آن مکان اطلاع یافته و سپس دوره های زبان انگلیسی را در آن بررسی نمایید.

پذیرش های متعدد از کشور روسیه در آی مهاجرتی

دریافت پذیرش از دانشگاه های مختلف دنیا از جمله دانشگاه های روسیه از افتخارات ما در آی مهاجرتی می باشد که در این ویدیو نیز کوشیده ایم تا برخی از آنها را برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم.

از این رو توصیه می کنیم تا پس از تماشای آن در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات خاص در رابطه با دریافت ویزای کشوری خاص از جمله روسیه دارید با مشاورین ما تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو ویزاهای کشور روسیه

رشته های محبوب به زبان انگلیسی در روسیه

رشته های محبوب به زبان انگلیسی در روسیه در دانشگاه و شهرهای مختلف کاملا در دسترس بوده، اما هر دانشگاه ممکن است که رشته های مخصوصی را به این زبان ارائه دهد که در سایر مکان ها در دسترس نباشد. اکثر رشته های در دسترس برای تحصیل در مقاطع تکمیلی، یعنی کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.

اما رشته هایی هستند که به علت داشتن طرفدار و داوطلبان زیاد در اکثر دانشگاه ها برای تحصیل در مقاطع تکمیلی در دسترس هستند. در صورتی که قصد دارید از راه دیگری به این کشور نقل مکان کنید اما هنوز روش مناسب را پیدا نکرده اید مطالعه به مقاله مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه سری زده و آن را مطالعه نمایید.

برخی از پرطرفدارترین رشته ها به زبان انگلیسی در روسیه شامل موارد زیر است:

  • ادبیات انگلیسی و روسی
  • تجارت بین المللی
  • دانشمندان علوم سیاسی
  • پزشکی
  • وکالت
  • اقتصاد

 

در این مطلب که مطالعه کردید شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه توسط کارشناسان آی مهاجرتی مورد بررسی قرار گرفته و در دسترس شما گذاشته شده است. در صورت نیاز به راهنمایی با مشاورین ما در دفاتر مرکزی، غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل کرده و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

انتخاب تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه با سوالات زیادی همراه است که برخی از متداول ترین آنها را کارشناسان ما در پایان برای شما جمع آوری نموده ایم . در صورتی که همچنان پرسشی در این زمینه دارید با مشاورین ما تماس بگیرید.

خیر، طبق شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه تعداد رشته ها در مقطع محدود به رشته های بسیار خاص می شود.

دانشگاه های زیادی وجود دارد مانند دانشگاه دولتی تومسک، دانشگاه فدرال اورال و غیره.

بله، دولت برای جذب دانشجو در این مقاطع آن ها را به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهد.

سطح مدرک مورد نیاز با توجه به شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه در هر رشته و مقطع با دیگری فرق داشته و همه آن ها نیازمند سطح یکسان نیستند.

در پایان از شما دعوت می کنیم تا آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما نیز بشناسید:

نمایش ویدیو درباره کاور فرزاد رادنیا
نمایش ویدیو درباره کاور سپهر نادعلی
نمایش ویدیو درباره کاور ایلیا ابوئی
نمایش ویدیو درباره کاور علیرضا عیسی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه