مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی

مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی می تواند یک اقامت دلچسب و زندگی در یکی از بهترین کشورهای اروپا و جهان را برایتان به ارمغان آورده و در نهایت با فراهم آوردن شرایط لازم و مورد نیاز شما را به یکی از شهروندان این کشور نیز مبدل سازد تا بتوانید باقی عمر خود را در یکی از بهترین کشورهای جهان اقامت گزینید.

البته مهاجرت به هلند امری خطیر و بسیار حساس است که جوانب و ابعاد مختلفی از زندگی مهاجرین را تحت تاثیر خود قرار می دهد و نیاز به مطالعه و بررسی های بسیاری دارد که تیم مشاورین آی مهاجرتی همواره آماده ارائه بهترین راهنمایی ها و مشاوره ها به شما عزیزان هستند.

مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل بهترین روش، از طریق کار ارزان ترین روش و از طریق سرمایه گذاری گران ترین روش مهاجرت و نقل مکان به این کشور است.

فهرست مطالب

روش های قانونی مهاجرت به هلند هرکدام شما را برای یک هدف مشخص و واضح راهی این کشور می سازد که علاوه بر قانونی بودن؛ هدفی مشخص را از همان ابتدای کار پیش روی شما قرار می دهد. کشور هلند یکی از امن ترین و مرفه ترین کشورهای جهان است که ساکنین آن از یک رفاه بالا و آسایشی مثال زدنی بهره می برند؛ البته رسیدن به هلند نیازمند فراهم آوردن مدارک و شرایط خاصی است که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

شما باید با توجه به شرایط شخصی خود و شرایط پیش رو یکی از روش های مهاجرت به هلند را برگزینید و برای رسیدن به آن اقدام نمایید؛ در این بین حضور شناخت شهرهای مختلف کشور هلند می تواند راهنمای خوبی نیز برای یافتن مقصدی مناسب شما عزیزان باشد ، از این رو عنوان شهرهای مهم و جداب کشور هلند برای شما عزیزان تهیه شده است . در ادامه انواع روش های مهاجرتی، مزایا، معایب، شرایط و ویژگی های آن ها را خواهیم شناخت.

چگونه به هلند مهاجرت کنیم؟

راه های مهاجرت به هلند گوناگون هستند که انتخاب هرکدام به عوامل مختلفی بستگی داشته که آن هم مربوط به قوانین و برخی محدودیت ها در روش های مختلف و همچنین شرایط و اهداف متقاضیان وابسته است. در نهایت یکی از روش های قانونی را باید به عنوان بهترین گزینه ممکن انتخاب کرد.

لازم به ذکر است که تمامی روش های مهاجرت به هلند در ابتدای امر یک ویزای موقت و اقامتی محدود و مشخص را برای مدتی معین برای شما فراهم می آورد که در نهایت می تواند به اقامت دائم و حتی تابعیت هلند نیز ختم شود. به طور مثال در روش تحصیلی شما به مدت زمان لازم برای اخذ مدرک در مقطع مدنظرتان مجاز به اقامت و تحصیل در این کشور می شوید. 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی

روش های مهاجرت به هلند در حال حاضر شامل روش های زیر می باشد:

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق توریستی
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

شرایط رفتن به هلند در روش های کار، سرمایه گذاری و ثبت شرکت تفاوت دارد، بدین صورت که یک ویزای 1 تا 3 ساله به شما داده می شود که قابل تمدید می باشد؛ اما باید شرایط لازم برای آن ها فراهم باشد. در ادامه راه های گرفتن اقامت دائم هلند را نیز به شما معرفی خواهیم کرد که کدام روش ها این امکان را فراهم می سازند.

راه های گرفتن اقامت دائم هلند

اگر به فکر راه های گرفتن اقامت دائم هلند هستید؛ باید بدانید روش های قانونی مهاجرت به هلند که در بالا به آن ها راشناختید تماما می تواند به اقامت دائم این کشور ختم شود، اما در اصل مهم این است که کدام راه برای شما مناسب تر، مقرون به صرفه تر و سریع تر است.

پس از طریق مشاوره با مشاورین آی مهاجرتی و با ارائه شرایط، مدارک و اهداف خود به بررسی روش های ممکن و بررسی تمامی زوایا و جوانب این امر پرداخته و در نهایت بهترین روش ممکن را برگزیده و از طریق آن اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که ارزان ترین و یا سریع ترین روش بودن به منزله بهترین روش مهاجرت به هلند بودن هم نیست، شما باید روشی را برگزینیدکه علاوه بر داشتن این امتیازها بتواند آینده و زندگی شما را نیز در این کشور به بهترین شکل فراهم و در اختیار شما قرار دهد و طبق بودجه شما برنامه ریزی شده و یک امنیت مالی را هم برای شما به ارمغان آورد.

راحت ترین راه اقامت هلند

اکثر افراد علاقمند مهاجرت به خارج از کشور و مهاجرت به هلند همواره درصدد این بوده که راحت ترین راه اقامت هلند را یافته و از طریق آن به هدف خود برسند. اما باید این را بدانید که انتخاب راحت ترین و بهترین روش مهاجرت و دریافت اقامت هلند بستگی کاملی به شرایط و اهداف افراد متقاضی دارد؛ یعنی ممکن است روشی که سخت ترین روش شناخته می شود؛ باتوجه به شرایط فرد به بهترین روش و ایده آل ترین روش برای او انتخاب شود.البته این را هم مد نظر قرار دهید که امر مهاجرت نیاز به پرداخت هزینه ها و تحمل برخی مصائب راه را دارد . پس روشی که بتواند شما را ارزان، سریع، راحت و بدون دغدغه به مقصد برساند وجود نخواهد داشت. اما با انتخاب مناسب ترین روش طبق شرایط هر متقاضی می توان از مشکلات راه تا حد ممکن کاست و مهاجرت را به بهترین حالت نزدیک کرد. طبق تجارب کارشناسان ما و نظر مهاجرین به صورت عام می توان گفت که روش های مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری را می توان به عنوان بهترین و پرمتقاضی ترین روش های مهاجرت به هلند نامید.

راحت ترین راه اقامت هلند

البته هرکدامیک از روش های مهاجرتی دارای یک ویژگی بسیار محرز بوده و طبق آن شناخته می شوند؛ مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری به عنوان گران ترین روش، مهاجرت کاری را ارزان ترین روش ، مهاجرت تحصیلی را به عنوان مطمئن ترین و ایمن ترین روش و مهاجرت از طریق پناهندگی را خطرناک ترین روش مهاجرت در نظر گرفت.

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل همانطور که گفتیم یکی از بهترین و پردرخواست ترین روش های مهاجرت به هلند شناخته می شود که دستیابی به آن در ابتدای امر نیاز به اخذ پذیرش در یکی از دانشگاه های هلند را دارد. ما در عنوان تحصیل در هلند 2023 چگونگی پذیرش در دانشگاه ها و مدارک لازم را به همراه شرایط تحصیل و قوانین آموزشی این کشور و دیگر جزئیات مهم و لازم را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

اما باید گفت با پذیرش و قبولی در دانشگاه های هلند برای دانشجویان خارجی یک ویزای اقامتی موقت به مدت زمان تحصیل وی صادر می شود؛ که با پایان تحصیلات باطل شده و شخص باید به کشور خود بازگردد، مگر تحت شرایطی خاص.

اگر شخص بتواند برای ادامه تحصیل در این کشور پذیرفته شود و یا در شغلی استخدام و مشغول به کار گردد؛ آنوقت بازهم امکان تمدید ویزا و اقامت در این کشور به وجود می آید.

البته پس از اتمام تحصیلات دانشجویان خارجی 1 سال اجازه حضور اضافه برای یافتن کار در هلند را دارند. با یافتن کار، ویزای تحصیلی وی به ویزای کار مبدل شده و امکان زندگی واقامت وی در این کشور فراهم می آید؛ که با داشتن شرایط و مدت زمانی معلوم می تواند به اقامت دائم و شهروندی هلند تبدیل شود. پس به نوعی اقامت دائم از طریق تحصیل به صورت مستقیم مقدور نیست و باید علاوه بر تحصیل به کار در این کشور و زندگی در آن پرداخت تا بتوان به این مهم دست پیدا کرد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مهاجرت به هلند از طریق کار

مهاجرت به هلند از طریق کار را می توان دومین روش پر درخواست و مورد علاقه مهاجرین خارجی برای مهاجرت به هلند معرفی کرد که شهروندان ایرانی نیز طی سالیان گذشته استقبال خوبی از آن به عمل آورده اند. جهت مهاجرت کاری به این کشور شما باید یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایان هلندی داشته باشید و بتوانید به استخدام یک شغل در این کشور درآیید.

باید بگوییم که متقاضیان باید بتوانند بر اساس نوع شغل مد نظر خود اگر که برای بیش از 3 ماه می باشد، مجوز کار نیز دریافت نمایند که هر کدام نیازمند شرایط و دارای قوانین خاص خود بوده که در عنوان شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند تمام و کمال با جزئیات دقیق برای شما آورده ایم. اما در حال حاضر در هلند مجوز کار برای مشاغل زیر صادر می شود:

  • مجوز کار برای برای کار فصلی
  • مجوز کار بر پایه مهارت بالا و استعداد کارگران ماهر
  • مجوز کار برای دانشجویان خارجی
  • مجوز کار برای کارمند و کارگر عادی
  • مجوز کار برای انتقال درون شرکتی
  • مجوز کار با بلوکارت اروپا

دریافت اقامت دائم هلند از طریق کار نیازمند پیشنهاد شغلی بوده و پیشنهاد شغلی در این کشور توسط شرکت ها و مراکز خاصی صادر می گردد و هر کارفرما اجازه صدور آن مجوز کار برای جذب نیروی کار خارجی را ندارد، چون قوانین جذب نیروی کار خارجی در هلند کمی سخت گیرانه می باشد. ضمنا چنانچه بتوانید به مدت 5 سال در هلند به صورت قانونی کار کنید، اقامت دائم هلند را اخذ خواهید کرد.

اقامت هلند با سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های مهاجرت به هلند که از دو روش پیشین دارای پیچیدگی ها و سختی های بیش تری می باشد، اخذ اقامت هلند با سرمایه گذاری در این کشور است. البته این روش مزایای بسیاری دارد و در صورت ثمربخشی می تواند آینده و زندگی درخشانی را برای افراد در هلند فراهم آورد؛ در مقاله سرمایه گذاری در هلند ما هرکدام از روش های ممکن را با جزئیات و چگونگی موفقیت در آن ها توضیح داده ایم؛ این مقاله را حتما مطالعه نمایید.

از روش های سرمایه گذاری در این کشور می توان به خرید ملک، ثبت شرکت، کار آفرینی و راه اندازی استارتاپ اشاره کرد که هرکدام نیازمند به مدارک، مراحل و شرایط خاص خود برای شروع سرمایه گذاری بوده و در نهایت با به نتیجه رسیدن آن ها و فراهم آوردن اهدافی روشن به اقامت دائم می رسد.

اقامت هلند با سرمایه گذاری

به طور مثال برای راه اندازی استارتاپ شخص باید یک ایده خلاقانه و نو داشته و از طریق این ایده بتواند کسب و کاری نو، جدید و پر سود را راه اندازی نماید. برای این کار باید مراحلی را پشت سر گذاشت که مهمترین آنها ارائه طرح تجاری کامل با تمام جزئیات به وزارت بازرگانی هلند است. ضمنا داشتن قرارداد با یک تسهیلگر نیز از دیگر شرایط این اقدام می باشد.

اما به طور کل چنانچه سرمایه گذاری اشخاص پس از 5 سال همچنان پابرجا، سود آور و مفید باشد و شخص در در این مدت در هلند زندگی کرده باشد؛ اقامت دائم وی صادر خواهد شد.

توصیه می کنیم با مطالعه مقالات زیر اطلاعات خود در رابطه با مهاجرت به دیگر کشورهای برتر اروپا را افزایش دهید:

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در هلند

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در هلند یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در هلند است که نیاز به یک طرح توجیحی یا همان بیزنس پلن بسیار قوی دارد. متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت باید هزینه ثبت شرکت در این کشور بر اساس نوع شرکت ثبتی خود را از 1250 تا 3100 یورو بپردازند. در مطلب ثبت شرکت در هلند روش گام به گام این اقدام را با جزئیات برایتان شرح داده ایم.

باید دقت داشته باشید که انواع مختلفی برای به ثبت رساندن شرکت در هلند وجود دارد که متقاضیان باید تک تک آن ها را بررسی کرده و مناسب ترین را برگزینند. همچنین این کار در کشور هلند دارای کمی پیچیدگی و تفاوت با سایر اروپا می باشد؛ به همین خاطر حتما از حضور متخصین و کارشناسان امر بهره مند شوید.

برای این کار باید طرح توجیحی توسط اتاق بازرگانی هلند مورد بررسی و تایید قرار بگیرد که برای آن باید اسم شرکت، آدرس محل دفتر شرکت، حساب بانکی با نام شرکت، اسامی و جزئیات سرمایه گذاران و اعضای شرکت، اساس نامه شرکت و غیره تهیه شده و به اتاق بازرگانی ارسال شود.

همچنین علاوه بر این متقاضیان باید مجوزهایی تحت عنوان مجوز کار و اقامت در هلند، مجوز شهرداری، مجوز برای حوزه فعالیت شرکت و غیره نیز اخذ شود. اما در نهایت پس از ثبت و راه اندازی شرکت، چنانچه پس از 5 سال 10 کارمند استخدام، شرکت هنوز پابرجا و تمامی مالیات آن پرداخت شده باشد؛ اقامت دائم شخص صادر خواهد شد.

شرایط اقامت هلند از طریق خرید ملک

شرایط اقامت هلند از طریق خرید ملک

یکی دیگر از روش های مورد علاقه مهاجران جهت مهاجرت به هلند اقدام برای خرید ملک و خانه در این کشور است که به نوعی می توان آن را ساده ترین و آسان ترین روش اخذ اقامت در هر کشوری در نظر گرفت.

شهروندان خارجی بدون هیچ محدودیتی قادر هستند تا در این کشور ملک مورد علاقه خود را خریداری کرده و مالکیت کامل آن را دریافت کنند. اقامت با خرید ملک در هلند را در مطلب مربوطه کاملا بررسی کردیم و قیمت ها در مناطق و شهرهای مختلف را در اختیار شما گذاشته ایم.

در رابطه با شرایط اقامت هلند از طریق خرید ملک باید توجه داشته باشید که امتیاز ویزای طلایی در این کشور مانند برخی دیگر از کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، پرتغال، یونان و غیره وجود ندارد و شهروندان خارجی نمی توانند با خرید ملک با هر قیمتی به هرگونه اقامت موقت یا دائم در این کشور دست پیدا کنند و فقط یک خرید ملک انجام داده اند.

البته در صورتی که خرید ملک را از طریق یک شرکت انجام داده و آن را به عنوان فعالیت های شرکت در نظر بگیرید این کار امکان پذیر است که این روش نیز در ابتدا نیاز به ثبت و راه اندازی یک شرکت تحت عنوان فعالیت در زمینه های ملکی در این کشور دارد. بهتر است خرید ملک در هلند را به عنوان یک سرمایه گذاری انجام داده و توجه به بخش کسب درآمد از آن را داشته باشید تا دریافت اقامت و مهاجرت از طریق آن.

مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی

تا به اینجا با روش های قانونی و مختلفی برای مهاجرت به هلند آشنا شدیم که هرکدام می تواند به نوعی با مزایای خود ما را به این کشور برسانند. اما مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی نیز یکی دیگر از روش های مهاجرتی به این کشور است که در هلند قانونی بوده اما طبق قوانین کشور ما غیر قانونی می باشد و افرادی که از این طریق مهاجرت می کنند برای بازگشت به کشور با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

اما جدای از این مطلب شما برای پناهندگی نمی توانید از طریق قانونی یا مسافرتی خود را به این کشور رسانده و درخواست پناهندگی کنید، چون هنگام اخذ ویزای خود در سفارت تعهد داده اید که هیچ مشکلی برای شما در کشور خود وجود ندارد و نیازی به پناهندگی در این کشور ندارید. پس باید حتما از طریق روش های غیر قانونی و خطرناک خود را به هلند برسانید.

با اینکه کشور هلند برای مهاجرت مقصدی بسیار ایده آل است اما برای پناهندگی اصلا مناسب نبوده و تا زمان اخذ جواب پناهندگی باید با مشکلات مالی و اقامتی بسیاری مواجه شد.

ضمن اینکه هیچ تضمینی در تایید درخواست و یا مدت زمان رسیدگی به آن وجود ندارد و شخص باید با محدودیت های بسیاری گذران روز کند. البته نباید فراموش کرد که غیرقانونی رفتن به هلند چه خطرات مالی و جانی شدید و خطرناکی دارد؛ به همین خاطر مشاورین آی مهاجرتی هیچگونه اقدام یا مشاوره ای برای پناهندگی انجام نمی دهند.

هزینه مهاجرت به هلند

یکی از دغدغه های افراد برای مهاجرت به هلند یا بهتر بگوییم برای مهاجرت به خارج از کشور مبحث هزینه مهاجرت به هلند می باشد؛ که دراینباره باید گفت با اینکه اگر از تجارب و راهنمایی های برخی افراد متخصص و مشاور در این زمینه استفاده کنید، می شود از مخارج اضافه جلوگیری کرد؛ اما بازهم برخی مخارج حتمی بوده و باید آنان را پرداخت نمایید.

پس بهتر است بگوییم که برای مهاجرت به هلند چقدر پول لازم است؟ در جواب به این سوال نیز باید یک موضوع را مد نظر قرار دهید و آن هم روش مهاجرتی است که بر می گزینید؛ چون قطعا روشی مانند مهاجرت کاری به هیچ عنوان به اندازی ثبت شرکت هزینه نیاز ندارد و یا مهاجرت تحصیلی به عواملی چون نوع دانشگاه، داشتن یا نداشتن بورسیه و غیره بستگی دارد.

به طور قطع این موضوع باید با توجه به شرایط هر فردی و باتوجه به اهداف و نوع روش مهاجرتی وی مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و هزینه ها و مخارج مهاجرت او مشخص شود. برای اینکار با مشاورین و کارشناسان باتجربه آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید و به صورت حضوری این موضوع را دقیقا بررسی و مبالغ لازم را بشناسید.

 ضمنا عنوانی تحت نام هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند را تهیه و در دسترس شما قرار دادیم تا جزئیات مخارج روش های مختلف را دقیق بشناسید.

برخی از جزئیات هزینه های مهاجرت به هلند

در جدول زیر برای اینکه اطلاعات شما دراین باره افزایش یافته و برخی جنبه های مهم در مبحث هزینه ها را بهتر بشناسید؛ برخی از جزئیات هزینه های مهاجرت به هلند را در جدول زیر برای شما آورده ایم که به شرح زیر می باشد:

نوع هزینه مورد نیازمبلغ به روز یورو
هزینه صدور ویزای تحصیلی207 یورو
هزینه صدور ویزای کار345 یورو
هزینه صدور ویزای شنگن80 یورو
هزینه صدور ویزای خود اشتغالی1446 یورو
هزینه بلیت هواپیما تا هلند یکطرفه20 میلیون به بالا
هزینه ترجمه مدارک4 میلیون تا 12 میلیون تومان
هزینه شهریه دانشگاه ( روش تحصیلی)سالانه 6  هزار یورو تا 35 هزار یورو
هزینه اجاره آپارتمان 1 خواب1,186.11 یورو
هزینه اجاره آپارتمان 3 خواب1,814.21 یورو
مخارج ماهانه یک فرد مجرد ( بدون اجاره منزل)907.5 یورو
مخارج یک خانواده 4 نفره ( بدون اجاره منزل)3,158.4 یورو

مشاور و وکیل مهاجرت به هلند

در رابطه با مشاور و وکیل مهاجرت به هلند باید گفت که به طور کل عنوان و حیطه شغلی با نام وکیل مهاجرتی در رشته حقوق اصلا وجود ندارد و چنین شاخه ای در دانشگاه های کشورمان و جهان تدریس نمی شود.

البته این عنوان استثنا در دو کشور کانادا و استرالیا وجود دارد و فقط در همان کشورها نیز مجاز و وکلا قادر به فعالیت هستند. اما باز دقت کنید که چنین تخصصی در کشورمان وجود ندارد و چنین ادعایی کلاهبرداری و غیر قانونی است.

معمولا در کشورمان منظور از این عنوان؛ همان متخصصان و مشاوران مهاجرتی است که در این زمینه فعالیت دارند. توجه داشته باشید که استفاده از مشاور مهاجرت به هلند از داخل این کشور با اوضاع ارز در کشورمان بسیار گران و غیر قابل صرفه است.

اما متخصصان و مشاوران باتجربه در موسسات مهاجرتی در کشورمان با تجاربی حتی بالاتر در این زمینه می توانند با هزینه هایی بسیار کمتر و ارزان تر شما را به هدفتان برسانند.

مشاور و وکیل مهاجرت به هلند

موسسات باتجربه مثل آی مهاجرتی می توانند مهاجرت به هلند را باتوجه به شرایط و مشورت شما برگزیده و از ابتدا تا انتهای نقل مکان و اسکان در این کشور در تمامی مراحل عهده دار امور بوده و پا به پای شما باشند. حتی در صورتی که علاقه به استخدام یک مشاور یا متخصص مهاجرت به هلند دارید، می توانید نیمی از امور داخلی را به مشاوران و موسسات داخلی سپرده تا هزینه کمتری را بابت وکیل پرداخت نمایید.

وبینارمهاجرت و چالش های پیش رو

امر مهاجرت امری پیچیده است که رسیدن به آن با موفقیت نیاز به کسب اطلاعات بسیار و همچنین استفاده از تجارب و اطلاعات متخصصین و فعالین این حوزه دارد، به همین خاطر کارشناسان تیم خبره آی مهاجرتی در ویدیویی که مشاهده خواهید نمود؛ تمامی مهاجرت و چالش های پیش رو در این امر را به طوری خلاصه و شیوا با شما در میان خواهند گذاشت.

حتما برای یافتن پاسخ سوالات خود ویدیو را مشاهده و ادامه مطلب را از دست ندهید!

نمایش ویدیو درباره مهاجرت و چالش های پیش رو

مزایای مهاجرت به هلند

هر شخصی در کشورمان که قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته است؛ به طور قطع در میان 10 کشور برتر دنیا اسم کشور هلند را شنیده اند. به طور قطع هلند یکی از برترین کشورهای جهان بوده که اقامت و زندگی در آن شما را از یک زندگی ایده آل با شرایطی که هر شخصی خواهان آن است؛ را فراهم می آورد. در ادامه مزایای مهاجرت به هلند را خلاصه خواهیم گفت:

  • زندگی در یکی از بهترین کشورهای جهان
  • دسترسی به دانشگاه ها و مدارس برتر جهان
  • بهره مندی از محیطی فرهنگی و چند ملیتی
  • هزینه های ارزان و مقرون به صرفه زندگی و تحصیل در این کشور
  • بهره مندی از سیستم آموزشی و تدریس نمونه و برتر جهان
  • نرخ بیکاری، تورم و جنایات بسیار پایین
  • وجود فرصت های شغلی بسیار در تمامی زمینه ها
  • اقتصاد شکوفا و همواره در حال رشد
  • بهره مندی از سیستم درمان و بیمه های درمانی بسیار خوب و ارزان
  • دسترسی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مدرن و با کیفیت
  • اقتصاد شکوفا، در حال پیشرفت و از بزرگان جهان
  • امنیت بالای مالی، جانی و شغلی در این کشور
  • سیستم حمل و نقل مناسب و مدرن

معایب

در کنار این مزایای موجود برخی معایب یا مشکلات و سختی هایی نیز بر سر راه مهاجرین وجود دارد که البته جدای از موارد شخصی و خاص برای هر شخص است. برخی از مهم ترین آن ها موارد زیر می باشند:

  • نیاز به یادگیری زبان هلندی یا آلمانی
  • بدون داشتن تسلط به زبان یافتن شغل بسیار سخت است
  • وجود مالیات بالاتر از کشورمان که در ابتدا برای ایرانیان مشکل است
  • بدون داشتن مدرک تحصیلی یافتن شغل مشکل می باشد
موسسه مهاجرتی به هلند و مشاوره مهاجرت

موسسه مهاجرتی به هلند و مشاوره مهاجرت

همانگونه که تا این قسمت از مقاله گفتیم امر مهاجرت یک امر پیچیده و دارای حساسیت بسیار می باشد که تمامی آن ها به یک اندازه نیازمند توجه و دقت می باشند و ایراد و اشتباه در هر زمینه ای می تواند ضرر و زیانی گاها بزرگ را همراه داشته باشد. 

پس حضور یک فرد متخصص و مشاور برای به ثمر رساندن این هدف بسیار ضرروری است. در این بین موسسات مهاجرتی از تمام گزینه های در دسترس بسیار مفیدتر و مطمئن تر می باشند.

زیرا در این موسسات یک فرد راهنمای شما نبوده و تمامی زمینه ها بر عهده یک شخص خاص نمی باشد و شما با یک تیم حرفه ای در ارتباط خواهید بود که هر فرد در زمینه فعالیت خود دارای بیشترین تجربه و تخصص بوده و یقینا بهترین نتیجه را در آن زمینه به ارمغان خواهد آورد. 

خوب است به شما عزیزان یادآوری کنیم که در مسیر مشاوره مهاجرت به هلند حتما به تفاوت های میان موسسات مهاجرتی و موسسات اعزام دانشجو یا موسسات کاریابی دقت کنید. متاسفانه با انتخاب موسسات اعزام دانشجو با اینکه مبلغی را برای مشاوره و همراهی می پردازید؛ بازهم اکثر مراحل را باید به تنهایی پشت سر بگذارید. 

همچنین این موسسات به طور قانونی چون محدودیت های بسیاری دارند؛ گزینه ها و شانس های پیش روی شما را محدود خواهند کرد. با اینکه موسسات مهاجرتی بزرگی همچون آی مهاجرتی همیشه و در تمامی مراحل قدم به قدم با شما بوده و از هرگونه ایراد، اشتباه و یا مشکلی جلوگیری می نمایند.

فرم ارزیابی مهاجرت به هلند

قطعا موضوعی که شکی در آن وجود ندارد، اهمیت و حساسیت بالای مهاجرت به هلند می باشد که به طور قطع نیاز به اخذ راهنمایی و مشاوره از افراد متخصص و مشاور در این زمینه دارد؛ تا بتوانید بهترین تجربه مهاجرت خود را به دست آورید.

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که فرم درخواست مهاجرت به هلند و فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به هلند را در سایت آی مهاجرتی تکمیل نمایید تا به رایگان شرایط شما توسط کارشناسان متخصص ما بررسی شده و با توجه به اهداف، بودجه و شرایط مناسب ترین روش ها و جزئیات اصلی به شما اعلام شود.

در جلساتی که با حضور کارشناسان ما به صورت حضوری برگزار خواهد شد شما تمامی مدارک و شرایط خود را ارئه کرده و بر اساس خواسته ها و اهداف شما و همچنین راه حل هایی که پیش رویتان وجود دارد به بهترین انتخاب ممکن رسیده و روش و چگونگی دست یابی به آن تعیین می شود. یقین داشته باشید که اقدام از طریق روش های قانونی مهاجرت به هلند با همراهی مشاورین و کارشناسان آی مهاجرتی شما را به طور قطع به هدفتان خواهد رساند.

در این مطلب تیم مشاورین آی مهاجرتی تمام و کمال مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی را برای شما عزیزان شرح دادند. برای کسب اطلاعات بیش تر یا جزئیاتی خاص در زمینه مهاجرت با مشاورین ما در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر معالی آباد شیراز تماس حاصل فرمایید . هم چنین در پایان نیز پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه عنوان بهترین شهرهای هلند برای کار از مقصدهای کاری مناسب در این کشور نیز مطلع شوید شاید در روند تصمیم گیری شما نقش خوبی را ایفا کند.

سوالات پر تکرار مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی

در ادامه می توانید اطلاعات مهم در این رابطه را در پاسخ سوالات پرتکرار نیز مطالعه کنید و در صورتی که سوالی ذهن شما را مشغول نموده آن را با مشاورین ما در میان بگذارید.

خیر کشور هلند متاسفانه برخلاف برخی دیگر از کشورهای اروپایی این امتیاز را به خریداران خارجی ملک در خاک خود نمی دهد.

انتخاب این موضوع بستگی به شرایط هر فرد دارد و می تواند کاملا متفاوت باشد؛ اما طبق شرایط عموم مردم مهاجرت تحصیلی را باید ارزان ترین روش مهاجرت به هلند معرفی کرد.

بله، شهروندان ایرانی نیز مانند سایر شهروندان خارجی با داشتن شرایط لازم می توانند به ویزای تحصیلی و تحصیل در دانشگاه های این کشور دست پیدا کنند.

طبق نظر متخصصین و کارشناسان آی مهاجرتی و همچنین استفاده از نظرات و تجارب مهاجرین؛ امن ترین و مطمئن ترین روش، اقدام از طریق روش تحصیلی می باشد.

اگر شخص به صورت قانونی ویزا و مجوز کار در هلند را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کرده باشد؛ پس از 5 سال اقامت ، کار و زندگی در این کشور می تواند اقامت دائم هلند را به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (8 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه