مهاجرت پزشکان به لهستان

مهاجرت پزشکان به لهستان را می توان یکی از روش های پردرخواست ورود به این کشور تلقی کرد که از کشورهای مختلف جهان اتفاق می افتد . در حال حاضر سیستم بهداشت و درمان لهستان با کمبود شدید پزشکان مواجه است و به همین دلیل دولت مزایایی را برای پزشکانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند ، درنظر گرفته است.

با مطالعه این مقاله درخواهید یافت که شرایط مهاجرت پزشکان به لهستان بسیار راحت بوده و این افراد با تخصص در هر رشته درمانی مورد استقبال دولت قرار می گیرند و از مزیت هایی که برای آن ها در نظر گرفته شده است بهره مند می شوند. پزشکان به علت داشتن درجه بالایی از تحصیل و نقش مهم در سلامت عموم مردم، دارای جایگاه بسیار مهمی در میان همگان هستند.

مهاجرت پزشکان به لهستان

مهاجرت پزشکان به لهستان می تواند از طریق کار در یکی از مراکز درمانی این کشور آغاز شده و در نهایت موجب دریافت اقامت شود.

فهرست مطالب

در این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا از تمامی شرایط این راه اطلاع کامل یابید . برای پزشکان ایرانی مهاجرت پزشکان به لهستان می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد چرا که شرایط مهاجرت و کار پزشکان در لهستان دارای مزیت هایی است که بسیار بهتر از ایران بوده و فرد از کیفیت و رفاه زندگی بیشتری در این کشور به عنوان یک پزشک برخوردار می شود.

اما نگرانی برخی از پزشک ها اوضاع اقتصادی در این کشور است، زیرا که نمی خواهند دچار اشتباه شده و کیفیت زندگی نامطلوبی را برای خود ایجاد کنند، برای اطمینان از وضعیت اقتصادی این کشور به مقاله شرایط اقتصادی کشور لهستان مراجعه کرده و آن را مطالعه فرمایید.

شرایط مهاجرت و کار پزشکان در لهستان

شرایط مهاجرت و کار پزشکان در لهستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار راحت تر می باشد و می توان از همین شیوه به اقامت این کشور نیز رسید . دو روش مختلف برای دریافت مجوز طبابت لهستان وجود دارد و اگر به فکر روش های دیگر مهاجرت هستید به مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان را مطالعه کنید و به کمک کارشناسان آی مهاجرتی مناسب ترین روش را برای خود بیابید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مهاجرت پزشکان به لهستان

اولین روشی که برای مهاجرت وجود دارد این است که طبق قانون دولت لهستان همه مراکز درمانی و بیمارستان ها می توانند نیروی کار متخصص را از خارج از کشور به مدت 5 سال استخدام کنند. برای استخدام در این مکان ها باید مدارک خاصی را ارائه دهید که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم. توجه داشته باشید که این مجوز طبابت پس از اتمام 5 سال فقط در صورتی قابل تمدید بوده که در آزمون مشخص شده شرکت کرده و نمره قبولی مورد نیاز را دریافت کنید.

دومین روشی که می تواند منجر به مهاجرت پزشک متخصص به لهستان شود این است که در آزمون پزشکی این کشور شرکت کرده و نمره مورد قبول را اخذ نمایید. در این صورت به شما مجوز طبابت این کشور داده می شود و شما می توانید یک مطب شخصی نیز در این کشور برای خود افتتاح کنید و به کار مشغول شوید.

مدارک لازم برای مهاجرت پزشکان به لهستان

برای این که به طور رسمی در این کشور به عنوان یک پزشک پذیرفته شوید و مجور طبابت را دریافت کنید باید مدارکی را به مرکز درمانی مورد نظر و یا سفارت ارائه دهید. 

ارائه درست این مدارک حیاتی ترین بخش مهاجرت پزشک متخصص به لهستان می باشد. به همین علت بهتر است که با کارشناسان آی مهاجرتی در این زمینه مشورت کرده تا این مدارک را به درست تهیه کرده و اقدام کنید.

مدارک لازم برای مهاجرت پزشکان به لهستان شامل موارد زیر می شود:

  • مدرک زبان لهستانی
  • دارای حداقل 3 سال تجربه حرفه ای به عنوان دکتر یا دندانپزشک
  • مدرک دانشگاهی رشته پزشکی
  • مدرکی دال بر پذیرفته شدن از سوی مرکز درمانی(در صورت وجود)
  • مدارک شخصی (پاسپورت، بیمه و غیره)
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

Doctors Salary in Poland

درآمد پزشکان در لهستان

مهم ترین بخش مهاجرت پزشکان به لهستان میزان درآمد آن ها است، زیرا برای همه افراد مهم است که میران درآمدشان در این کشور مناسب بوده و بتوانند رفاه کافی را برای خود و خانواده شان فراهم سازند. برای اطلاع دقیق از هر شغل و مهاجرت از این روش به مقاله مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان مراجعه کرده و آن را مطالعه فرمایید. 

به طور کلی درآمد پزشکان در لهستان بسیار ایده آل است و به علت کمبود نیروی کار در این زمینه، حتی مزایاهای بیشتری را نیز نسبت به کشورهای دیگر در اختیار کادر درمان قرار می دهد.

جدول زیر شامل درآمد پزشکان در لهستان می باشد:

البته میزان درآمد می تواند با توجه به تخصص فرد، شهر انتخابی ، دولتی و یا خصوصی بودن مرکز درمانی فرد متغیر باشد و به هین دلیل است که نمی توان مبلغ دقیقی را مشخص کرد و فقط می توان یک بازه را برای آن مشخص کرد.

در صورتی که فرد به تمامی این شرایط به درستی آگاه باشد می تواند مقدار این درآمد را به حداکثر برساند.

شغل درآمد ماهانه به زلوتی(PLN)
پزشک عمومی 7.860  تا 22.500
چشم پزشک 7.200 تا  23.600
متخصص قلب 13.600 تا  42.200
متخصص اطفال 8.950 تا  26.300
متخصص داخلی 12.100 تا  36.700
رادیولوژیست 11.400 تا  31.800
فیزیوتراپیست 6.770 تا  21.000
متخصص پوست 11.700 تا  35.400

ویدیو روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

اقدام به مهاجرت به هر یک از روش های ممکن می تواند چالش های متفاوتی را پیش روی شما عزیزان قرار دهد . از این رو در این وبینار کارشناس ارشد ما روش های مختلف مهاجرتی به همراه تمامی چالش های پیش رو را برای شما عزیزان بازگو نموده است.

پس از تماشای این وبینار در صورتی که سوالی در این رابطه دارید ، با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید. 

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

بهترین مراکز درمانی در لهستان

همان طور که گفتیم با استخدام در مراکز درمانی می توان به مجوز اقامت موقت لهستان دست یافت که گزینه خوبی برای مهاجرت پزشکان به این کشور است. اما شناخت مراکز مناسب و معتبر می تواند به انتخاب مقصد شما کمک کند، برای این که بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به موقعیت و خواسته خود داشته باشید پیشنهاد می شود که با کمک کارشناسان آی مهاجرتی این راه را پیموده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

لیست زیر شامل اسامی بهترین مراکز درمانی در لهستان است که بر اساس تجربه مهاجرت پزشکان به لهستان پیشنهاد شده است:

  • مرکز پزشکی کارولینا در ورشو
  • کلینیک باروری Gyncentrum در کاتوویتسه
  • کلینیک KCM در جلنیا گورا
  • کلینیک لبخند دنتیکا در کراکوف
  • مراقبت کامل از دندان – کلینیک تراز و ایمپلنت در اسلوبیس
  • برادری دندانپزشکی در ورشو

لیست زیر نیز شامل اسامی بزرگترین بیمارستان ها در لهستان می باشد:

  • Mazowieckie در ورشو
  • بیمارستان دانشگاه لودز
  • بیمارستان دانشگاه پائولی-کالوینی
  • بیمارستان دانشگاه کراکوف
  • بیمارستان دانشگاه سیلزی در کاتوویتس

قطعا عناوین زیر در داشتن شرایط شغلی مناسب در لهستان راهنمای خوبی برای شما خواهد بود:

مهاجرت به لهستان از طریق تخصص پزشکی

مهاجرت به لهستان از طریق تخصص پزشکی

همان طور که اشاره کردیم با مهاجرت به لهستان از طریق تخصص پزشکی می توان میزان درآمد بیشتری داشته و همچنین شانس دریافت مجوز و ویزا را افزایش داد، اما از جهتی دیگر می دانید که برای دریافت اقامت طولانی مدت باید در آزمون های مشخصی تاییدیه لازم را کسب نمایید، در برخی موارد نیز فرد باید به عنوان کارآموز در کنار متخصصی دیگر کار کند تا قبولی لازم را دریافت کند.

اما روش دیگری وجود دارد که می توان با طی کردن آن از مزایا بیشتری بهره مند شد و آن هم تحصیل تخصص پزشکی در خود لهستان است. فرد با پذیرش در دانشگاه های لهستان دیگر نیازی به دادن آزمونی جداگانه برای معادل سازی مدرک خود ندارد، همچنین در طول مدت تحصیل به شما اجازه کار داده می شود و شما می توانید در دوران دانشجویی خود درآمد نیز داشته باشید.

همچنین با تحصیل در دانشگاه های لهستان می توانید به مدرکی دست یابید که در سراسر اروپا مورد تایید بوده و دارای اعتبار بالاتری نسبت به مدارک ایران است . برای اطلاع دقیق از این شرایط مقاله تخصص های پزشکی در لهستان را مطالعه فرمایید و یا با مشاورین آی مهاجرتی تماس بگیرید تا راهنمایی کامل را دریافت کنید.

هزینه مهاجرت پزشکان به کشور لهستان

مهم ترین بخش برای مهاجرت پزشک عمومی به لهستان مقدار هزینه های احتمالی آن است . همه روش های مهاجرتی هزینه های مخصوص به خود را دارند که با یکدیگر متفاوت می باشد و بدون شناخت درست از آن ها فرد ممکن است که هزینه های اضافی را انجام بدهد، به همین دلیل شناخت دقیق هزینه های راه مهاجرتی خود بسیار مهم است.

جدول زیر شامل برخی از هزینه مهاجرت پزشکان به کشور لهستان می باشد، توجه داشته باشید که تا قبل از پیدا کردن کار و اشتغال باید هزینه های زندگی را نیز پرداخت کنی.

به همین دلیل پیشنهاد می شود که مقاله هزینه های زندگی در لهستان را مطالعه کنید تا از قبل با این هزینه ها آشنایی کامل را داشته باشید.

The cost of emigrating doctors to Poland

نوع هزینه مبلغ
ترجمه تمامی مدارک 4 الی 25 میلیون تومان
تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه حداکثر 1 میلیون تومان
دوره زبان در لهستان حدود 14.700 زلوتی (PLN)
بلیت هواپیما یک طرفه حداقل 30 میلیون تومان
صدور ویزا 100 یورو

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به بررسی دقیق مهاجرت پزشکان به لهستان پرداخته شده و در دسترس شما قرار گرفته است. برای داشتن اطلاعات دقیق تر و یا رفع ابهامات خود با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز تماس حاصل کرده و یا در بخش دیدگاه با ما ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار مهاجرت پزشکان به لهستان

همواره کار پزشکان در کشورهای خارجی با سوالات و دغدغه های زیادی همراه است که در کارشناسان ما در پایان به برخی از متداول ترین آنها پرداخته اند . در صورتی که همواره سوالی برایتان وجود دارد با مشاورین ما تماس بگیرید.

بله، برای دریافت اقامت و مجوز طبابت طولانی مدت باید آزمون هایی را داده و نمره قبولی مورد نظر را در آن ها دریافت کنید.

بله، می توانید با پذیرش و استخدام در مراکز درمانی این کشور مجوز اقامت به 5 سال را دریافت کنید اما برای تمدید این مدت زمان باید آزمون جدیدی را داده و نمره قابل قبول را در آن کسب کنید.

شاید داشتن مدرک زبان از شرایط ضروری پذیرش نباید اما بر اساس تجربه مهاجرت پزشکان به لهستان داشتن تسلط به این زبان برای ارتباط با بیماران خود لازم است.

درآمد این تخصص در لهستان از 13.600 تا 42.200 زلوتی در ماه بوده که با توجه شرایط مختلف متغیر می باشد.

بله، برای دریافت مجوز طبابت در این کشور به حداقل 3 سال تجربه حرفه ای نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه