کار سیاه در اتریش

کار سیاه در اتریش می تواند به عنوان یک مسیر شغلی به شما مهاجرین پیشنهاد شود، اما خوب است بدانید که با انجام آن از چه حقوق و مزایایی محروم شده و فرصت رسیدن به شغلی خوب در این کشور را از دست می دهید. 

کار غیرقانونی در اتریش بدین معنی است که شما دارای هیچ گونه جوازی برای کار در این کشور نبوده و باید به صورت غیر قانونی به هرگونه شرایط کاری تن بدهید.

چنانچه از علاقه مندان به کار در این کشور هستید، توصیه می کنیم تا حتما به شیوه های قانونی اقدام نموده و خود را از تمامی مزایا و فرصت های شغلی بهره مند سازید. کشور اتریش دارای اقتصادی پویا است و به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان شناخته می شود.

کار سیاه در اتریش

اتریش کشوری با فرصت های کاری بسیار مناسب و فراوان بوده و انجام مشاغل سیاه در آن شما را با خطرات جانی، مالی و قانونی بسیاری مواجه می سازد.

فهرست مطالب

از این رو همواره می توان با داشتن سابقه و مدرک تحصیلی خوب به کاری مناسب در این کشور دست یافت. توصیه می کنیم تا ضمن مطالعه این عنوان تا آخر حتما مقاله مهاجرت کاری و کار در اتریش ما را در همین سایت مطالعه نموده تا بتوانید از تمامی جزئیات کار در این باره مطلع شوید.

مشاورین ما در آی مهاجرتی همواره در تلاش هستند تا بهترین اطلاعات و خدمات در حوزه مهاجرت را به شما ارائه دهند . در صورت وجود هرگونه سوال با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید و در مدت زمان کوتاهی به ویزای کشور دلخواه خود برسید.

تعریف کار سیاه

در ابتدا خوب است یک تعریف واضح و روشن از کار سیاه در اتریش داشته باشید تا بتوانید با آگاهی کامل اقدام نمایید . تعریف کار سیاه به معنای اشتغال غیر قانونی است که شما را از درآمد قانونی ، بیمه ، ایمنی ، بازنشستگی ، سوانح و بیکاری محروم می سازد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو کار سیاه در اتریش + پادکست

در این ویدیو تلاش نموده ایم تا هر آنچه را که باید در رابطه با کار سیاه در اتریش بدانید به صورت خلاصه برای شما عزیزان بیان نماییم و از طریق شماره های تماس نیز همواره پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

رسیدن به ویزای کشور اتریش از طریق هر یک از روش های قانونی در آی مهاجرتی امری آسان و شدنی است.

نمایش ویدیو درباره کاور کار سیاه در اتریش
کار سیاه در اتریش

طبق قانون کارفرما باید تمامی مزایا و حق و حقوق نیروی کار را برای نیروی خود فراهم نموده و طبق یک قرارداد رسمی به تمامی آنها متعهد شود . دقت داشته باشید که انجام کار غیر قانونی در اتریش فقط متوجه شما به عنوان نیروی کار نبوده و برای کارفرما نیز مجازاتی به همراه دارد.

معمولا در اتریش افرادی به دنبال کار سیاه می روند که توانسته اند به روش های دیگر مانند تحصیل به این کشور وارد شوند و ترجیح می دهند با ساعاتی کار و داشتن درآمدی حداقلی به دنبال مجوز و حق و حقوق قانونی خود نباشند که بسیار ضرر کرده و از عواقب آن خبر ندارند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

معایب کار غیرقانونی در اتریش

چرا کار غیرقانونی در اتریش برای همگان منع می شود؟ زیرا با کار سیاه در اتریش شما همانند و یا بیشتر از سایر نیروهای کار قانونی به کار مشغول شده و در مقابل دستمزد کمتری از آنها دریافت کرده و هیچ گونه حق و حقوقی نخواهید داشت.

تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتن از اولین الزامات کار برای کارفرمایان اتریشی است که با کار سیاه به هیچ عنوان فراهم نمی شود.

علاوه بر این شما با کار سیاه در اتریش به کارفرما این فرصت را می دهد که بابت هر ساعت کاری دستمزدی کمتر از عرف را پرداخت نموده و شما توان شکایت به هیچ جایی را نداشته باشید.

از دیگر معایب کار غیر قانونی در اتریش امکان کار در ساعات طولانی بابت یک شغل است که فرد را برای داشتن حداقل درآمد مجبور به ساعات کاری زیاد می کند.

چنانچه کارفرما به هر دلیلی از کار شما ناراضی باشد نیز می تواند در چشم برهم زدنی شما را اخراج کند ، زیرا هیچ گونه قرارداد رسمی میان تان امضا نشده و نمی توانید از حق خود دفاع کنید ، حتی اگر مزد روز و یا هفته آخر به شما پرداخت نشود ، باز هیچ گونه حقی برایتان وجود ندارد.

با اطلاع از حوزه اقتصادی اتریش در می یابید که این کشور مملو از فرصت های شغلی ایده آل است و با کمی جستجو از کار سیاه در آن بی نیاز می شوید ، پس حتما عنوان صفر تا صد نکات سیستم اقتصادی اتریش را مطالعه نمایید.

Disadvantages of illegal work in Austria

درآمد کار سیاه در اتریش

شاید یکی از اصلی ترین دلایلی که به شما توصیه می شود به سراغ کار سیاه در اتریش نروید ، درآمد حداقل آن می باشد . در کشور پیشرفته ای همانند اتریش خطرات کار سیاه در اتریش شامل آسیب های فیزیکی و یا روحی چندانی نشده و افراد بیشتر درآمد کمی در مقابل کار زیاد خواهند داشت.

در تمامی مشاغل کار سیاه از حد نرمال آن حرفه درآمد کمتری دارد و معمولا در پایان هر روز و یا هفته به صورت نقدی به شخص پرداخت می شود . زیرا پرداخت از طریق حساب بانکی می تواند هم برای کارگر و هم کارفرما ایجاد مشکل نموده و یا شامل مالیات شود.

دقت داشته باشید که درآمد کار سیاه به هیچ عنوان تامین کننده هزینه زندگی در این کشور نخواهد بود و شما باید از پشتوانه کافی برای گذران زندگی خود بهره مند باشید.

 کارشناسان ما در آی مهاجرتی در عنوان راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش به طور دقیق تمامی هزینه های لازم را برای شما شرح داده اند. درآمد کار سیاه در اتریش در برخی از مشاغل عبارتند از:

شغلمیزان درآمد ماهانه
کارگری ساختمانکمتر از 1400 یورو
کارگری در رستوران و فست فودکمتر از 1200 یورو
پیش خدمت رستورانکمتر از 1300 یورو
مامور فروش در فروشگاهکمتر از 1200 یورو
کار کشاورزیکمتر از 1400 یورو
خطرات کار غیر قانونی اتریش

خطرات کار غیرقانونی در اتریش

خطرات کار غیر قانونی در اتریش بدین معنی است که در صورت متوجه شدن دولت این کشور حتی این امکان برایتان وجود دارد که از این کشور اخراج شوید . کشور اتریش دارای قوانین سخت گیرانه ای در حوزه کار می باشد تا شهروندان آن بتوانند با دریافت حداقل حقوق تعیین شده از درآمد خوبی برخوردار باشند.

در صورتی که هرگونه تخلفی از سوی کارفرما برای دولت این کشور محرز گردد، با جریمه سنگینی مواجه می شود. این جریمه برای بار اول کم بوده و در صورت تکرار افزایش یافته و می تواند تا 50000 یورو نیز برسد. همچنین در صورتی که هر گونه تبعیض سنی ، نژادی و جنسیتی در کار وجود داشته باشد، کارفرما را به پرداخت جریمه های سنگین وا می دارد.

در برخی موارد این امکان وجود دارد که هیچ گونه جریمه ای برای نیروی کار وجود نداشته باشد و او مستقیما از اتریش اخراج شود . خوب است که با مطالعه عنوان شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش به خوبی از شرایط دریافت اقامت قانونی این کشور مطلع شوید.

نداشتن بیمه و مرخصی در کار سیاه در اتریش را جدی بگیرید چرا که می تواند در مواقع مریضی و یا هرگونه حادثه برای شما مشکلات جدی ایجاد کند.

توصیه می کنیم تا با مطالعه عناوین زیر به شناخت هرچه بیشتر و کامل تری از کشور اتریش برسید:

کار سیاه در اتریش برای دانشجویان

یکی از اقشار قابل توجه در اتریش که به کار سیاه در این کشور روی می آورند دانشجویان هستند . به صورت قانونی دانشجویان می توانند تا 20 ساعت در هفته در این کشور به کار مشغول شوند و بابت آن درآمد نیز داشته باشند . اما چنانچه ساعات کاری مازاد بر حد قانونی باشد ، کار سیاه در اتریش تلقی شده و دانشجو در حال ارتکاب جرم می باشد.

کار سیاه در اتریش برای دانشجویان می تواند از کار در رستوران آغاز شده و به کارهای خلاف برسد .دقت داشته باشید که دانشجویان به دلیل درآمد اندک خود از پرداخت مالیات معاف هستند ، اما تمامی حق و حقوق قانونی خود را همانند سایر نیروهای کار دارند.

برخی از دانشجویان به کار فریلنسری نیز مشغول هستند که ایرادی نداشته و مشمول مالیات نمی شود، اما چنانچه ساعات بیشتری را کار کنید ، به دلیل نداشتن مجوز و عدم پرداخت مالیات مجازات شده و شاید از تحصیل خود اخراج شده و ویزایتان لغو شود.

کارشناسان ما در آی مهاجرتی در عنوان کار دانشجویی در اتریش به صورت دقیق تمامی جزئیات کار دانشجویان را مورد بررسی قرار داده اند . در صورتی که در رابطه با کار سیاه در اتریش سوالی ذهن شما را مشغول نموده با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نموده و از جزئیات لازم مطلع شوید.

سوالات پر تکرار کار سیاه در اتریش

در این عنوان با خطرات کار سیاه در اتریش رو به رو شدید و دریافتید که یافتن شغلی قانونی بهترین مسیر برای داشتن درآمد در این کشور است . در صورتی که همواره در این باره سوالی دارید آن را با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در میان بگذارید.

خیر کار سیاه در اتریش به هیچ عنوان درامد خوبی به همراه ندارد.

به هیچ عنوان نمی توانید از طریق کار سیاه هزینه های خود در این کشور را تامین سازید.

بله به دلیل نبود قرارداد کارفرما می تواند در چشم برهم زدنی شما را از کار اخراج کند.

بله ، جریمه کار سیاه می تواند برای کارفرمایان مبلغ قابل توجهی را نیز شامل شود.

درآمد بسیار پایین یکی از اصلی ترین ضررهای ورود به این نوع کار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه