تحصیل دکتری در کشور انگلستان

تحصیل دکتری در کشور انگلستان می تواند شما را به قله هایی برساند که معدود افرادی در دنیای حال حاضر موفق به فتح آن شده اند، قله هایی که بهترین اهداف و آینده را پیش روی شما می گذارند. 

تحصیل در مقطع دکترا در انگلستان می تواند آینده ای تضمین شده با برترین فرصت های شغلی و درآمدهای بالایی را برایتان فراهم آورد که به وسیله آن بهترین سطح زندگی را برای خودتان رقم بزنید.

کشور انگلستان دومین کشور جهان در جذب دانشجویان خارجی می باشد و برترین و معتبرترین مراکز آموزشی جهت تحصیل در مقطع دکتری در انگلستان را در خود جای داده است، دانشگاه هایی که تحصیل در هرکدام از آن ها آرزوی دانشجویان بسیاری در جهان است.

تحصیل دکتری در کشور انگلستان

تحصیل دکترا در انگلستان با ارائه رزومه تحصیلی ایده آل می تواند شما را با دریافت بورسیه و حداقل هزینه به معتبرترین مدرک تحصیلی در سطح جهان برساند.

فهرست مطالب

تحصیل دکتری در کشور انگلستان به همان صورت پژوهشی شما را در پی اثبات یک پروژه تحقیقاتی جدید راهی می کند تا نتایج خود را در پایان نامه ای جمع آوری کرده و از آن دفاع کنید.

جهت پذیرشی موفقیت آمیز بهتر است پیش از اقدام تمامی اطلاعات لازم در این باره را کسب کرده و از تجارب دیگران بهره مند شوید. تیم کارشناسان آی مهاجرتی می توانند بهترین راهنمای شما در طول این مسیر باشند. 

همچنین عنوان اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان نیز اطلاعات بسیار مهم و لازمی برای تحصیل در این کشور و همچنین چگونگی اخذ ویزای تحصیلی به شما ارائه می نماید، مطالعه آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

شرایط پذیرش دکترا در انگلستان

همانطور که مطلع هستید برای تحصیل دکتری در کشور انگلستان باید دارای شرایط و مدارکی خاصی باشید تا بتوانید پذیرش دانشگاه های این کشور را به دست آورده و به تحصیل در این مقطع مشغول شوید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
تحصیل دکتری در کشور انگلستان

یکی از مهم ترین شرایط تحصیل دکترا در انگلستان داشتن مدرک دوره کارشناسی ارشد از دانشگاه های معتبر جهان در رشته مربوطه است که باید به همراه مدرک دوره لیسانس و ریز نمرات این مقاطع با ترجمه کامل و معتبر به دانشگاه ارائه شوند.

ضمن اینکه داشتن مدرک زبان و تسلط به زبان انگلیسی نیز از دیگر پیش نیازهای مهم در پذیرش و ثبت نام جهت ادامه تحصیل دکتری در انگلستان می باشد و امتیاز بالایی برای پذیرش به خود اختصاص داده است. مدارکی نظیر آیلتس 7 یا PTE معمولا مورد قبول اکثر دانشگاه ها می باشند، اما حتما باید از این مطلب اطلاع دقیقی کسب کنید.

اما یکی از مهم ترین و اصلی ترین شرایط پذیرش دکترا در انگلستان ارائه رزومه قوی و تکمیل می باشد، یک رزومه قوی شامل تحقیقات و پژوهش بین المللی می شود حالا هرچه تعداد آن بیشتر باشد یقینا تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. 

داشتن توصیه نامه از اساتید و یا دانشگاه پیشین خود، ارائه یک انگیزنامه پر محتوا و قوی نیز در پذیرش این مقطع تاثیر بسزایی خواهند داشت. ضمنا عنوان هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران راهنمای بسیار مناسبی برای محاسبه مخارج یک دانشجو می باشد، مطالعه آن را فراموش نکنید.

اپلای دکترا در دانشگاه های انگلستان

اپلای دکترا در دانشگاه های انگلستان

از روش های اپلای دکترا در دانشگاه های انگلستان می توان به تحصیل به صورت انفرادی اشاره کرد. دکترای فردی مبتنی بر تحقیقات مستقلی است که به تنهایی و زیر نظر یک استاد انجام می شود و در این مسیر شما به تنهایی باید تحقیقات و آزمایشات مربوط به پروژه خود را انجام داده و از استاد راهنمای خود کمک دریافت نمایید. این مسیر تحصیل دکتری در کشور انگلستان مرسوم ترین روش است که بیش از سه چهارم دانشجویان دکترا در جهان از این طریق به انجام تحقیقات خود می پردازند.

مسیر کلاسیک یا انفرادی برای دکترا رایج ترین نوع اپلای برای دکترا در انگلستان می باشد که شامل پایان نامه ای است که زیر نظر یک استاد تهیه می شود.

این شکل از مطالعه انعطاف پذیری زیادی داشته و همچنین مستلزم درجه بالایی از ابتکار عمل و مسئولیت شخصی می باشد. البته در طول انجام تحقیقات همواره می توانید از نظر و راهنمایی های استاد راهنمای خود استفاده کنید.

روش دوم شامل تحصیل دکترای ساختار یافته در برخی از دانشگاه های جهان است که به عنوان روشی جدید و نوین تنها در معدود رشته ها و موضوعات تحصیلی استفاده می شود و به عنوان مثال آلمان یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه است. این روش در دانشگاه های انگلستان مرسوم نیست و بسیار کم و شاید برای انجام برخی برنامه ها و پروژه های خاص در رشته هایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دوره تحصیل دکتری در انگلستان

همانطور که تا این بخش از معرفی تحصیل دکتری در کشور انگلستان مطلع شدید، این دوره در این کشور به صورت پژوهش محور ارائه می شود و در آن دانشجویان در طول این دوره بر روی یک موضوع تخصصی به تحقیق و پژوهش پرداخته و در نهایت پایان نامه خود راتهیه و ارائه می دهند. 

دانشجویان باید در مقابل هیات علمی دانشگاه از پروژه و پایان نامه خودشان دفاع نمایند.

مدت زمان مورد نیاز جهت تحصیل دکتری در کشور انگلستان به صورت پاره وقت 3 تا 4 می باشد، در صورتی که این زمان برای تحصیل پاره وقت تا 6 سال به طول می انجامد. 

همچنین باید بدانید که تحصیل در مقطع دکترا در انگلستان دارای تقویم دقیق و رسمی مانند مقاطع پائین تر برای شروع تحصیل نمی باشد و دانشجویان در صورت پذیرش می توانند از هر زمانی شروع به این دوره نمایند.

اما طبق روتینی که در سال تحصیلی کشور انگلستان وجود دارد، شروع ترم تحصیلی دکترا انگلستان نیز ممکن است از ماه سپتامبر برای هماهنگی امور دانشگاهی دانشجویی انتخاب شود.

به همین خاطر بهتر است که شما نیز طوری برنامه ریزی نمایید که در صورت کسب نتیجه قبولی شروع تحصیلتان در همین زمان از سال قرار بگیرد.

در ابتدا به جستجوی استاد راهنمای مناسب باشید و رزومه خود را ارسال نمایید، در صورت موافقت وی دعوت نامه ارسالی از سوی وی یا دانشگاه را دریافت نموده و برای انجام امور ویزای تحصیلی کشور انگلستان اقدام نمایید، کارشناسان آی مهاجرتی در این مسیر کاملا راهنمای شما خواهند بود.

Doctoral course in England

ویدیوتحصیل در بهترین کشورهای اروپایی

انتخاب تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی همواره با سوالات زیادی همراه است که مشاور ارشد ما در این عنوان به آن پرداخته است.

پیشنهاد می کنیم این ویدیو را تا انتها مشاهده نموده و در صورتی که به دنبال دریافت جزئیات بیشتر در رابطه با هر کشور هستید با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نمایید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی

مزایای اخذ مدرک دکترا از انگلستان

انگلستان با داشتن یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان و همچنین سرانه بالا و رفاهی عالی برای مردم ، پس از آمریکا دومین کشور برتر جهان برای مهاجرت و تحصیل می باشد. پس به یقین تحصیل دکتری در کشور انگلستان نیز یکی از بهترین فرصت های پیش روی هر فرد خواهان تحصیل است که باید در صورت فراهم بودن شرایط آن را بی چون و چرا به دست آورد.

یقینا مزایای اخذ مدرک دکترا از انگلستان بسیار زیاد است، اما در این قسمت ما برخی از مهم ترین آنان را برای شما تهیه کرده ایم که می تواند دید مناسب و کلی را به شما انتقال بدهد.

  • تحصیل در دانشگاه های برتر و معتبر جهان
  • اعتبار بالای مدارک اعطایی از سوی دانشگاه های این کشور در اروپا و در جهان
  • امکان دریافت بورسیه های تحصیلی متنوع و بسیار
  • دریافت حقوق و کمک هزینه هایی جهت اقامت و زندگی
  • بهره مندی از اساتید و دانشمندان با سواد و بزرگ جهت آموزش و همراهی دانشجویان دکترا در اکثر دانشگاه ها
  • وجود فرصت های شغلی زیاد و با درآمد بالا پس از دریافت مدرک
  • امکان کار و تحصیل به طور همزمان برای دانشجویان
  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • امکان دریافت اقامت دائم پس از اتمام تحصیلات
  • درآمد بالای افراد دارنده این مدرک در این کشور

ضمنا با کلیک روی 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان تمامی روش های قانونی و ایده آل برای مهاجرت و نقل مکان به این کشور را طبق جدیدترین اطلاعات بشناسید.

استاد راهنما برای دکتری انگلستان

در راستای تحصیل دکتری در کشور انگلستان باید این نکته را در مدنظر قرار دهید که دانشگاه ها درخواست مستقیم افراد را در نظر نمی گیرد و باید از طریق استاد راهنما اقدام نمایید.

در اولین مرحله باید استاد راهنما یکی از اعضای هیئت علمی با تحقیقاتی متناسب با موضوع و رشته تحصیلی شما باشد، این افراد مناسب را از طریق وبسایت دانشگاه و یا وبسایت های دیگر می توانید بیابید.

پس از این که استاد خود را یافتید، ایمیلی کوتاه برای آن ها ارسال کرده و به سرعت خودتان را معرفی کنید و تحقیقات خود را به صورت خلاصه شرح دهید، برای این که احتمال پذیرش شما از سوی آن ها افزایش یابد باید مقاله و رزومه تحصیلاتی خود را برای آن ها نیز ارسال کنید.

حتما به ایمیل ارسال خود دقت داشته باشید تا بتوانید به وسیله آن بیشترین تاثیر را بر استاد گذاشته و حمایت آن ها را دریافت کنید.

استاد راهنما برای دکتری انگلستان

هنگامی که موفق به دریافت پذیرش از سوی استاد راهنما برای دکترا انگلستان شدید می توانید درخواست خود را برای دانشگاه مورد نظر خود ارسال کرده و پس از پذیرش به عنوان دانشجو در آن ثبت نام کنید. در صورتی که مدارک و رزومه شما توسط یک استاد راهنما رد شد و پیدا کردن سوپروایزر دکتری در انگلستان در اولین تلاش ها نتیجه نداد؛ نا امید نشوید زیرا که تعداد درخواست ها ممکن است زیاد باشد و درخواست خود را برای چندین استاد راهنمای دیگر ارسال نمایید تا بتوانید پذیرش را از آن ها دریافت کنید.

هنگامی که موفق به دریافت پذیرش از سوی استاد راهنما برای دکترا انگلستان شدید می توانید درخواست خود را برای دانشگاه مورد نظر خود ارسال کرده و پس از پذیرش به عنوان دانشجو در آن ثبت نام کنید. 

در صورتی که مدارک و رزومه شما توسط یک استاد راهنما رد شد و پیدا کردن سوپروایزر دکتری در انگلستان در اولین تلاش ها نتیجه نداد؛ نا امید نشوید زیرا که تعداد درخواست ها ممکن است زیاد باشد و درخواست خود را برای چندین استاد راهنمای دیگر ارسال نمایید تا بتوانید پذیرش را از آن ها دریافت کنید.

با مطالعه عناوین زیر از شرایط تحصیل دکترا در کشورهای مطرح دنیا نیز مطلع شده و به بهترین انتخاب برسید:

بورسیه دکترا انگلستان

یکی از اهداف مهم در راستای تحصیل دکتری در کشور انگلستان امکان اخذ بورسیه دکترا انگلستان می باشد. باید بگوییم خوشبختانه برای این مقطع در مقایسه با سایر مقاطع بورسیه های بسیار بیش تری در نظر گرفته می شود و این مزیت بسیار بزرگی می باشد. در عنوان دریافت بورسیه های تحصیلی از انگلستان تمامی جزئیات، شرایط و چگونگی دستیابی به این امر را شرح داده ایم.

دریافت بورسیه تحصیلی انگلستان دکترا می تواند شرایط تحصیل را بسیار هموار سازد و فشارهای مالی و فکری را از دوش دانشجویان بردارد. معمولا بورسیه های اعطایی در این دوره به صورت فول فاند هستند، یعنی علاوه بر شهریه دانشگاه مبلغی را نیز جهت هزینه های زندگی به دانشجویان اعطا می کنند.

البته تمامی بورسیه های این شرایط را ندارند و انواع مختلفی از سوی دانشگاه ها و سازمان به دانشجویان اعطا می شوند. همچنین باید بدانید که اخذ بورسیه در انگلستان بسیار رقابتی است و نیاز به یک رزومه و سوابق تحصیلی بسیار عالی و ممتاز دارد. ولی در هر صورت همواره شانس خود را برای دریافت بورسیه محک بزنید.

جهت کسب اطلاعات بیش تر و مشاوره خصوصی طبق شرایط خود در رابطه با تحصیل دکتری در کشور انگلستان با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا همچنین دفتر شیراز در ارتباط باشید و از راهنمایی ها و تجارب آنان نهایت بهره را ببرید. ضمنا عنوان قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان را مطالعه کرده و با چگونگی اشتغال در این کشور آشنا شوید.

سوالات پر تکرار تحصیل دکترا در کشور انگلستان

تحصیل دکترا در انگلستان همواره با سوالات زیادی همراه است که در پایان به برخی از متداول ترین آنها پرداخته ایم و در صورتی که پرسشی برایتان وجود دارد با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

باید دقت داشته باشید که تحصیل دکتری در کشور انگلستان به صورت تمام وقت باتوجه به رشته 3 تا 4 سال زمان نیاز داشته و به صورت پاره وقت 6 سال به طول می انجامد.

قطعا، سالانه تعداد بورسیه های زیادی به دانشجویان دوره دکترا در این کشور تعلق می گیرد و افراد واجد شرایط می توانند به آن دست پیدا کنند.

بله، ارائه مدرک زبان معتبر با سطح نسبتا بالا یکی از شرایط اصلی تحصیل دکتری در کشور انگلستان است.

بله، قبل از ارسال درخواست به دانشگاه باید پذیرش را از سوی یکی از استادهای راهنما آن مکان به دست آورده و بدون آن نمی توان اقدام کرد.

قطعا کشور انگلستان یکی از برترین کشورهای جهان برای تحصیل نه تنها در مقطع دکترا بلکه در تمامی سطوح می باشد.

کلاینت های ما از تحقق رویاهای خود در آی مهاجرتی برای شما می گویند:

نمایش ویدیو درباره حسین مشهدی زاده
نمایش ویدیو درباره حدیث فرحزاد
نمایش ویدیو درباره فاطمه غلامی
نمایش ویدیو درباره ایلیا ابوئی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه