دوره های foundation فاندیشن در انگلستان

دوره های foundation فاندیشن در انگلستان را می توان به عنوان یک چشم انداز قدرتمند برای ایجاد پایه های محکم برای دست یابی به آینده تحصیلی و شغلی دانست. راه های بسیاری برای ورود و دست یابی به دانشگاه های برتر این کشور وجود دارد، اما یقینا هیچ کدام از آن ها ساده و بهتر از دوره های فاندیشن نیستند و به همین دلیل است که سراسر جهان با این دوره آشنایی داشته و برخی از کشورهای دیگر نیز از این دوره الگو گرفته اند.

شاید در ابتدا فکر کنید که فقط یک راه برای دست یابی به دانشگاه های این کشور وجود دارد، اما انگلستان برای جذب دانشجویان بین المللی روش های بسیار را پیش روی آن ها قرار داده است که دوره های foundation فاندیشن در انگلستان بخشی از آن می باشد.

دوره های foundation فاندیشن در انگلستان

دوره های foundation فاندیشن در انگلستان مسیر ورود به دانشگاه های انگلستان را با تقویت مهارت های آکادمیک شما بسیرا هموار می سازد.

فهرست مطالب

این دوره می تواند کمک های بسیاری کرده و شما را برای ورود به دانشگاه ها آماده نماید.

کارشناسان آی مهاجرتی به شرح تمامی جزئیات دوره های foundation فاندیشن در انگلستان که باید از آن ها اطلاع داشته باشید پرداخته اند که می تواند شما را برای ورود به این دوره و داشتن آینده تحصیلی موفق آماده نماید.
برای آشنایی با سیستم آموزشی و دوران تحصیل در این کشور مقاله اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان را مطالعه نمایید.

دوره های فاندیشن انگلستان چیست؟

خیلی از افرادی که قصد تحصیل در این کشور را داشته با این دوره ها آشنا نبوده و این سوال را دارند که دوره های فاندیشن انگلستان چیست؟

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
دوره های foundation فاندیشن در انگلستان

این برنامه بیشتر برای افرادی مناسب است که موفق به دریافت پذیرش و یا مدرک خود در دوره های A-Level کسب نکرده و به دنبال دریافت مدرک دیگری هستند که بتواند باعث پذیرش آن ها در دانشگاه های برتر این کشور بشود.

مدت زمان دوره های foundation فاندیشن در انگلستان یک سال بوده که هدف آن توسعه دانش های مورد نیاز برای یادگیری تمامی مهارت های آکادمیک و دانش در زمینه های خاصی بوده که ممکن است برای دوره های تحصیلی انتخابی مورد نیاز باشد. نام دیگر این دوره ها دروازه و یا سال صفر بوده که با توجه به مکانی شما تحصیل می کنید ممکن است که به صورت مستقل ارائه شده و یا به به صورت فرعی در کنار سایر برنامه های درسی شما برگزار شود.

موضوعات بسیار مختلفی می توان با این یک سال تحصیلی آموخته و دسترسی به مدرک انتخابی را بسیار راحت نماید. اگر بتوانید این سال را با موفقیت به پایان برسانید می توانید بلافاصله برای سطح بعدی تحصیلی خود اقدام نمایید. در صورتی که هنوز مقصد خود را برای اقامت و شرکت در این دوره انتخاب نکرده اید مقاله اطلاعات شهرهای کشور انگلستان برای مهاجرت را از دست ندهید.

شرایط پذیرش در دوره فاندیشن در انگلستان

همان طور که می دانید کشور انگلیس دارای یکی از بهترین سیستم های آموزشی و دانشگاه ها در سراسر جهان بوده و به همین دلیل شرایط دریافت پذیرش از آن ها بسیار به خصوص بوده که بخشی از آن را می توان با داشتن مدرک دوره های foundation فاندیشن در انگلستان برآورده کرده و یا حتی پذیرش خود را قطعی نمایند. اما شرکت در این دوره نیز باید تمامی شرایط تعیین شده را دارا بود.

شرایط پذیرش در دوره فاندیشن در انگلستان با توجه به هر آموزشگاه و موضوع های انتخابی با دیگری تفاوت داشته و دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند که در ادامه به آن ها پرداخته ایم. 

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که به کمک راهنمایی های مشاورین آی مهاجرتی اقدام کرده و یا مقاله موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 را مطالعه کرده تا بتوانید به کمک افرادی که در این زمینه دارای تجربه بسیاری هستند اقدام کرده و به راحتی در این دوره ثبت نام نمایید.

برخی از شرایط که به طور کلی برای تمامی دوره های foundation فاندیشن در انگلستان مشترک بوده و در جدول زیر نام برده شده اند:

شرایط توضیحات
مدرک زبان مدرک آیلتس و تافل
رسیدن به سطح تحصیلی تعیین شده دبیرستان و یا لیسانس
محدودیت سنی حداقل 17 سال
انتخاب دوره های متناسب با رشته مورد نظر با توجه به هر رشته متفاوت است.

Required documents for foundation courses

مدارک مورد نیاز برای دوره های فاندیشن

برای این که بتوانید صلاحیت خود را برای شرکت در دوره های foundation فاندیشن در انگلستان ثابت کنید، باید تمامی مدارک درخواست شده را به آموزشگاه مورد ارسال نمایید. از آن جایی که بخش بزرگی از بررسی های از این طریق انجام می شود بسیار اهمیت دارد که این امر را کاملا به درستی انجام دهید، زیرا هر گونه اشتباه کوچک می تواند باعث رد شدن درخواست شما شده و باید دوباره اقدام نمایید.

مدارک تعیین شده از سوی هر کدام از مراکز آموزشی به طور کلی به یکدیگر شباهت داشته و تفاوت ها در بخش بسیار کوچک تری قرار خواهند گرفت. برخی از مدارک مورد نیاز برای دوره های فاندیشن در لیست زیر نام برده شده اند:

توجه داشته باشید که باید لیست مدارک مورد نیاز را با مراجعه به سایت آموزشگاه مشاهده کرده و یا از کارشناسان این زمینه کمک بگیرید. 

همچنین این مدارک ذکر شده تفاوت بسیار زیادی با مدارک مورد نیاز برای دریافت مجوز اقامت داشته و باید حتما بعد از ثبت نام در یک مرکز آموزشی برای دریافت آن اقدام نمایید.

  • حداقل نمره آیلتس 4.5 یا معادل آن مورد نیاز است.
  • دیپلم دبیرستان
  • ریز نمرات آموزش عالی متوسطه
  • یک توصیه نامه از معلم دبیرستان
  • بیانیه ای از هدف
  • کپی های اسکن شده پاسپورت

 

موضوعات دوره های فاندیشن در کالج های انگلستان

موضوعات دوره های فاندیشن در کالج های انگلستان

موضوعات دوره های foundation فاندیشن در انگلستان بسیار زیاد بوده و شما باید موضوعاتی را انتخاب نمایید که مطابق با رشته مورد نظر در دانشگاه می باشد.

در صورتی که با این موصوعات آشنایی ندارید می توانید با مراجعه به سایت دانشگاه تمامی موارد را مطالعه کرده و یا از مشاورین این زمینه کمک بگیرید.

برخی از اصلی ترین موضوعات دوره های فاندیشن در کالج های انگلستان عبارت اند از:

  • هنر و طراحی
  • مهندسی شیمی
  • تجارت، امور مالی و مدیریت
  • رسانه ها
  • محاسبه
  • بازار یابی
  • مهندسی
  • روابط بین الملل و سیاست
  • علوم اجتماعی
  • قانون
  • علم و داروسازی

بهترین دانشگاه ها برای دوره فاندیشن

امروزه انگلستان دارای بیش از 100 دانشگاه بوده که تمامی آن ها حدود 4500 دوره های آماده سازی، به خصوص دوره های foundation فاندیشن در انگلستان را ارائه می دهند. تفاوتی ندارد که قصد تحصیل در مقطع لیسانس را دارید و یا ارشد، همیشه می توانید به گزینه های بسیار مناسبی برای دریافت مدرک مورد نیاز خود دسترسی داشته و از بابت کیفیت آموزشی اطمینان داشته باشید.

اگر بخواهیم مراکز مناسب برای شرکت در دوره های foundation فاندیشن در انگلستان را به شما معرفی کنیم، با لیست بسیار طولانی مواجه خواهید شد.

به همین منظور در جدول زیر برخی از بهترین دانشگاه ها برای دوره فاندیشن را که در سراسر جهان نیز شهرت دارند را برای شما قرار داده ایم.

برای این که بتوانید از میان دانشگاه های این کشور مقصد نهایی خود را انتخاب نمایید، باید موارد بسیاری زیادی را مانند مقدار شهریه، محل قرارگیری، شرایط پذیرش و غیره را مورد بررسی قرار دهید.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که با کارشناسان این زمینه تماس حاصل کرده و یا موارد دقیق را با تمام توضیحات در مقاله دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر مطالعه نمایید.

نام دانشگاه رتبه در QS رتبه در رتبه بندی میان جهانی رتبه در CUG
دانشگاه باث 179 251 8
دانشگاه کاونتری 651 801 57
دانشگاه ادینبورگ 15 29 12
کینگز کالج لندن 37 35 22
دانشگاه کوئین مری لندن 125 124 35
دانشگاه وست مینستر 701 1001 111

وبینار بررسی شرایط تحصیل بدون مدرک زبان

در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما نگاهی بر شرایط تحصیل بدون مدرک زبان داشته و شرایط لازم در این زمینه را برای شما شرح داده است.

کارشناس ارشد مهاجرتی ما در این وبینار شرایط تحصیل بدون مدرک زبان را بررسی نموده و هر آنچه را که باید در این زمینه بدانید در اختیارتان قرار می دهد.

توصیه می کنیم این عنوان را تا انتها مشاهده نموده و در صورتی که به دنبال بررسی شرایط خود هستید ، با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل بدون مدرک زبان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

هزینه دوره فاندیشن در انگلستان

مهم ترین برای تمامی داوطلبان، مقدار هزینه دوره فاندیشن در انگلستان می باشد، از آن جایی که این دوره به مدت یک سال است، باید تمام شهریه را برای ثبت نام پرداخت کرد. در صورتی که دوره طی شرایط خاص طولانی تر شود هزینه های اضافی قبل از برگزاری دوره ها دریافت می شود. بزرگترین بخش هزینه دوره های foundation فاندیشن در انگلستان متعلق به شهریه آموزشگاه می باشد.

مقدار شهریه تعیین شده از سوی هر آموزشگاه با دیگری تفاوت داشته و نمی توان مقدار دقیقی را برای آن تعیین کرد، بلکه فقط می توان یک بازه متوسط را به صورت کلی مشخص کرد تا بتوانید با مقدار بودجه در دسترس خود توانایی پرداخت آن را بسنجید. 

جدول شامل هزینه های متوسط برای دوره های foundation فاندیشن در انگلستان می باشد:

توجه داشته باشید که هزینه های تحصیلی پیش رو فقط شامل شهریه و آزمون نبوده و مواری دیگری مانند کتاب و جزوه ها، کلاس های خصوصی و خرید لوازم مورد نیاز نیز می شوند. 

همچنین برای اقامت در این کشور باید تمامی هزینه های روزمره زندگی خود را پرداخت کرده و نباید از آن ها غافل شد، برای اطلاع از مقدار قیمت ها مقاله هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران را مطالعه نمایید.

ثبت نام اولیه

1.224 پوند
هر دوره (شامل یک امتحان) 273 پوند
کل برنامه بنیاد بین المللی (یک سال) 2.324 پوند
ثبت نام (سال دوم/سوم) 449 پوند
ورود مجدد آزمون (در هر دوره) 275 پوند
هزینه تک دوره (شامل ورودی امتحان اول) 583 پوند

برای مقایسه شرایط کار و کاریابی در سایر کشورها، حتماً مقالات زیر را بخوانید

مزایای تحصیل دوره های فاندیشن در انگلستان

همان طور که در ابتدا گفتیم شرکت در دوره های foundation فاندیشن در انگلستان بسیار اهمیت دارد، اما ارزش های این دوره فقط مربوط به دریافت پذیرش های دانشگاه نبوده و می توان به امتیازهای مثبت بسیاری دست یدا مرد که شاید در سایر دوره ها نتوان به آن ها دست پیدا کرد.

برای آشنایی بیشتر شما برخی از مزایای تحصیل دوره های فاندیشن در انگلستان در لیست زیر برای شما توضیح داده شده است:

  • دوره ها به صورتی طراحی شده که می توان پاسخگوی نیاز تمامی نیازهای دانش آموزان بین المللی باشد.
  • استانداردهای آموزشی در هر کشور با دیگری متفاوت بوده و دوره های foundation فاندیشن در انگلستان به طوری تعیین شده که بتواند افراد را به سطحی که برای حرکت رو به جلو در کشور نیاز است برساند.
  • معمولا تمامی افرادی که قصد تحصیل در کشوری دیگر را دارند نگران زبان آن هستند، خوشبختانه زبان کشور انگلستان، انگلیسی بوده که برای یادگیری آسان و در جهان پر استفاده می باشد.
  • می توانید در زمینه انتخابی و مورد علاقه خود برنامه تحصیلی را تنظیم کرده و به تخصص در آن رشته برسید.
  • با تحصیل در این دوره می توانید با تدریس به سبک دانشگاهی عادت کرده و نسبت به افرادی که مستقیما از مدرسه وارد آموزش عالی می شوند برتری خواهید داشت.
  • هنگامی که نمرات لازم را به دست آوردید می توانید در مقطع کارشناسی رشته خود ثبت نام نمایید.

بعد از اتمام دوره های فاندیشن در انگلستان

طبق آمار منتشر شده بخش زیادی از افراد بعد از اتمام دوره های فاندیشن در انگلستان بلافاصله شاغل شده و بخش کمتر به ادامه تحصیل به صورت پاره وقت و یا تمام قوت در دانشگاه ها پرداخته اند. این آمار نشان دهنده این است که با دریافت این مدرک آینده تحصیلی و حتی شغلی فرد تضمین شده و می توان پیشرفت های چشمگیری را در این کشور داشت.

برخی دیگر از فارغ التحصیلان دوره های foundation فاندیشن در انگلستان به دوره های کارآفرینی وارد شده تا بتوانند سریعا با بازار کار کشور آشنا و مدرکی معتبر را دریافت نمایند. این مشاغل شامل مواردی مانند پرستاران، متخصصان بهداشت، مربی و غیره می شوند. تمامی این راه ها می تواند منجر به دریافت اقامت دائم و داشتن آینده شغلی بسیار مناسب شوند. برای آشنایی با سایر روش های مهاجرتی و کار در این کشور مقاله 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را از دست ندهید.

بعد از اتمام دوره های فاندیشن در انگلستان

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به بررسی و شرح کامل دوره های foundation فاندیشن در انگلستان پرداخته اند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و راهنمایی با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل کرده و یا در بخش دیدگاه همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار دوره های foundation فاندیشن در انگلستان

ضمن مطالعه سوالات پرتکرار ، با درج سوال خود در بخش دیدگاه در کوتاه ترین زمان به پاسخی مطمئن و دقیق برسید.

طول این دوره حدود یک سال بوده و در صورت نیاز این زمان افزایش نیز می یابد.

بله، برای ثبت نام در این دوره ها باید مدرک آیلتس با حداقل نمره 4.5 را ارائه کرد.

مقدار شهریه تعیین شده توسط هر آموزشگاه با دیگری متفاوت بوده و نمی توان مقدار دقیقی را مشخص کرد.

این دوره ها دارای طیف بزرگی از موضوعات بوده که باید با توجه به رشته دانشگاهی موردنظر از میان آن ها انتخاب کرد.

دانشگاه باث، ادینبورگ و کالج لندن برخی از بهترین مراکز آموزشی برای این دوره می باشند.

روند دریافت ویزای کشورهای مختلف جهان در آی مهاجرتی را کلاینت های ما برای شما می گویند:

نمایش ویدیو درباره آیدا و آیلین هاشمی
نمایش ویدیو درباره حمیدرضا گراوندی
نمایش ویدیو درباره ایلیا ابوئی
نمایش ویدیو درباره میلاد مهدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه