شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین هر ساله در حال بهتر شدن بوده و همواره به تعداد مراکزی که این زبان را ارائه می دهند ، افزوده می شود. علاوه بر این دانشگاه ها می کوشند تا رشته های بیشتری را به این زبان به برنامه آموزشی خود ارائه نمایند تا دانشجویان بین المللی با سطح تحصیلی بالاتر را نیز به خود جذب نمایند.

البته در رابطه با تحصیل به زبان انگلیسی در چین در کنار مزایای متعدد آن باید دقت داشته باشید که ممکن است هزینه و شهریه آن نسبت به تحصیل به زبان چینی کمی گران تر و بیش تر باشد.

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین

تحصیل به زبان انگلیسی در چین به رشته ، مقطع و دانشگاه انتخابی تان بستگی دارد اما امری کاملا آسان و دست یافتنی است.

فهرست مطالب

همچنین به خاطر داشته باشید که حتی در صورت تحصیل در چین به زبان انگلیسی، شما بازهم باید بتوانید زبان چینی را حد کمی درک نموده و صحبت کنید . چون اکثر مردم و شهروندان چینی قادر به انگلیسی صحبت کردن نبوده و شما باید به زبان بومی شان با آنان ارتباط برقرار نمایید.

خوشبختانه به دلیل شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین اجباری برای یادگیری کامل زبان چینی که زبانی سخت نیز می باشد، وجود ندارد و این امر بسیار مورد توجه دانشجویان بین المللی است.

همچنین کارشناسان آی مهاجرتی در مقاله شرایط اخذ ویزای تحصیلی چین شما را با چگونگی اخذ ویزا، مراحل آن و مدارک موردنیاز آشنا می سازند، مطالعه آن را فراموش نکنید . در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین بپردازیم.

مقطع لیسانس به زبان انگلیسی در چین

مقطع لیسانس به زبان انگلیسی در چین در دانشگاه های این کشور به زبان بومی این کشور یعنی چینی (ماندارین) انجام می شود و برخی از رشته های تحصیلی در دانشگاه های مختلف به زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی ارائه می شود که روز به روز این رشته ها در حال افزایش هستند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین

برای تحصیل به زبان انگلیسی در دوره لیسانس چین دانشگاه های خصوصی که دارای شهریه گران تری هستند، می تواند یک گزینه مناسب باشند، زیرا امکان تحصیل در این دانشگاه ها به زبان انگلیسی در اکثر رشته های آن مراکز ممکن بوده و محدودیت چندانی در انتخاب رشته برای تحصیل به این زبان وجود ندارد.

همین مورد باعث به وجود آمدن شرایط مناسب برای مهاجرت و تحصیل به زبان انگلیسی در چین شده است و البته امکان ادامه تحصیل مقطع کارشناسی در چین به زبان انگلیسی و مقاطع بالاتر نیز در این دانشگاه ها میسر است. همچنین بر خلاف اکثر کشورهای اروپایی که رشته های پزشکی و دندانپزشکی را فقط به زبان رسمی خود تدریس می کنند، در چین این رشته ها به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین در مقطع کارشناسی روز به روز در حال افزایش است و به زودی می توان گفت که تمامی رشته ها این فرصت را پیدا خواهند کرد و زبان انگلیسی یکی از زبان های رسمی آموزش در این مقطع در کشور چین خواهد شد.

کارشناسی ارشد با زبان انگلیسی در چین

کارشناسی ارشد با زبان انگلیسی در چین

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین باتوجه به هر مرکز دانشگاهی و رشته تحصیلی متفاوت خواهد بود، به همین خاطر باید دقیقا این مورد را اختصاصا از دانشگاه مدنظرتان استعلام کنید. اما در رابطه با کارشناسی ارشد با زبان انگلیسی در چین باید بگوییم که این فرصت در اکثر رشته های تحصیلی در دانشگاه های برتر و معتبر وجود دارد و بسیار فراگیرتر و بیش تر از دوره کارشناسی می باشد . دولت چین تلاش بسیاری در راستای بین المللی ساختن آموزش های خود در دانشگاه ها دارد و به نتایج خوبی نیز دست پیدا کرده است.

به همین خاطر اکثر دوره های کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی ارائه می شوند و حتی در صورت تحصیل به زبان چینی نیز دانشجویان باید به زبان انگلیسی هم مسلط باشند، چون برخی از دروس به زبان انگلسیس ارائه شده و یا نیاز به پژوهس هایی به زبان انگلیسی است.

برای پذیرش و تحصیل در این مقطع نیز باید مدرک مورد درخواست دانشگاه مدنظر خود را ارائه نمایید. حتی ممکن است برخی از مراکز علاوه بر مدرک درخواستی، آزمونی ساده جهت سنجش میزان تسلط شما به زبان انگلیسی را اخذ نمایند یا از طریق مصاحبه حضوری یا آنلاین تسلط شما را به این زبان مورد سنجش قرار دهند. ضمنا مقاله شرایط و بازار کار دانشجویی در چین تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را به شما ارائه خواهد کرد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تحصیل دکترا با زبان انگلیسی در چین

در ابتدا این بخش توصیه می کنیم حتما مقاله تحصیل در چین را مطالعه نمایید، تا باشرایط و چگونگی اخذ پذیرش در دانشگاهای چین و کلیات تحصیل در این کشور آشنا پیدا کنید. 

اما در رابطه با شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین باید بگوییم که دوره دکترا بیش ترین ارائه به این زبان را در دانشگاه های کشور چین دارد.

به نوعی دوره دکترای چین قطعا به تسلط زبان انگلیسی نیاز دارد.

حتی در صورت انتخاب تحصیل به زبان چینی در این دوره، بازهم اکثر دانشگاه ها مدرک تسلط به زبان انگلیسی را از دانشجویان درخواست می کنند. 

 

ضمن اینکه شما در این دوره باید به زبان انگلیسی تخصصی رشته خود نیز تسلط کافی را داشته باشید؛ به همین خاطر حتما از طریق آزمون و یا مصاحبه میزان دانش و تسلط شما به زبان انگلیسی سنجیده می شود.

البته تحصیل دکترا با زبان انگلیسی در چین نیاز به فراهم آوردن شرایط و مدارک مختلفی دارد و مدرک زبان تنها بخشی از شرایط مورد نیاز پذیرش در این مقطع می باشد.

متقاضیان باید جوانب و موضوعات بسیار متفاوتی مورد بررسی و شناخت قرار دهند تا این توانایی را یافته که استاد راهنمای موردنظر خود را پیدا نمایند.

بهتر است مقاله شرایط تحصیل مقطع دکترا در چین را مطالعه نموده و با کارشناسان باتجربه آی مهاجرتی نیز در اینباره مشورت های لازم را به انجام برسانید تا بتوانید ایده آل ترین نتیجه ممکن را به دست آورید.

مدارک تحصیل به زبان انگلیسی در چین

شاید شما نیز با این سوال مواجه شوید که مدارک تحصیل به زبان انگلیسی در چین چه مدارکی هستند؟ باید بگوییم که شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین در مقایسه با تحصیل به زبان چینی دارای تفاوت بسیار و خاصی نمی باشد و به جز همان زبان تحصیل دیگر تفاوتی در مدارک درخواستی وجود ندارد.

پس اینکه زبان تحصیل شما چینی باشد یا انگلیسی، تفاوتی در مدارک موردنیاز برای اخذ پذیرش از سوی دانشگاه ها به وجود نمی آورد. اما برخی دانشگاه ها مدارک معتبری را از متقاضیان برای اثبات تسلط به زبان انگلیسی درخواست می کنند. همچنین برخی مراکز نیز مدارکی درخواست نکرده و خودشان طی آزمون زبان یا مصاحبه سطح تسلط فرد به زبان انگلیسی را محک می زنند.

ولی دانشگاه های معتبر و برتر این کشور معمولا مدارک معتبر زبانی را از دانشجویان درخواست می کنند که حتما باید از دانشگاه مدنظر استعلام شود، چون ممکن است مراکز با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشند. 

ضمنا تحصیل در کالج ها و دوره های زبان چین را کاملا در مقاله مربوطه شرح داده ایم تا با چگونگی پشت سر گذاشتن دوره های زبان در این کشور آشنا شوید.

به طور کل جهت آشنایی بیش تر باید بدانید که دانشگاه های چین مدارک زیر را برای تحصیل به زبان انگلیسی درخواست می کنند:

مقطع مدرک زبان
کارشناسی و کارشناسی ارشد آیلتس 5.5 تا 6
دکترا آیلتس 6.5 به بالا

ضمنا مقاله مهاجرت به چین را نیز مطالعه نمایید تا شرایط و انواع روش های قانونی این امر را بشناسید.

معرفی دانشگاه های انگلیسی زبان در چین

همانطور که در بخش های بالا اشاره کردیم، شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین در اکثر دانشگاه ها فراهم است و هر دانشگاه رشته هایی را به این زبان به دانشجویان ارائه می کند. 

اما در این بین تفاوت میان دانشگاه های این کشور وجود دارد، اول اینکه دانشگاه های چین از لحاظ رتبه و اعتبار با یکدیگر دارای تفاوت های عمده ای هستند و بسیار مهم است که شما مدرکتان را از چه مرکزی اخذ نمایید.

دوم اینکه در هر دانشگاه تعداد رشته هایی مشخص به زبان انگلیسی ارائه می شود، برخی مراکز تعداد رشته های معدود و برخی دانشگاه ها تعداد رشته های زیادی را به این زبان ارائه می نمایند. 

 

شما باید جستجو کرده و ببینید که رشته مورد علاقه و مدنظر شما در چه دانشگاه هایی به این زبان ارائه می شوند.

در مقاله برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر برترین دانشگاه این کشور و شرایط و جزئیات لازم در رابطه با آن ها طبق آخرین تغییرات جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

اما در جدول نیز برترین دانشگاه های انگلیسی زبان کشور چین که بیش ترین رشته های تحصیلی به این زبان را ارائه می کنند مشاهده خواهید فرمود:

نام دانشگاه رتبه جهانی
دانشگاه پکن 17
دانشگاه چینهوا 25
دانشگاه ژجیانگ 44
دانشگاه فودان 50
دانشگاه نانجینگ 141
دانشگاه ووهان 194
دانشگاه تونگجی 216

آیا تحصیل به زبان انگلیسی در اولویت نخست شما قرار دارد ، پس مطالعه عناوین زیر را نیز از دست ندهید:

رشته های به زبان انگلیسی در چین

یکی از مهم ترین پارامترهای مدنظر دانشجویان خارجی، میزان هزینه های زندگی در چین است، که یکی از روش های کاهش آن استفاده از توصیه های مهم و مناسبی نظیر بیمه های دانشجویی کشور چین می باشد که تمامی شرایط آن ها را در مقاله های مربوطه شرح داده ایم، با یک کلیک از آخرین اطلاعات مهم بهره مند شوید.

اما مهم است بدانید که رشته های به زبان انگلیسی در چین همگی نیز دارای متقاضیان یکسانی نیستند، برخی پر طرفدار و برخی کم متقاضی هستند.

به طور کل میزان متقاضی برای تحصیل به زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا بیش تر است، اما رشته هایی نیز وجود دارند که طرفدارهای بسیاری به خصوص در میان متقاضیان ایرانی به خود اختصاص داده اند.

رشته های به زبان انگلیسی در چین

پرطرفدارترین رشته ها به زبان انگلیسی در چین به شرح زیر اند:

  • پزشکی بالینی
  • اقتصاد و تجارت بین الملل
  • علوم و فناوری کامپیوتر
  • مدیریت کسب و کار
  • مهندسی عمران
  • مهندسی مکانیک
  • معماری
  • مهندسی الکترونیک

همچنین رشته های زیر نیر در دوره کارشناسی ارشد دارای متقاضیان بسیاری است:

  • کارشناسی ارشد روابط بین الملل در چین
  • کارشناسی ارشد امور مالی در چین
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در چین
  • کارشناسی ارشد اقتصاد در چین
  • کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در چین
  • کارشناسی ارشد زبان در چین
  • کارشناسی ارشد رشته های پزشکی و پیراپزشکی
  • کارشناسی ارشد رشته داروسازی

 

نمایش برخی از پذیرش های اخیر ما در آی مهاجرتی

دریافت ویزای تحصیلی کشورهای مختلف جهان در آی مهاجرتی حوزه تخصصی ما در امور مهاجرت است و سالیان طولانی است که می کوشیم شما عزیزان را به آرزوهایتان برسانیم.

در این ویدیو نیز بخش کوچکی از پذیرش های تحصیلی را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم تا بتوانید با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید.

تنها کافی است تا از طریق شماره های تماس با ما ارتباط برقرار نموده و یکی از افراد موفق این فهرست شوید.

نمایش ویدیو درباره کاور پذیرش کشورهای مختلف

جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین می توانید با کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید.

سوالات پر تکرار شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین

سوالات پرتکرار در پایان نیز می تواند اطلاعات مفید این مقاله را به صورت خلاصه در اختیارتان قرار داده و در صورتی که پرسشی در این باره دارید با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه ارتباط برقرار نمایید.

بله شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین برای دانشجویان خارجی علاقمند وجود دارد و آن ها می توانند در رشته های مختلف و در مقاطع مختلف به این زبان به تحصیل مشغول شوند.

در حال حاضر رشته های زیر در کشور چین با بیش ترین تعداد متقاضی جهت تحصیل به زبان انگلیسی مواجه هستند: پزشکی بالینی، اقتصاد و تجارت بین الملل، علوم و فناوری کامپیوتر، مدیریت کسب و کار، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، معماری و مهندسی الکترونیک.

در کشور چین نیز اکثر دانشگاه های مدارک آیلتس و تافل را مورد تایید قرار می دهند، اما ممکن است در سطوح و نمرات درخواستی بایکدیگر دارای تفاوت هایی باشند.

بله، دانشگاه های کشور چین رشته های مختلفی را در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی ارائه می دهند که بیش تر در دانشگاه های خصوصی در دسترس هستند.

مقطع دکترا دوره ای است که می توان گفت بیش ترین تعداد رشته های قابل تحصیل به زبان انگلیسی را در کشور چین دارا می باشد و داشتن تسلط به زبان انگلیسی تحت هر شرایط لازم و مورد درخواست است.

بله، دانشجویان ایرانی نیز مانند دیگر دانشجویان خارجی قادر هستند تا در رشته های دلخواه خود در کشور چین به زبان انگلیسی به تحصیل مشغول شوند و هیچ گونه محدودیتی برای آنان وجود ندارد.

دریافت ویزای کشور چین و سایر کشورهای مطرح اروپایی توسط آی مهاجرتی را از زبان برخی از کلاینت های اخیر ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره حمیدرضا گراوندی
نمایش ویدیو درباره حدیث فرحزاد
نمایش ویدیو درباره عدنان خدادادی
نمایش ویدیو درباره سحر عطارزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه