مشاوره اعزام دانشجو به هلند

مشاوره اعزام دانشجو به هلند به منظور کمک به تامین نیروی انسانی موردنیاز کشور و شناخت نوآوری های علمی دنیا می تواند برای افراد واجد شرایط گزینه ای ایده آل به نظر برسد . آشنایی با آخرین تجربیات کشورهای مختلف دنیا از جمله هلند در زمینه های علمی ، فنی و تخصصی ، به دانشجویان این فرصت را می دهد تا برای یادگیری به کشورهای مختلف دنیا اعزام شوند.

البته باید دقت داشته باشید که اعزام دانشجو روند خاص خود را دارد که در این عنوان مشاورین آی مهاجرتی به صورت دقیق به آن پرداخته اند . موسسات اعزام دانشجو به هلند زیادی امروزه در حال فعالیت در این زمینه می باشند که بسیاری از آنها به دلیل عدم آگاهی درست و یا اهداف سودجویانه ، فرد را به هدف اصلی خود نمی رسانند.

مشاوره اعزام دانشجو به هلند

دریافت مشاوره اعزام دانشجو به هلند تنها در صورتی موفقیت آمیز می باشد که با افراد دارای تجربه و سابقه در این زمینه انجام پذیرد.

فهرست مطالب

از این رو انتخاب موسسه اعزام دانشجو به هلند با انجام تحقیقات و بررسی های فراوان می تواند این مسیر را بسیار برای شما آسانتر سازد . 

تا انتهای این عنوان با مشاورین آی مهاجرتی جهت اعزام دانشجو به هلند همراه باشید و حتما عنوان ما در زمینه مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی را مطالعه کنید تا از کلیه روش های رسیدن به اقامت این کشور مطلع شوید.

تفاوت مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو به هلند

یکی از مهم ترین مواردی که به عنوان یک دانشجوی علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های هلند باید بدانید ، تفاوت مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو به هلند می باشد . 

فردی که به عنوان یک دانشجو به کشور هلند اعزام می شود ، به منظور یادگیری و ارتقا در یک رشته تحصیلی خاص به این کشور اعزام شده و قصد دارد پس از اتمام دوره تحصیل خود به کشور بازگردد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مشاوره اعزام دانشجو به هلند

اما فردی که مهاجرت تحصیلی را انتخاب می کند ، می کوشد تا پذیرش در دانشگاه را یک پله برای رسیدن به فرصت شغلی و رسیدن به اقامت دائم در کشور مقصد قرار دهد و قصد بازگشت به کشور را ندارد . در عنوان مهاجرت تحصیلی به هلند کارشناسان ما به صورت دقیق به شرایط لازم در این باره پرداخته اند.

فردی که تمایل به بازگشت به کشور دارد ، باید در وهله اول مورد تایید بودن دانشگاه مقصد را به دقت بررسی کرده و سپس اقدام به ثبت نام نماید . زیرا تحصیل در دانشگاهی که در فهرست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت وجود نداشته باشد ، فرد را با مشکللات مختلفی رو به رو می سازد.

علاوه بر این میزان هزینه ها ، سنوات و مافیت تحصیل در برگشت به ایران از جمله فاکتورهای مهم دیگری هستند که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد و دریافت مشاوره اعزام دانشجو به هلند راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

فاکتورهای مهم مهاجرت تحصیلی

در مقابل اعزام دانشجو ، مهاجرت تحیلی قرار دارد که فرد انتخاب می کند با تحصیل در کشوری دیگر ، زندگی و آینده اش را در کشوری دیگر رقم بزند . مهاجرت تحصیلی با ورود به یک رشته و یا مقطع خاص اغاز شده و می تواند با یافتن شغل و رسیدن به اقامت دائم ادامه یابد.

اما در همین ابتدا خوب است که از شرایط پذیرش در دانشگاه ، میزان هزینه های تحصیل و زندگی ، شرایط یافتن شغل و یا کار چاره وقت همزمان با تحصیل ، امکان تغییر نوع ویزا ، تمدید طول اقامت و در نهایت رسیدن به شهروندی این کشور به خوبی مطلع شوید.

عنوان تحصیل در هلند 2023 ما در این همین سایت به خوبی شما را از تمامی جزئیات لازم در باب تحصیل در این کشور مطلع می سازد.

موسسه اعزام دانشجو به هلند

موسسه اعزام دانشجو به هلند

علاقه به تحصیل در دانشگاه های خارج کشور همواره وجود داشته و سالانه افراد زیادی تلاش می کنند تا بتوانند در یکی از دانشگاه های خارج کشور به پذیرش برسند . از این رو موسسات مختلفی با هدف اخذ پذیرش برای این گونه افراد شروع به فعالیت نموده اند.

خوب است بدانید که موسسه اعزام دانشجو به هلند دارای محدودیت های فراوانی است و چنانچه تحقیقات کاملی را در این زمینه انجام دهید ، در می یابید که راه های بهتری برای اقدام وجود دارد . موسسه اعزام دانشجو به هلند تنها مجوز اقدام برای برخی از دانشگاه های خاص را داشته و شما نمی توانید در انتخاب های خود آزادانه عمل کنید . علاوه بر این موسسات دارای یک تاریخ اعتبار مشخصی هستند که اغلب یک ساله بوده و باید تمدید شود.

موسسه اعزام دانشجو به هلند مجوزی به روز نداشته و به صورت غیرقانونی به فعالیت مشغول هستند . از این رو به نتیجه نرسیدن اقدام شما نمی تواند قابل پیگیری باشد و یا حتی عواقب بدی را برایتان ایجاد نماید . دریافت مشاوره اعزام دانشجو به هلند تنها از طریق افراد معتبر شما را به هدف دلخواهتان خواهد رساند.

موسسات اعزام دانشجو در یافتن محل سکونت ، شغل پاره وقت ، یافتن کار پس از تحصیل ، نحوه رسیدن به اقامت و غیره همراه شما نبوده و تنها با ارسال مجموعه ای از مدارک اقدام به دریافت پذیرش می کنند که در اغلب موارد دانشگاه های سطح پایین با نتایج ناموفق است.

ویدیوتحصیل در بهترین کشور اروپایی

انتخاب بهترین مقصد تحصیلی در میان کشورهای اروپایی نیاز به درنظر گرفتن شرایط و قوانین خاص خود را دارد که کارشناس ما در این وبینار به صورت مفصل به آن پرداخته است.

توصیه می کنیم تا پس از تماشای آن در صورتی که پرسشی برایتان وجود دارد با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نمایید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تفاوت موسسات اعزام دانشجو به هلند با موسسات مهاجرتی

موسسات اعزام دانشجو به هلند محدودیت های زیادی داشته و در اغلب مسیر با شما نخواهند بود . شما با مراجعه به اینگونه موسسات تنها مجموعه ای از مدارک را ارسال کرده و منتظر پاسخ می مانید . پیمودن تمامی مسیر مهاجرت با سختی های آن با شما خواهد بود.

در اینجاست که تفاوت موسسات اعزام دانشجو به هلند با موسسات مهاجرتی مشخص می شود . در موسسات مهاجرتی شما از همان ابتدا با دریافت راهنمایی و مشاوره به بهترین مقصد متناسب با شرایط خود دست خواهید یافت و از تمامی پیش نیازها به صورت دقیق مطلع خواهید شد.

روند دریافت ویزا نیز تخصصی و نیازمند افراد کاربلد است که قطعا از عهده اغلب موسسات اعزام دانشجو به هلند برنیامده و افراد کاربلد را می طلبد.

ما در آی مهاجرتی به صورت مستقل قادر هستیم تا از ابتدایی ترین مراحل تا زمان یافتن یک شغل مناسب در حین و پس از تحصیل با شما همراه باشیم و بدون هیگونه محدودیتی تمامی اقدامات لازم را انجام دهیم.

از این رو توصیه می کنیم تا حتما مشاوره اعزام دانشجو به هلند را از موسسات مهاجرتی معتبر دریافت کنید تا بدانید که از گام اول تا زمان سکونت در این کشور باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید.

وکیل مهاجرتی در موسسه اعزام دانشجو به هلند

در حوزه مهاجرت ما هرگز فردی به نام وکیل مهاجرت نداشته و هیچ گونه تحصیل و یا آموزش آکادمی در این حوزه وجود ندارد . از این رو افرادی که خود را به نام وکیل مهاجرت معرفی می کنند ، ادعای کذب داشته و خلاف قانون عمل می کنند.

در واقع این گونه افراد تنها دارای تجربه در حوزه مهاجرت بوده و با بازاریابی به دنبال جذب مشتری و سودجویی هستند . وکیل مهاجرت در موسسه اعزام دانشجو به هلند نباید هیچ گونه کار مهاجرتی انجام دهند زیرا مجوز این کار را نداشته و خلاف قانون به شمار می رود . 

این افراد باید تنها اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه نمایند و پذیرش دانشجو را دنبال کنند . موسسات اعزام دانشجو به هلند مجاز به اقدام برای مهاجرت تحصیلی افراد نبوده و در صورت انجام آن در حال انجام کاری خلاف قانون هستند .

وکیل مهاجرتی در موسسه اعزام دانشجو به هلند

 از این رو توصیه می کنیم تا با مراجعه به موسسه و شرکت های معتبر مهاجرتی خیال خود را بابت آینده ، زمان و سرمایه تان آسوده سازید. مطالعه عنوان ویزای تحصیلی هلند راهنمای خوبی برای شما می باشد که توصیه می کنیم مطالعه آن را از دست ندهید .

قطعا با مطالعه عناوین زیر می توانید در هنگام دریافت مشاوره اعزام دانشجو به هلند به تصمیم بهتری برسید:

هزینه های اعزام دانشجو به هلند

یکی از مهم ترین موارد که در مشاوره اعزام دانشجو به هلند پرسیده می شود ، هزینه های اعزام دانشجو به این کشور است . دانشجو شدن در کشور هلند هزینه های متعددی را می طلبد که با توجه به شرایط هر فرد متفاوت می باشد.

خوب است مدنظر داشته باشید که اصلی ترین هزینه مربوط به شهریه دانشگاه است اما هزینه زندگی به همراه پروسه مهاجرت مخارج خود را به همراه دارد که نباید از آنها غافل شد . عنوان هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند به خوبی جزئیات لازم در این باره را در اختیارتان قرار می دهد.

هزینه های اعزام دانشجو به هلند به صورت کلی به شرح جدول می باشد و کارشناسان آی مهاجرتی آماده ارائه دقیق ترین و جزئی ترین هزینه ها در رابطه با پذیرش تحصیلی در هلند هستند:

هر یکی از موارد بالا بخش های مختلفی دارند ، به عنوان مثال هزینه تحصیل شامل کالج ها و دوره های زبان نیز شده و یا در دانشگاه های دولتی میزان شهریه بسیار کمتر از دانشگاه های خصوصی است . 

همچنین هزینه مدارک جزئیات زیادی دارد که توصیه می کنیم حتما با مشاورین آی مهاجرتی تماس بگیرید.

The costs of sending students to the Netherlands

جزئیات هزینه
شهریه از 780 یورو به بالا
خوابگاه یا محل سکونت از 150 یورو
هزینه ویزا 317 یورو
هزینه موسسات مهاجرتی متغیر
هزینه مدارک حداقل 2 میلیون

بورسیه ها در اعزام دانشجو به هلند

با بهره مندی از بورسیه ها در اعزام دانشجو به هلند مخارج شما می تواند به صورت قابل توجهی کاهش یابد . بورسیه ها به شما کمک می کنند تا نیازی به پرداخت شهریه های بالا نداشته باشید و همچنین بتوانید بخشی از هزینه های زندگی خود را تامین سازید.

البته دقت داشته باشید که دانشگاه های دولتی گزینه های مناسب تری برای دریافت بورسیه می باشند که شرایط پذیرش دشوارتری نیز دارند . بورسیه های تحصیلی می تواند از بخشی تا مجموع هزینه های تحصیل و زندگی شما بخصوص در دوره دکترا را در برگیرد که کارشناسان ما در عنوان بورسیه های تحصیلی هلند به صورت دقیق به آن پرداخته اند.

که هرگونه پرسشی در این باره برایتان وجود دارد ، حتما با مشاورین ما در آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نموده و جزئیات دقیق در این باره را دریافت نمایید.

سوالات پرتکرار مشاوره اعزام دانشجو به هلند

در پایان نیز تلاش نمودیم تا به برخی از سوالات متداول در رابطه با مشاوره اعزام دانشجو به هلند پاسخ دهیم و در صورتی که به دنبال بررسی شرایط خود هستید ، از طریق بخش دیدگاه با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خیر ، در کشورمان هیچ گونه آموزشی در رابطه با وکالت در حوزه مهاجرت وجود نداشته و افراد دارای تجربه در این زمینه برخلاف قانون خود را وکیل مهاجرت می نامند.

خیر این گونه موسسات هیچ گونه مجوز قانونی در رابطه با حوزه مهاجرت ندارند.

خیر هر یک از این موارد دارای پروسه و هدفی متفاوت هستند و می توانند آینده ای مختلف را برای فرد رقم بزنند.

هزینه اعزام دانشجو به هلند می تواند از همان مشاوره اولیه آغاز شده و تا شهریه دانشگاه برسد.

این موسسات می توانند به تعداد محدودی دانشگاه درخواست ارسال نموده و برای فرد پذیرش نحصیلی بگیرند و در بقیه موارد همراه با دانشجو نخواهند بود.

با مشاهده ویدیو کلاینت های ما روند رسیدن به ویزای کشورهای مختلف جهان را هرچه بهتر درک خواهید نمود:

نمایش ویدیو درباره سیما جعفرپور
نمایش ویدیو درباره حمیدرضا گراوندی
نمایش ویدیو درباره زینب کارآزموده
نمایش ویدیو درباره علیرضا عیسی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه