مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023

مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023 برای کمک به تامین نیروی کار کشور و شناخت بیشتر با نوآوری های علمی می تواند برای همه افرادی که به دنبال آن هستند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

آشنایی دقیق با جدید ترین تجربیات کشورهایی مانند چین در زمینه علمی و فنی به داوطلبان از سراسر دنیا این فرصت را می دهد که برای یادگیری و تحصیلات خود به کشورهای دیگر سفر کنند.

توجه داشته باشید که اعزام دانشجو به چین دارای یک روند خاص بوده که کارشناسان آی مهاجرتی در این مقاله به شرح دقیق جزئیات آن پرداخته اند.

مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023

مشاوره و اعزام دانشجو به چین تنها از طریق موسساتی امکان پذیر است که بتوانند در تمامی مسیر با فرد متقاضی همراه بوده و او را  راهنمایی کنند.

فهرست مطالب

موسسات اعزام دانشجو به چین زیادی در حال حاضر در کشورمان در حال فعالیت هستند که برخی از افراد متقاضی به علت نداشتن آگاهی ، قربانی موسساتی می شوند که با اهداف سودجویانه خود فرد را به هدف اصلی آن نمی رسانند.

برای جلوگیری از این اشتباه در انتخاب موسسه اعزام دانشجو به چین می توان تحقیقات و مطالعه های لازم را انجام داده و مسیر را برای خود هموار کرد. با مطالعه این مقاله نه تنها به تمامی جزئیات مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023 آشنا شد بلکه راه دریافت پذیرش بهترین دانشگاه های دنیا را نیز پیدا کرد. 

از طرفی دیگر پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با اطلاعات دقیق تر مقاله شرایط اخذ ویزای تحصیلی چین را مطالعه نمایید.

مهاجرت تحصیلی یا اعزام دانشجو به چین

بسیاری از افرادی که قصد تحصیل در کشوری خارجی را دارند تفاوت میان مهاجرت تحصیلی یا اعزام دانشجو به چین را ندانسته و این تصور را دارند که هر دوی آن ها یکسان هستند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023

این تصور کاملا اشتباه بوده و تفاوت این دو راه به قدری متفاوت بوده که انتخاب میان آن ها برای هر فرد با هدف های مختلف فرق دارد. در صورتی که با این راه تحصیلی آشنا نبود ممکن است اشتباهات زیان بار و بدون جبران به وجود آیند.

مهاجرت تحصیلی به این معنی است که فرد با انتخاب دانشگاه خود و دریافت پذیرش در آن به طور کامل به آن کشور نقل مکان کرده و این هدف را دارد که تا بعد از اتمام تحصیلات خود نیز در آن کشور به کار پرداخته و اقامت دائم را برای خود ردریافت نماید. در صورتی که هدف شما نیز با این توضیحات مطابقت دارد مقاله مهاجرت تحصیلی به چین را مطالعه کرده و سپس اقدام نمایید.

مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023 به این شکل است که فقط امکان تحصیل و دریافت مدرک در آن کشور ممکن بوده و فرد باید بعد از آن به کشور بازگردد، این بازگشت به این علت است که فرد به وسیله بورسیه اعطا ده از داخل کشور به تحصیلات پرداخته و این تعهد را دارد که پس از دریافت مدرک در کشور خود مشغول به کار در حرفه خود شود. برای آشنایی با شرایط تحصیلی این کشور مقاله تحصیل در چین را مطالعه نمایید.

موسسه اعزام دانشجو به چین

موسسه اعزام دانشجو به چین

احتمالا تا کنون نام موسسه اعزام به چین را از طریف تبلیغات موسسات آن شنیده اید اما آشنایی کامل با آن ها را ناشته اید. تعداد این موسسات در داخل کشورمان بسیار زیاد می باشد، اما نکته قابل توجه این است که برخی از آن ها دارای مجوز فعالیت نبوده و در حال حاضر به شکل غیر قانونی در حال فعالیت هستند، تشخیص این مراکز معتبر با بدون مجوز بسیار سخت و حتی غیر ممکن می باشد.

از مواردی که متقاضیان باید حتما آن را در نظر داشته باشند این است که مراکز مشاور اعزام دانشجو به چین 2023 دارای طیف بسیار کوچکی از گزینه های در دسترس برای ارائه می باشند. این محدویت به علت تعداد دانشگاه های محدود مجاز در وزارت علوم و بهداشت می باشد.

مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023 نه تنها محدودیت و شرط های پیش روی فرد متقاضی را مطرح نکرده بلکه با مشاوره های نادرست و دروغ به سمت خود کشانده و با پایین آوردن سطح رزومه و شرایط فرد پذیرش وی را در دانشگاه هایی به دست می آورند که پایین ترین رتبه جهانی را دارد و فرد مدرکی را پس از تحصیل خود دریافت کرده که اعتبار بسیار کمی دارد. در صورتی که قصد به مهاجرت از طریق راه های دیگر را دارید مقاله مهاجرت به چین را مطالعه نمایید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تفاوت موسسات اعزام دانشجو به چین با موسسات مهاجرتی

اکنون این سوال ایجاد می شود که تفاوت موسسات اعزام دانشجو به چین با موسسات مهاجرتی چه بوده و مراجعه به کدام یک از آن ها بهتر است؟ در بالا به توضیح موسسات اعزام دانشجو پرداختیم و گفتیم که دارای محدودیت های زیادی در گزینه های در دسترس خود می باشند. پیشنهاد می کنیم به مقاله شرایط مهاجرت کاری و کار در چین سری زده تا با این روش مهاجرتی آشنا شوید.

تفاوت اصلی و مهم بین این دو موسسه متفاوت این بوده که موسسات مهاجرتی نیازی به دریافت مجوز نداشته و در نتیجه هیچ محدودیتی در دریافت پذیرش از سوی دانشگاه ها در سراسر جهان نخواهند داشت و شما می توانید برای هر کدام از دانشگاه های دلخواه خود اقدام نمایید.

از طرفی دیگر اگر اطلاعات کافی نداشته و نیاز به راهنمایی دارید، موسسات مهاجرتی با داشتن مشاورین با تجربه می توانند بهترین راهنما برای شما در این زمینه باشند و از هر گونه خطاهای احتمالی در مسیر شما جلوگیری کنند.

شما با انتخاب موسسه مهاجرتی درست می توانید از انتخاب خود مطمئن شده و با خیالی راحت اقدام نمایید، زیرا به این وسیله در کمترین زمان و زمینه برای دانشگاه مورد نظر خود اقدام کرده و برای پذیرش خود دچار هیچ گونه اشتباه نشده اید.

در حال حاضر یکی از بهترین موسسه های مهاجرتی که دارای کارنامه ای درخشان در این زمینه می باشد ، آی مهاجرتی بوده که راه ورود به دانشگاه های چین را برای شما تضمین می نمایند.

بهترین شهرهای چین برای تحصیل

از مواردی که باید هر داوطلب به آن توجه داشته باشد مقصد دقیق برای تحصیل خود، یعنی شهر اقامت می باشد، این انتخاب زمانی اهمیت بیشتری داشته که چین سرزمینی وسیع و شگفت انگیزی بوده که تنوع بسیار در مناطق آن کاملا مشهود است. شناخت بهترین شهرهای چین برای تحصیل این کمک را به شما می کند که برای انتخاب دانشگاه خود گزینه های برتر را در اولویت خود داشته و به این وسیله آینده تحصیلی و شغلی خود را تضمین نمایید.

برای انتخاب مناسب ترین شهر برای تحصیل شرایط بسیاری را باید مورد بررسی قرار داد. 

معمولا اولین گزینه در لیست مشاور اعزام دانشجو به چین 2023 شهرهای اصلی و بزرگ مانند پکن، شانگهای و غیره هستند. 

جدول شامل برترین دانشگاه های چین به همراه شهرهای قرارگیری آن ها برای انتخاب دقیق تر می باشد:

نام دانشگاه نام شهر
دانشگاه فودان شانگهای
دانشگاه ژچیانگ هانگژو
دانشگاه سان یات سن گوانگ ژو
دانشگاه پکن پکن
دانشگاه شانگهای جیائوتنگ شانگهای
دانشگاه چینهوا پکن

با بررسی کشورهای زیر می توانید از شرایط اعزام دانشجو به کشورهای محبوب ایرانیان نیز به خوبی مطلع شده و بهترین انتخاب را داشته باشید:

هزینه های اعزام دانشجو به چین

مهم ترین بخش برای هر فرد برای تحصیل و اقامت در کشوری دیگر، مقدار هزینه های آن می باشد که شرایط هر شخص باید به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفته تا بهترین راه مهاجرتی را برای وی پیدا کرد. 

این بررسی به این علت است که مقدار هزینه و شرایط در هر کشور با دیگری تفاوت داشته و نمی توان با مقداری مشخص همه دانشگاه ها را در نظر داشت.

به طور کلی مقدار دقیق هزینه های اعزام دانشجو به چین توسط وزارت علوم به موسسه های اعزام دانشجو اعلام می شود، اما موسسات این آمار را نادیده گرفته و برای دریافت سود بیشتر خود مقداری بسیار گرانتر را به داوطلبان خود اعلام و درخواست می کنند. 

 

هزینه های اعزام دانشجو به چین

افرادی که دارای آگاهی های کامل از هزینه های مهاجرتی نباشند با اعتماد به این موسسات دچار ضررای مالی زیادی خواهند شد . با مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023 در مراکز معتبر به این حقیقت پی خواهید برد که مخارج مورد نیاز برای مهاجرت شامل دو مرحله می باشد.

مرحله اول شامل هزینه های لازم برای دریافت پذیرش از سوی دانشگاه و نقل مکان به چین بوده و مرحله دوم مربوط به مخارج دوران بعد از آن یعنی هزینه های اقامتی چین می باشد. بهتر است مقاله هزینه های زندگی در چین را که در آن به مقدار هزینه ها با توجه به هر شرایط و سبک زندگی پرداخته ایم را مطالعه نمایید تا از مقدار مخارج پیش روی خود اطلاع یابید.

بخشی از ویزاهای موفق ما در حوزه کشور چین

ویدیوی رو به رو تنها بخشی از نتیجه اعتماد افراد علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های کشور چین است که در طول سالیان اخیر به دست آمده است.

شما عزیزان نیز در صورتی که علاقه مند به تحصیل در کشور چین و یا هر یک از کشورهای جهان هستید ، از طریق دریافت مشاوره از کارشناسان ما مهاجرتی آسان و مطمئن را برای خود رقم بزنید.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو ویزای کشور چین

بورسیه ها در اعزام دانشجو به چین

به علت شرایط کنونی ارز در کشورمان بسیاری از افراد متقاضی به دنبال روش هایی هستند که بتوانند از مقدار مخارج پیش روی خود کاسته و با هزینه های کمتری مهاجرت تحصیلی خود را انجام دهند. این راه به وسیله دریافت بورسیه ها در اعزام دانشجو به چین کاملا ممکن بوده و هزینه های پیش رو را به حداقل مقدار خود می رساند.

البته توجه داشته باشید که به علت محدود بودن بورسیه های در دسترس و تعداد زیاد داوطلبان، باید دارای شرایط ویژه و سطح بالایی از تحصیلات باشید تا بتوانید آن را برای خود دریافت نمایید. نوع بورسیه های ارائه شده در هر مقطع، رشته و دانشگاه با دیگری متفاوت بوده و حتما باید به کمک مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023 صورت بگیرد تا بتوان با توجه به شرایط خود مناسب ترین آن را دریافت کرد.

معمولا بورسیه ها برای جذب دانشجو در مقاطع تکمیلی ارائه شده و شرایط هر کدام به طور سالانه تغییر می یابد. به همین دلیل اطلاع از به روز ترین اطلاعات بسیار ضروری بوده تا دچار هیچ گونه اشتباه نشوید. با مطالعه مقاله بورسیه های تحصیلی کشور چین از جدیدترین اطلاعات آن با خبر شوید.

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به شرح تمامی جزئیات مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023 پرداخته و آن را در دسترس شما قرار داده اند. در صورت نیاز به راهنمایی با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023

سوالات پرتکرار در پایان نیز به شما کمک می کند تا برخی از ابهامات خود را برطرف ساخته و از طریق بخش دیدگاه نیز با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید.

خیر، تعداد دانشگاه های در دسترس برای این مراکز بسیار محدود بودهو نمی توان برای هر کدام از دانشگاه های خود اقدام کرد.

مقدار هزینه ها توسط وزارت علوم به موسسات مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023 اعلام می شود اما اینموسسات مقدار گرانتری را از داوطلبان دریافت می کنند.

بله، فرد دانشجو بعد از اتمام تحصیل خود می تواند به کار و اقامت در آن کشور ادامه دهد.

موسسات مهاجرتی با داشتن مشاورین با تجربه و ماهر بهترین راهنما برای افراد داوطلب هستند.

بله، اما برای دریافت آن ها باید دارای سطح بالایی از تحصیلات و شرایط ویژه بود.

در پایان کلاینت های ما از تجربه دریافت ویزای خود در آی مهاجرتی می گویند:

نمایش ویدیو درباره حدیث فرحزاد
نمایش ویدیو درباره محمد الوندی
نمایش ویدیو درباره حمیدرضا گراوندی
نمایش ویدیو درباره پویا اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه